středa 29. července 2015

Stoner Talk Show with Kristen & Jesse Eisenberg by Josh Horowitz

Včera jsem psala, že už asi žádný článek než přijedu nenapíšu, ale okolností se poněkud změnily a já mám v plánu hned tři články. Ale nevím jestli je vážně napíšu :D Každopádně tohle je první z nich a další dva se týkají výjimečně něčeho jiného než American Ultra. Týkají se totiž filmu Equals a já jsem obzvlášť z té jedné informace vážně nadšená. Z tohohle videa jsem ale taky nadšená, jen mě mrzí, že je tak krátké. Možná se objeví ještě i něco dalšího, ale spíš už je to asi závěrečná verze. Jde o slibovaný rozhovor Kristen a Jesseho Eisenberga pro MTV s Joshem Horowitzem. Je naprosto dokonalý, zbožňuju ho, smála jsem se celou dobu, ale mohlo to být delší... Je to vážně dost zhulený rozhovor, tak se na to připravte :D Kristen tam třeba říká, že kdyby měla sníst Jesseho, že by začala žebrama :D a tak. Je tam naprosto rozkošná a moc ji to sluší :)
* * * * * * *
I am really really sorry that this interview is soooo short, because it is just brilliant. It is so funny, I was laughing whole time but it could be longer. I really hoped it will be like ať least 10 minutes, that they actually say something about American Ultra, but nevermind. I said I will probably not publish another article from Rome, but actually... I have for you three. One of them is super exciting. Another two are also great but the one... I can't wait to tell you about that guys. But now this. The interview is really amazing, Kristen looks cute, Jesse looks cute. It is awesome.

1 komentář: