sobota 14. dubna 2012

2012 - Snow White and the Huntsman: Canada Official Trailer

Ahoj moji drazí, jak se máte? Já se mám dobře. Už je zase sobota... poslední dobou mi ten život utíká nějak rychle... za dva tejdny mám zas narozeniny... brr:D No mám toho o víkendu celkem dost co na práci, ale přece jen jsem připravila pár věcí, které chci přidat, protože jsem to teď dost flákala... je jich asi šest, tohle je jedna z nic. Je to další trailer na SWATH, tentokrát udělaný pro Kanadu... je prakticky stejný jako ten 2. oficiální pro USA, ale přeci jen je o malinko delší, asi o pět vteřin:D ale myslím, že je tam pár kraťounkejch částí scén navíc, možná tam i něco chybí a je to nahrazeno něčím jiným, každopádně jsem vám to sem chtěla dát, pro srovnání :D a na to vidět Chrise Hemswortha je vhodná příležitost kdykoliv:D
* * * * * * * *
Hello my dears. How are you? I'm fine, it's Saturday again. I have a lot of work this weekend, but I found some things which I want to post here... the first one is this. Yeah, another video, I know:D but I can't help myself. I have for you Official Trailer to Snow White and the Huntsman for Canada. There is not a big difference between this one and the official second trailer for the USA, but this one is a bit longer, some short moments were not in the original American one, but it's almost the same. But still, I wanted to show you, cause something is extra... and see Chris Hemsworth is always great, so :D Enjoy it:)

2 komentáře:

  1. Ahoj, u mě na blogu je vyhodnocení kontroly, běž se podívat :)
    http://delly-from-the-block.blog.cz/1204/vyhodnoceni-kontrolyChris je stejnej cukrouš jako jeho brácha, taky se na něho moc ráda dívám
    S tím utíkání života, to je divný, mně to teď taky nějak rychle běží. To se máš, já mám narozky až na konci prázdnin, docela na prd. A co si přeješ na narozky? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnej blog A na tenhle film se těšim! :)

    OdpovědětVymazat