pondělí 23. dubna 2012

Layout no. 1

imagebam.com
Since: 6th December, 2011
Till: 23rd April 2012

Jak jste si pravděpodobně už všimli, pokud tu nejste poprvý v životě:D nastavila jsem nový design :) Líbil se mi ten starý, myslím, že byl lepší než tenhle... ale byl to spíš takovej... já nevim, wallper, kterej jsem vydávala za design, tenhle je víc webovej... aspoň jsem se o to pokoušela, jenže mi to zas tolik nejde... navíc jsem líná na ty řezanky, takže je fakt hodně jednoduchej:D Každopádně, i když dělám grafiku radši v tmavých barvách, páč tam se líp zamaskujou chyby:D, tak tenhle mi přijde takovej veselej, na jaro jako dělanej, líbí se mi ty barvy, no tak jsem ho sem dala, i když mi dal zabrat:D dlouho jsem na PSko nesáhla, no asi je to i vidět:D Doufám, že se vám líbí... určo víc jak mně, já jsem děsně sebekritická:D
* * * * * * *
Like you probably already noticed, I made a new design :) I liked the old one, I think it was better than this one...:D because I like more dark colors, but is was here too long time and this blog needed change. I quite like it, it's more "spring" design, like those colors, I think it's not BAD, is it? I was trying to make kinda web layout, but it's really simple one. Still hope that you like that. Probably more than me, 'cause I'm really self-critical:D

2 komentáře:

  1. byl krásný, ale akktualní je o 150% lepší...je opravdu povedený

    OdpovědětVymazat
  2. já myslím,že je naprosto úžasnej! mně se teda líbí hrozně moc :) ♥

    OdpovědětVymazat