úterý 28. července 2015

Gallery update 45.0: 'AmeUl' new posters & stills

Ahojte všichni. Když jsem psala k názvu článku to číslo, došlo mi, že jsem napsala už víc než 450 updatů galerie. Tenhle je oficiálně 450., ale tu rubriku gallery updates jsem založila až později. Přijde mi to docela šílený. Taky mi přijde šílený, že tomuhle blogu už je tolik kolik mu je... Ale o tom jsem mluvit nechtěla. Tohle NENÍ před připravený článek. Jsem tu teď v tomto okamžiku, jsem sama v bytě v Římě a nudim se. A stýská se mi. Po vás, po blogu a po dalších věcech a lidech. Řím je krásné město... Ale na mě je asi trochu moc šílené. Asi bych si zvykla..., ale zvykat si kvůli dvěma týdnům je trochu zbytečný. Třeba doprava v Římě je naprosto totálně šílená. Šílenej je i náš učitel Luca, ale ten je vtipně praštěnej, ne nebezpečnej magor. Ne vážně. V Praze sem tam někdo zastaví, když čeká člověk u přechodu. Tady musíte vlézt do ulice a doufat, že auta zastaví. Tady se totiž sem tam stane, že nezastaví ani když už na tom přechodu jste a máte zelenou, když čirou náhodou narazit na misto, kde je semafor... Ale vážně. Málem mě srazilo auto. To je vlastně docela vtipná historka, jak jsem řvala na celý náměstí s prostě. V italštině... Podobně vtipná historka je to, jak jsem skončila sama v bytě v Římě, i když jsem měla být v rodině. Ale o tom vám napíšu, až se vrátím domů. Ted mám pro vás nějaké novinky z American Ultra. Tři věci. Zaprvé. Kris s Jessem v rámci propagace filmu udělali nejméně dva rozhovory. Jeden z nich je s Joshem Horowitzem z MTV, který se mimochodem před pár dny vyskytoval v Praze. Samozřejmě když já tam nejsem. Typický. Co se dá dělat. No... Druhá věc. Scenárista filmu Max Landis připustil, že pokud by byl první díl úspěšný, napsal by pokračování. Takže VŠICHNI POVINNĚ DO KINA! NA SLOVENSKU OD 3. ZÁŘÍ, V ČESKÉ REPUBLICE OD 10. ZÁŘÍ. Ale kdo ví jak to bude, jestli by do toho vůbec šli. Uvidíme. Poslední věc se konečně týká názvu článku. Mám pro vás dva nové plakáty k American Ultra a pět nových stills fotek. Všechny jsou s Kristen. Začínám dost uvažovat o tom, že příští design bude ve jménu tohohle filmu, protože ty fotky jsou všechny úžasné. Jsem řada že se film dočkal takové velké propagace. Po zklamaních u propagace Camp X-Ray nebo Sils Maria je to opravdu rozdíl a moc se mi to líbí. Ty plakáty jsou perfektní, ty fotky snad ještě lepší. Hlavně ty první dvě se mi líbí. Tak se určo mrkněte. Nejsem si úplně jistá jestli napíšu ještě nějaký článek než přijedu, spíš asi ne, tak do té doby se tu mějte co nejlépe. Pořad spamuju insta, tak kdo by měl pocit, že mu chybim, může mě zkontrolovat tam ;D
* * * * * * *
Hello everybody. I miss you. Like really, I mean it. I am enjoying Rome but... I miss Prague. It is soooo calm, sooo quiet... Cars stop when someone wants to cross the street. I almost got hit by one car two days ago. It stopped like 15 cm before me... And I had green, I could go... But je almost killed me :D I couldn't even tell my mom this. Maybe after one or two years... :D i just screamed very swear italian word... Everyone at that square had to hear it... It was really funny :D Rome is really beautiful... But the life here is just too fast for me. I believe I would get used to it but... But I have just three and half days left do I actually don't want to. I am alone in the apartamenty. My Italian mamma left and she's coming back I don't know when. Funny story actually. I will talk about it later. Right now I am really tired but I decided to write na article. I am not used to be alone that much, at least my dog is always home when everyone else is not. So weird. I have for you some American Ultra news. First od all, Kris and Jesse made ať least two interviews. One of them is with Josh Horowitz from MTV. By the way, few days ago, Josh was in Prague! When I am not there... Of course! Whatever. Then... Max Landis said that je would write AmeUl 2 if the first movie will be successfull. So everyone: GO TO SEE IT. SEPTEMBER 3 IN SLOVAKIA AND SEPTEMBER 10 IN THE CZECH REPUBLIC! And the last thing. New photos and posters. And I love every single one thing. I have for you two new posters and five new stills photos with Phoebe - Kristen's character. I am starting to think that the new design is going to be dedicated to this movie. The promotion goes really good, I think. Jejich is great and quite refreshing after how nad it was with Kristen's last movies like Camp X-Ray or Sils Maria. I am really excited. Kristen looks so badass with those guns and so cute with that hair color. I love it already and i didn't even see it. Enjoy and see you later guys. When I have time. But I think I will not write another article before I come home from Rome.

imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
[2x] 2015 - American Ultra: Posters
[5x] 2015 - American Ultra: Production stills

3 komentáře:

  1. tak to je masaker a my si tu nadávame na našu dopravu a tam ti ani nezastavia dúfam, že naši si z toho nikdy nezoberú príklad       
    tak to je skvelé to je čoskoro, no pokračovanie ako keď to bude super a to bude brala by som len dúfam, že nepríde sklamanie ako pri niektorých
    fotky sú krásne aj mne sa veľmi páčia tie dve prvé fotky vyzerá na nich skvelo

    OdpovědětVymazat
  2. Doprava v Římě to je ehm zážitek. Tak snad to přežiješ ve zdraví, já to málem nezvládla
    Fotky jsou skvělé a těším se na nový design

    OdpovědětVymazat
  3. za prvé, jestli to takhle vypadá i mimo prázdninové šílenství v Římě, tak to teda bych souhlasila s tebou já se stejně nikam dál nedostanu než do Německa nebo Rakouska už to vidím
    jako já jsem na film zvědavá, protože mi přijde, že tam bude takový ten humor, co mám ráda k fotkám, ty postery jsou boží a stills? Ještě lepší :) Kris na té druhé fotce je naprosto nádherná!

    OdpovědětVymazat