pondělí 1. února 2016

POTM: March 2016

Jsem tento měsíc velmi krutá. Alespoň si tak připadám. Vybrala jsem si čtyři fotky z těch nejnovější, které po internetu kolují, tedy fotky, které vznikly na filmovém festivalu Sundance. Konkrétně jde o čtyři různé portréty z tohohle filmového festivalu a na vás je, abyste rozhodli, která fotka by podle vás měla vyhrát anketu o fotku měsíce březen. Můžete dost lehce odhadnout, která z nich je mou oblíbenou, vzhledem k tomu, že na vás kouká z nového designu :D Ale nechci vás tím nikterak ovlivňovat, myslím, že i ostatní jsou dost povedené a možná pro vás rozhodnutí nebude úplně nejjednodušší. Myslím, že to úplně nepotřebuje delší komentáře, tak prosím hlasujte v anketě, pokud se vám chce a dejte mi vědět, kterou fotku a proč jste nakonec vybrali. Uvidíme se zase někdy, nejspíš zítra, záleží na náladě a času. Mějte se famfárově a jsem zvědavá, která fotka tenhle měsíc vyhraje.
* * * * * * * *
I am very cruel this time. Well... at least I feel like I am. I've chosen four pictures that are the newest on market, from Sundance Film Festival 2016. I was thinking about what to choose and then I decided, that I don't have to go that far and I chose four portraits from this event. You obviously know which one is my favorite, since you can find it on the new design, but I will let you choose which one you love the most. I think that all of them are actually quite great, so it might be a hard choice for you. I love all of them. I think it doesn't need more comments, let's vote. And let me know which one did you choose and why. See you later.


A vítězem fotky měsíce únor jeeee... vítěz vlastně není vůbec překvapivý. Čekala jsem od úplného začátku, že vyhraje fotka č. 4 a byla i mým osobním favoritem, byl to dost těžký konkurent těm ostatním fotkám, takže překvapení se nekoná. Fotku měsíce únor vyhrála 4. fotka, kterou si můžete prohlédnout ve větším rozlišení po kliknutí na obrázek.
* * * * *
And the winner of photo of the month February iiiiiiis... it was kind of obvious since the beginning, that photo number 4 will win this poll. I was pretty sure that was going to happen and it did.


8 komentářů:

  1. Teda Angie, jsi vážně krutost sama!! Tyhle Sundance portréty jsem si neskutečně oblíbila, přije mi, že se letos obzvlášť povedly, takže je skoro srdcervoucí upřednostnit jen jednu Ovlivnit se tebou ale trochu dám, tedy hlavně tvým designem, protože stejně tak jako miluju nový vzhled stránky (i když mi chybí sníh ), tak miluji tu hlavní fotku na něm Ta je vážně skvost a asi ji tedy zvolím no
    Jinak vítězná fotka se tak krásně vyjímá v menu, hned jsem ji tam zaznamenala, vážně radost pohledět   

    OdpovědětVymazat
  2. Ale co, dávám hlas jedničce Jinak gratuluju k úěšnému zvládnutí všech zkoušek! Já věděla, že to zvládneš :) Btw, možná už jsem se tě na to někdy ptala, ale jaké obory vlastně studuješ? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Čtyřka má neuvěřitelnou atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  4. Ježišmarjá, já zas nevim Všechny ty fotky ze Sundance se zase povedly, mají tam samé šikovné fotografy, jak si pak člověk má vybrat Mě se hrozně líbí 1 a 3, protože Kristen a její úsměv, teď pro kterou dát hlas, ach jo. Tak já dám hlas trojce no, jsem to rozententýkovala

    OdpovědětVymazat
  5. haha tak ty si vybrala tie fotografie tak to je skvelé lebo na všetkých vyzerá super a sú veľmi krásne ale ako som už písala do článku s nimi tak jednotka je u mňa jednoznačne topka a za ňu aj zahlasujem, veľmi sa mi na nej Kris páči, je tam taká prirodzená a krásne sa tam smeje

    OdpovědětVymazat
  6. Ach joo, nesnáším, když mám dilema! No, Kristen je na všech fotografií tak krásná, ale nejvíce mě dostala jednička, ten její úsměv, fakt krása. ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Moje oblíbená je také ta z designu:))

    OdpovědětVymazat