čtvrtek 16. července 2015

'American Ultra' Official Clip 0.1

Ahojteeee. Jak se máte? Mám pro vás něco úžasného :D Dneska byl docela náročný den a ještě i bude, tak jsem si říkala, že nevím, jestli budu mít čas na blog dřív, jak v jedenáct večer, ale chvíli jsem si našla, protože tohle jsem zkrátka musela zveřejnit hned, jak jsem na to přišla. Stalkuju to už asi tejden, kdy konečně zveřejní celý klip a asi dneska nebo někdy včera to udělali, protože jsem ho našla asi před 10 minutama, asi 10x jsem si ho pustila a teď jsem tady, abych ho poslala dál, protože je prostě skvělý, já tenhle film budu vážně zbožňovat :D Je to oficiální klip z filmu American Ultra, jsou to takové dvě kratší scény, ne úplně celé teda, zkrátka ukázka z filmu ze scény po té, co Mike (Jesse) zabije ty dva agenty, co se ho snažili zabít. A je to prostě parádní. Miluju Kristen jako Phoebe, je tam dokonalá :D Tak hrozně se na ten film těším, že to snad ani není možný. Překlad se objeví pod videem hned, jak ho udělám :D
* * * * * * *
Hello guuuuys. How are you? I have for you something amazing, I can't stop smiling. I've seen this like... ten times by now. I swear to God that I am gonna love this movie so much. I believe in that, because it looks so great. I have for you first oficial clip from the movie, it's like two official scenes from the film, it has like around one minute, but it's so great, I can't stop watching it, I love it so much :D :D This is going to be legendary! :D


Phoebe: Ahoj zlato, co se děje?
Mike: Zrovna jsem zabil dva lidi. Dva ehm... dva muže.
Phoebe: To je skvělý, proč?
Mike: Ti chlapi se snažili vlámat do mého auta a měli pistole a chovali se jako totální kreténi a napadli mě.
Phoebe: (Normálně nemám problém rozumět Kristen, ale... na tohle budu muset počkat a nechat si poradit:D)
Mike: Já sem prostě vzal lžíci a... mmm... vrazil sem jí do toho chlápka.
Phoebe: Zavolal jsi policii?
Mike: Ne, nezavolal jsem policii, protože já jsem ten zabi- já jsem ten vrah. A taky mám tak nějak docela dost trávy a houbiček v autě. Zrovna sem zabil dva chlapy na parkovišti, okej?! Phoebe, jestli sem hned nepřijedeš, tak si nachčiju do gatí, přísahám Phoebe, že se to stane.
* * * * *
Phoebe: Jak se tohle kurva stalo?
Mike: Střelil jsem ty chlápky do hlavy. A tenhle chlap, já jsem ho... nabral lžící do krku a pak ho střelil a ukončil to.
Phoebe: Proč se tě lidi snaží pobodat?
Mike: Já nevím! Šššš! Nevím, ale totálně tu vyšiluju, zlato. Mám dost velkou úzkost ohledně toho všeho.
Policie: Dejte ruce nad hlavu!
Phoebe: A kurva...
Policie: Pusťte to!

4 komentáře:

  1. "Nachčiju si do kalhot" to je úžasná hláška Já už se na tenhle film hrozně moc těším. Bude to parádní a pěkně ujetá komedie! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Angie, přiznám se, že jsem vůbec nebyla schopná se na klip podívat, ačkoliv jsem na něj hodně těšila. Pořád jsem mimo internet, ty prázdniny jsou v tomhle šílený. Teď jsem se po týdnu dostala k internetu, jenom jsem napsala článek, utíkala jsem sem a projížděla staré články a... Fakt se mi stáhl žaludek, pořád dokola jsem si pročítala informace o tvém tátovi, úplně se mi třesou ruce při psaní. Stydím se, že jsem tu nebyla, nenapsala ti nějaký praštěný komentář, co by ti ani moc nepomohl, ale prostě chci abys věděla, že na tebe a tvého tátu myslím a budu myslet. Snad bude všechno, co nejdříve v pořádku. Kdyby cokoliv, snad víš, že jsem tu pro tebe!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že se k tomuhle filmu objevují nové a nové věci, už aby to bylo v kinech

    OdpovědětVymazat
  4. juuuuu tak to je skvelé ja sa neviem dočkať kedy si to pozriem je to skvelé a skvelé ako na to furt pozerám   

    OdpovědětVymazat