pondělí 26. března 2012

The Twilight Saga: Breaking Dawn - part two: first official teaser trailer

Konečně sem taky přidávám něco, co nemá nic společného se SWATH:D No... když mi bylo čtrnáct, viděla jsem první film a stala jsem se veeeelkou fanynkou. Fakt velkou fanynkou Twilight ságy... Nejsem tak... šílená jako jsem byla... vlastně jsem nikdy nebyla jedna z těch ječících pipin, ale prostě jsem to fakt milovala:D první díl jsem viděla pěkně prosím 11 krát:D Víckrát jsem viděla už jen Piráty z Karibiku 1, kteří se stále a ještě dlouho budou držet na špici s neuvěřitelným číslem 13! :D No po třech letech už to vážně nežeru tolik, co dřív. Ale furt je to součástí mojí osobnosti, mojí minulosti, já prostě žeru tyhle fantasy upírský knížky, nejen twilight, obecně všechny upíry a nikdo mě nezmění, nestydím se za to:D Ačkoliv je teda docela gól, že nemám nijak zvlášť ráda ani Roberta Pattinsona a ani Taylora Lautnera, takže jsem prakticky už od prvního dílu team Jasper:D ale ne v tom originálním smyslu, nechtěla jsem nikdy, aby byl Jasper s Bells, jen prostě... miluju Jaye Rathbonea a jeho postavu, takže asi tak:D No nic, k věci:D mám pro vás teda první oficiální teaser trailer na 2. část filmu Rozbřesk, který teda fakt mohl bejt o trochu delší, no má asi 40 vteřin, ale i tak se mi líbí... ty pasáže s Bells, ty její rudý oči, ty mě fakt dostaly! :D
* * * * * * * * *
Finally, I have for you something what is not about SWATH:D When I was fourteen and I've seen the first movie, I became a huuuuuge fan. Really HUGE fan of the Twilight saga... I am not as... crazy as I was... actually, I have never been one of those screaming fans, I just really loved that... three years later I don't actually love that as much as I did, but still, I like it and I will ever like it, it's part of my personality, I love vampire books and movies, I love vampires, it's part of who I am... But I'm one of those people who don't like Robert and I actually don't like Taylor Lautner either, I'm team Jasper, I always was:D but not in the original meaning, because I don't think Bella should be with Jasper, I just love Jackson Rathbone and his character so much:D Well, I have for you first official 40-second-long teaser trailer to The Twilight Saga: Breaking Dawn, part two... I love Bella's red eyes, that's SO cool... I'm nosy, I'm still excited abou that...:

3 komentáře:

  1. ahoj, taky se mám fajn, je to škoda když člověk trpí už jakoukoliv nemocí...snad tvoje kámoška alespon trošku žije - myslím užívat si života, každopádně ji obdivuju, někteří by to braly jako konec světa a někteří ne, pokud je tvoje kámoška ta druhá tak ji moc fandím a věřím že to bude jenom dobrý......co jinak chystáš na blogu? Já včera koukala na rozbřesk konkrétně jsem to přetočila na poslední půl hodinku která je myslím ta nejlepší..

    OdpovědětVymazat
  2. naprosto jsi mi vzala slova z úst.já už sice Twilight taky tolik nežeru,ale pořád je to pro mě něco velice důležitého...ačkoliv narozdíl od tebe mám Roba i Taylora ráda a děsně moc se těším na film...i když je mi líto,že je to poslední díl :(
    ps: doufám,že se brzo objeví plnohodnotný trailer,takhle nás trápit 40 sekundama! tss...

    OdpovědětVymazat
  3. píšu to snad všude ale chtělo by to už alespoň 1:30 aby jsme měli nějaké to potěšení,když už musíme čekat až do listopadu...na jednu stranu to chci vidět hned,ale na druhou se bojím,že u toho budu na konci brečet protože je konec

    OdpovědětVymazat