sobota 14. dubna 2012

Gallery update 1.2: "My Valentine" Video Premiere on April 13

Ahoj.. Tak co? :D Mám dotaz... viděli jste někdy někdo film jménem Noc v Roxbury? Ne? No tak to ani nedělejte! NIKDY!! Je to jeden z nejblbějších filmů, jaké jsem kdy viděla a to myslím vážně:D Ačkoliv, když jsem to viděla potřetí, už jsem se tomu smála, ale taky jsem v sobě měla trochu alkoholu...:D ono vám to přijde vtipný možná i za střízliva, ale rozhodně ne napoprvý:D Je to děs, já to málem nepřežila...:D ale pořád ve škole hláškujem:D Ale je to fakt blbost, neskutečná! No nic, možná bych taky mohla přestat psát blbosti a dostat se k věci... :D Dneska jsem pro vás uložila 44 fotek z akce, které se Kris včera zúčastnila, byla to premiéra klipu jednoho z bývalých členů skupiny The Beatles, Paula McCartneyho, co se jmenuje "My Valentine", to není tak úplně podstatný... každopádně jsem ty fotky uložila, ačkoliv se mi naprosto nelíbí, fakt že ne. Myslím, že Kristen to tam nesluší, je to hnusný, ale fakt jsem toho názoru. Kombinace oblečení se mi vůbec nelíbí a přijde mi, že vypadá opravdu hodně unaveně... nevím, možná je to jen pocit, ale nemůžu si pomoct. Jediné tři fotky, které se mi líbí, je ta 1., 2. a 4. z těhle čtyř, které vám sem dávám jako ukázku, ale jinak... no možná jsem zlá, ale opravdu se mi ty fotky nelíbí... ale vám třeba budou...:
* * * * * * *
Hiii... what's up? Have you ever seen a movie called A Night at the Roxbury? DON'T DO THAT! NEVER! :D It's one of the worst movies which I ever saw... but for a third time I was watching that I had to laugh:D But it's really bad movie, it's stupid, it's a crap!:D I just still use quotes from this movie, 'cause I've seen that for a four times... :D and I was drunk a little, when was wathing that first, second and third. Well, maybe I should stop to write craps too, right? I have for you today last article. It's the last from three gallery updates... I have for you 44 photos from "My Valentine" video premiere from April 13, and I have to say, that I really don't like them... I like three from those four... the first, second and last one, but another 41 I don't... I think, that Kristen looks there really tired and I don't like her outfit, I'm sorry, I can't help myself, but I think that this combination was not a good choice... but still, I saved them and maybe some of you will like them...:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

7 komentářů:

  1. souhlasím s tebou,mně se tu taky moc nelíbila.nejvíc se mi na celém jejím outfitu líbí vrch - košilka a sáčko :) ta sukně...no myslím,že jí trochu rozšiřuje a navíc dělá Kristen starší...a boty se mi moc nelíbí - díky nim mi příjde,že má Kristen obří chodidla taky si nejsem úplně jistá tou rtěnkou a vlasy...no myslím,že měla lepší účesy a tak nějak mi příjde,že se ty vlasy potom musely hrozně rozčesávat

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: moc děkuju za to přání k narozeninám :) já jsem na 15 čekala hlavně proto,že je to takový první krůček k dospělosti - občanka atd... a navíc je to hezké číslo musím říct,že tvoje kamarádky ti závidím - to video muselo být senzační a vůbec se nedivím,že tě dojalo :) dort nejen,že vypadá lahodně,ale taky tak chutná - fakt je mňamozní

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se tam náhodou líbí, až na to oblečení Je tam taková nespoutanná, sexy Paula mám ráda, ta jeho písnička My Valentine se mi líbí :) Někdy mám opravdu divnej vkus, co se týče hudby

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: P.S. Viděla jsi film RRRrrrr!...? Z toho jsou nejlepší hlášky!!

    OdpovědětVymazat
  5. Já například miluju Kristen úplně ve všem. Ona je Bohyně a láska mého života. Nikdy jsem si neřekla - Proboha co to má na sobě, jak to vypadá? Nikdy

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc za komentář ... Přesně! Já ji taky nevnímám jen jako Bellu, já ji miluju ve všem co jsem s ní viděla. U ní je skvělé, že dokáže zahrát téměř všechno Přiznám se že by se mi líbila i v pytli od brambor

    OdpovědětVymazat