úterý 28. února 2012

Breaking Dawn, part 2 - first clip from the movie

Ahoj lidi! Tolik jste mi chyběli! Vážně jo:D Proč že jsem vlastně vůbec nenapsala prakticky celej tejden, hm... no... Na to je těžký odpovědět... Minulej tejden stál dost za prd... celou středu a čtvrtek jsem se učila na testy, co sme psali ve čtvrtek a v pátek... obzvlášť ten z fyziky byl dost vražednej... no a o víkendu... jsem byla s mamkou na bowlingu, ale jinak jsem měla volno, naprosto, jen jsem zkrátka a dobře... no... prostě jsem se zažrala do jedný povídky a vůbec jsem nebyla schopná dělat nic jinýho než jenom číst... prostě zoufalství:D Teď už jsem to konečně dočetla, ačkoliv bych si to klidně loupla znova, takže můžu něco napsat. A mám pro vás jako první věc jedno superboží video (už mi z toho HIMYM taky hrabe:D)... je to klip z film Rozbřesk - 2. část. Je to první klip, který se objevil ne tak úplně oficiálně, ale zatím to nesmazali, tak se mrkněte:D Je tam i jedno video z natáčení, ale ten klip je důležitější... Kristen je tam poprvé jako upírka! Co myslíte? Že jí to sluší?:)
* * * * * * *
Hi guys! I've missed you! I really did actually. Why I didn't write anything whole week? Well... it's really hard to say actually... on Thursday we wrote big exam... and I was learning whole afternoon on Wednesday... and on Friday... I had another two exams, so I had pretty hard end of the week. And... this weekend... actually I was not busy... I just didn't write anything. I've read one story whole weekend and I could not stop doing that... I totally fell in love with it... but I'm done with it, so I can write again:D I have for you today one awesome video. I have for you first clip from Breaking Dawn - part 2 and one behind the scenes video, but the clip is more important:) It's the first time when we can see Kristen as a vampire. Isn't she beautiful?

0 komentářů:

Okomentovat