úterý 6. března 2012

Gallery update 0.2: 2012 PFW Balenciaga FallWinter Womenswear (March 1, 2012)

Jsem neuvěřitelná, já vím. Naprosto nezodpovědná. Hrozně se mi líbí slovo nezodpovědná v angličtině... jak to zní, ne ten význam:D takhle to mám s pár dalšíma slovama, třeba weird (= divný), to řikam furt:D miluju to slovo, naprosto:D klidně to řeknu i mimo hodinu angličtiny. Což mi připomíná, že sme dneska měli konverzaci, to byl zas pocuc. Chudák se z nás snažil něco vyrazit, ale já byla totálně mimo a bylo mi blbě z toho divnýho oběda:D pořád ho cejtim, i když teď už je to možná spíš z tý večeře. Palačinky se špenátem, lahůdka:) ale moje zažívání je poslední dobou nějaký rozhozený:D už zas melu kraviny, co nejsou k věci co? Dneska jsem byla ve škola 9 hodin... do půl pátý! No dobře, pustil nás dřív, tak jenom asi do čtvrt, ale stejně, prostě... fuj, nechutný, nesnášim... normálně aspoň první 2 hodiny spim, ale tentokrát jsem byla na náhradnim semináři... no fakt prča tam byla:D ale teda těch 9 hodin je vražednejch:D hrozně mě bolí záda a šprtim se tu bižulu, tak už bych mohla přejít k věci. Mám pro vás fotky z Paříže. Jde o fotky z nějaký módní přehlídky nebo módního večera jménem PFW Balenciaga FallWinter Womenswear a Kris to tam fakt seklo:) já zelenou barvu nemám ráda, ale na ní to vypadá divně. Ty kalhoty trochu vypadaj, že jsou propojený s těma botama rovnou:D jako jeden kus oblečení, ale jen to tak fakt vypadá, jak je to obojí kožený... no koukněte, stojí to za to. Mám v rozepsaných ještě další dva články, ale asi mi upadne ruka ze včerejšího cvičení na kruzích, tak si to nechám na zítra... pá:D
* * * * * * * *
I am unbelievable, I know. Totally irresponsible. Love this word, irresponsible:D because of sound of this word, not the meaning:D I love some english words because of their sound... do you? It's weird I know, but I love for example word weird. I say that all the time...:D When is something different or strange, I say it's weird...:D Americans use this word a lot... our Czech-English teacher told us. And I always use that word on English conversation with our American-English teacher:D Well... maybe I should talk about Kristen, hm? What do you think? I have for you some new photos... there are many new photos, so I'm trying to save them all but it's not possible:D Today I have for you photos from Paris, where Kristen was... or maybe she's still there. She's visited 2012 PFW Balenciaga FallWinter Womenswear and she looked really amazing:) I love that outfit. I actually hate green but I love it at her:)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. taky jsem si nejdřív myslela,že ty boty jsou s těma kalhotama spojený ale pak jsem se podívala blíž a byl to ten 'ahá' moment Kristen se mi tu fakt hrozně moc líbila ♥ všechno co měla na sobě bych jí okamžitě sebrala! hlavně džíny a ty botičky ♥

    OdpovědětVymazat