sobota 14. dubna 2012

Gallery update 1.1: ‘Snow White & The Huntsman’ Article in EW's Summer Preview Issue

Další update týkající se SWATH a další s nějakými scany z časopisů, já vím, no... je toho najednou moc, furt jen SWATH, ale tak, co se dá dělat, je to aktuální téma:D Jsou to scany z Entertainment Weekly Summer Preview, což je - jestli jsem to správně pochopila - nějaká odnoš Entertainment Weekly a taky jsem to teda nečetla... zatím... když ono je to dlouhý a anglicky, zkrátka jsem si ještě nenašla čas a ani jsem moc neměla náladu upřímně číst tak dlouhej článek, kterej není v mojí mateřštině... áááá, blbne mi tu přehrávání na youtube, no nic, dobrý, jsem v klidu:D je tam jedna nová fotka s Kristen v akci, moc pěkná, bože, tak se těším! :D
* * * * * * * *
Another gallery update with scans, YAAAY:D From EW's Summer Preview... I didn't read this one either... but I will try... one day... well, I'm too lazy, maybe tomorrow, It's about Snow White and the Huntsman, so I think it's interesting, but it's in English and I don't have mood for long articles which are not in my mother tongue. There is one new photo with Kristen Stewart as Snow White, on the second scan here, on the third in gallery. Really nice :) I'm so excited!

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat