sobota 21. dubna 2012

Gallery update 1.4: Snow White and the Huntsman - six posters

Já se včera tak opila! :D Já moc nepiju, fakt ne, nepatřím do skupiny těch lidí, kteří chodí do hospody každou chvíli, vždycky se tam strašně ožerou a pak udělaj nějakou kravinu typu, že poblijou policejní auto, to fakt ne:D občas si něco dám, ale nikdy jsem se jakože pořádně neopila, že bych se fakt tak hrozně motala, nebo zvracela nebo tak... no včera teda jo:D Nezvracela jsem sice, ale motala jsem se příšerně:D a taky jsem ztratila občanku! JO! Jsem šikulka co? To už ale při cestě tam... paradoxně mi ale díky tomu nalili, páč jí ta ženská tam chtěla... no když jsem tam začla lítat, volat, jančit a brečet:D tak jí konečně došlo, že si z ní nedělam srandu a vzhledem k tomu, že z nás co sme tam byly, vypadám nejstarší, tak mi nalili... no ale... neměly jsme toho ani jedna moc, ale všechny jsme byly jak dogy, vůbec nevim, čim to je:D alkohol má zajímavý účinky na organismus:D člověk je takovej uvolněnej, mele kraviny, ale je mu to jedno, poví i co neví... motá se, padá na ulici, lehá si na chodník :D (to sem nebyla já, já upadla na záchodech:D). No prostě vzhledem k tomu, že mi bude už za tejden 18 je fajn, že jsem si aspoň jednou fakt zažila ten stav příjemné opilosti:D S tou občankou už to bylo horší, byla jsem z toho dost vyplesklá... no a víte co? Já jí zas našla!:D Nějaká dobrá duše jí totiž našla v metru a dala do informační budky nahoře u automatů na lístky jak bejvá, a když sme šly domů, tak jsem jí tam našla!:D Pořád jsem tomu nemohla uvěřit, furt jsem jí vytahovala a koukala se, jestli jsem to fakt já nebo nejsem:D no haluz, hrozná!:D Jinak jsem se rozhodla udělat nový design, páč tenhle už mě fakt nějak nebaví, ale jsem dost líná, takže se do toho pustím asi až zejtra.. :D chci zkusit něco takovýho... webovýho... ne, že bych to nezvládla, ale je to hroznej vopruz:D tak uvidíme, co z toho vznikne:D Nejspíš zas jen záhlaví, jak se znám:D No nic, mám pro vás 6 posterů k Sněhurce a Lovci... a jeden z nich je dokonce fakt doslova na Sněhurku a Lovce, páč je to oficiální český poster! A to je naprosto boží, jsem z něj nadšená:) tak doufám, že i vám se líbí:) Jinak premiéra u nás bude 31. května, nemůžu se dočkat:)
* * * * * * * * * *
I was sooo drunk yesterday! I don't drink alcohol a lot... I'm not in the kind of people who go to the pub every day or... every Friday and drink a lot and vomite on police cars, etc... we went to the restaurant... or pub, or how to call that and I lost my identity card. YEAH! I'm nifty, right? Actually, I'm really lucky person... because after three hours in pub, I found it... in the underground... someone foud it there and put to the information booth... I still can't believe it! :D Pretty cool right?:D Anyway, it was really interesting evening:D Well, I decided to make a new design, so I will start probably tomorrow with ti... I still like this one but I think that I need to try something more like... those... web designs... I'm too lazy for it, but I can at least try... But now I have for you six SWATH posters... some of them are older, some of them are new, for example the third one here, it's official CZECH poster and I'm totally excited about that! :) And I really love it, I may use this poster for new design:) we'll see. Hope you'll like them... by the way, Snow White and the Huntsman will have premiere in Czech cinemas on May 31, 2012...:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. však on by se člověk měl aspoň jednou za život pořádně opít ;) a měla jsi vážně štěstí,žes tu občanku nakonec našla - já si tu svoji radši okamžitě schovala do šuplíku na nový design se mooooc těším - budu držet palce,aby se vyvedl podle tvých představ :)
    a ty nové postery jsou naprosto úžasné ♥ líbí se mi i ten český :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s tou občankou je to fakt haluz, já bych asi na ni taky pořád čuměla No, jo..když se někomu poštěstí
    Je dobré vidět to na tom posteru konečně napsaný česky, už jen měsíc a něco! :)

    OdpovědětVymazat
  3. jsou oprvadu krásné..docela si stím pohráli

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkné fotky, opravdu moc:)

    OdpovědětVymazat