pátek 16. března 2012

Gallery update 0.6: 2012 - On the Road: Stills photos

Ahoj ahoj ahoj. Jak se máte? Já celkem dobře. Je pátek. To je skvělý, že? Mám celkem dobrou náladu, ale na druhou stranu zas... jak se to vezme. Musím dělat prezentaci na úterní hodinu anglický konverzace. Mám jako téma Food and Drink in the USA... což je jako sice pěkný téma, ale já jsem vždycky příšerně nervozní, když mám mluvit před celou třídou, teď to má bejt na 20 minut a fakt nemůžu mluvit jen o obezitě a fast foodech, ale co já vim o Americkym ztravování? Jako těžko říct, jestli můžu důvěřovat těm americkejm seriálům, silně o tom pochybuju... Ale ne, jsem v pohodě. NE! Nejsem v pohodě, jsem z toho totálně na nervy a nemůžu se dokopat k tomu, abych pořádně začala, šílím z toho, hrabe mi z toho, asi se z toho po! Nechci mít tu prezentaci, nechci nechci nechci! :D Proč já sem na ten seminář šla, do háje!?:D No nic, možná bych mohla přestat kecat o blbostech, co?:D Mám pro vás dneska tři stillsky z filmu On the Road. No nejdůležitější je pro ostatní lidi nejspíš ta poslední, ale já sem ještě nepřidávala ty zbylý dvě, takže sem dneska dávám všechny. Doufám, že se vám budou líbit:) Osobně se mi nejvíc líbí ta poslední... četla jsem, že to snad má být ze scény, kdy postava Kristen vidí, jak jsou děti postavy, kterou hraje Viggo Mortensen, špinavé a zanedbané, tak se rozhodne je umýt a dát jim něco k jídlu... ten film asi nebude zrovna dvakrát komedie no...:

Hi hi hi. How are you? I'm fine. It's Friday. That's great, right? I have pretty good mood but... I have to do a presentation to my English lesson... twenty minutes about Food and Drink in the USA and I am not able to start. I hate those presentations... Yeah, food and drink, that's cool topic, it could be much worse but still... I'm always fucking nervous when I have to talk in front of so much people and... I have no idea what about I would talk about... I don't know anything about food in USA... our teacher is American, I can't talk just about obesity and fast foods... Anyway... it doesn't matter, I will do something. I always do something. I have to do it so... I will be probably first one who will have that presentation, but that's cool, I'm okay. Well, I'm not okay, I'm SCARED! I don't wanna have this presentation, I really don't! Please! Why me! Anyway:D I have for you today three stills photos from On the Road movie. Actually, the most important one for other people is the last one, because that one is new... but I didn't post the others, so I have for you all three. So I hope you'll like them...:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář: