pondělí 9. dubna 2012

Cast of "Snow White and the Huntsman" wishing Kristen happy birthday.

Herečtí kolegové Kristen ze Sněhurky a lovce jí taky popřáli k narozeninám, neni to super? Mně to přijde hezký:) i když těžko říct, čí to byl nápad a jestli z toho i oni byli moc nadšený:D ale tak řekla bych, že to i myslej vážně, co jí přejou... takový bloody birthday od Chrise Hemswortha, hmmm, no proč neee:D Sam je sladkej s tím svým britským přízvukem a je vlastně fuk, co říká, já ho žeru i tak:D a Charlize přeje šílený narozeniny, že jí má moc ráda a je poctěna, že jí může znát a tak, je to pěkný gesto, myslím, že Kris to potěší, až to uvidí, jestli už to náhodou neviděla:) Tak ještě jednou vše nejlepší i ode mě:)
* * * * * * * *
Cast of Snow White and the Huntsman wished happy birthday to Kristen Stewart, isn't that cool? Happy bloody birthday and lots of love from Chris Hemsworth, happy birthday and fantastic day from Sam Claflin and happy freakin' birthday from Charlize Theron. It looks that they really love Kristen:) I's beautiful that they did that, I love it and happy birthday one more time from me :)

5 komentářů:

  1. taková přání k narozeninám bych chtěla taky - třeba to happy bloody birthday mě dostalo nejvíc ale řekla bych,že tyhle videa natočili už hoooodně dopředu,protože stejně oblečení a na stejných místech se točili i nějaké komentáře,nebo úvody k ukázkám ze Sněhurky...

    OdpovědětVymazat
  2. wow 22 let a chová se jako malý děcko? tak to by mělo jít do nějaké knihy rekordů teda hele a jak je váš pes starý? třeba by s tím ještě něco šlo udělat ;) oni ti psi potřebují docela pevnou ruku - já mám taky doma takovýho malýho prďolu a stačí zvýšit hlas a je jako beránek

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Chris je strašně podobný na svýho bráchu Liama, nejsou to dvojčata?
    Bylo to od nich milý, že na točili přání :) Bloody birthday..hezký

    OdpovědětVymazat
  4. to je bezva taky bych brala takovýhle přání:)

    OdpovědětVymazat