sobota 14. dubna 2012

Gallery update 1.0: Total Film Magazine - June 2012

Připravila jsem si tři aktualizace v galerii, no tak doufám, že se vám budou líbit... nejsem si úplně jistá, jestli je stihnu přidat dneska, ale doufám, že jo:D můžu to alespoň zkusit. Píšu docela rychle, za ta léta, už jsem se naučila. Jen mě tu furt něco rozptyluje. Slyšeli jste, že Partička vyhrála v TýTý a to nejen pořad, ale je i absolutním vítězem? To je naprosto boží, jsem z toho nadšená:D a ještě Ondra Sokol jako osobnost televizní zábavy, no paráda... ano jsem Partičkář a nestydím se za to:D No nic, dost o tomhle a k věci. Mám pro vás čtyři skany z červnového čísla Total Film Magazínu... zajímavé je, že je teprve duben a už ty scany máme, ale tak detaily, nestěžuju si:D upřímně jsem ten článek ještě nějak neměla čas číst, ale zkusím to zejtra nebo v pondělí a pak vám povím, o čem to je, kromě toho, že o SWATH... :D Ale jsou tam hezký fotky:)
* * * * * * * *
I prepared three gallery updates, so I hope you'll like them... I'm not sure if I will have time to post them all today but I can at least try.I have for you four scans from Total Film Magazine for June 2012 with article about SWATH. Wel... it's quite interesting, that we already have those scans, but It doesn't matter:D I'll be honest, I didn't read that article yet, but I like those photos a lot :D So check out, I will read it tomorrow or on Monday and I will tell you what is written there, but I didn't have time for it today...:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat