sobota 24. března 2012

2001 - The Safety of Objects: Scenes with Kristen

Ahoj moji drazí, jak se máte? Byla jsem dneska s jednou kámoškou ze školy venku... a bylo to fakt fajn... vlastně jsem vůbec jít nechtěla, ale ukecala mě a nakonec jsem si to i celkem užila, jsem ráda, že mě vytáhla, alespoň jsem měla odpoledne co dělat, i když jsem teda původně plánovala, že budu hlavně psát na blog. No co se dá dělat:D Ona je jedna z těch lidí, který se baví úplně s každym a vy jí můžete říct naprosto cokoliv a neni to divný... a když to náhodou divný je, tak se kvůli tomu necejtíte trapně, prostě... nestarám se o to, co si o mně myslí a ona zas o to, co si myslím já oní, fakt don't care, jenom spolu skrátka mluvíme, vlastně skoro o čemkoliv a myslim, že to je fakt fajn. No, jak jsem slíbila, mám pro vás videa se scénami s Kristen z filmu Životní jistoty. Je to úžasný, někdo fakt sestřihal všechny, nebo skoro všechny a dal je za sebe, je to v dobrý kvalitě a jediný, co jediný, co se tomu dá vytknout je, že je to zrcadlově převrácený:D ale to je fakt každýmu ukradený. Mně teda rozhodně... Byla tak maličká, je to hrozný:D ale fakt skvělá, když si vezmu, že to byla její první mluvící role a hned takhle velká, tak teda... WOW! :D Fakt, že jo! Takže tady jsou... jo mimochodem, bylo jí jedenáct a už tam kouřila? Fakt? To jako vážně?:D Ani se nedivím, že se z ní stala kuřačka:D
* * * * * * *
Hi dears, how are you? I was out with my friend from school and it was fine... I actually didn't want to go, but it was cool, I really enjoyed that, I'm glad I went with her... you know, she's one of those people that talk to everybody and I like her, I can tell her anything and it's not weird... well, and if it's weird, I don't feel bad about that, you know, I don't care what she thinks about me and she doesn't care what I think about her, we just talk to each other and I think that's cool. Like I promised, I have for you videos with scenes from The Safety of Objects where is Kristen, it's awesome, I found that in high quality, the only problem is that it's mirrored... :D but I think that it doesn't matter:D she was so young there! But still she was great... it was her first movie where she actually spoke and she absolutely nailed it. Here they are... By the way, she was only eleven and she smokes there? Really? That shocked me a little...:D



2 komentáře:

  1. je to hrozně vtipný,jak tam vypadá děsně mladě,ale zároveň jako současná Kristen a s tím kouřením...myslím,že jí dali nějakou "fake" cigaretu - že nebyla opravdová,ale i tak si ji zapálila jako profesionálka asi už trénovala dopředu,aby mohla v dospělosti machrovat

    OdpovědětVymazat