středa 10. února 2016

RUMOR ALERT: New role for Kristen alongside Helena Bonham Carter?


Ahojte všichni. Po nějak é době mám pro vás zase jeden článek o nějaké té filmové roli pro Kristen. Před nějakou dobou jsem mluvila o filmu podle života Lizzie Borden, ale to tak trochu uslo a není jisté, jestli tedy Kristen bude součástí tohohle projektu nebo nebude. Na IMDB.com to sice je v její filmografii, ale kdo ví. Objevila se taková jedna zprávička, že by se mělo začít natáčet v dubnu a že s Kristen se počítá, ale nejsem si úplně jistá věrohodností této informace. Časem se to ale jistě dozvíme. Mezitím se před pár dny objevila zpráva, že by se Kristen mohla připojit k připravovanému biografickému snímku o JT LeRoyovi. Podle mých informací o tom už diskutují a je dost možné, že se v tomhle filmu objeví. Jestli jste nikdy neslyšeli o JT LeRoyovi, tak si z toho nic nedělejte, protože já do dneška, kdy jsem našla informace o tomhle filmu, taky ne. JT LeRoy je fiktivní osoba, která ale ožila na popud spisovatelky Laury Albert. Ta si vytvořila JT LeRoye a pod jeho jménem publikovala. Po té, co vydala svou první knihu, se JT začal objevovat i na veřejnosti jako skutečná osoba. To bylo v roce 2000. Až o 6 let později se provalilo, že JT LeRoy ve skutečnosti vůbec neexistuje. Hrála ho totiž celou dobu žena jménem Savannah Knoop jako muže, který je však transexuál. Tudíž žena se vydávala za muže, který se vydával za ženu. Jestli jsem to správně pochopila. Z tohohle případu se tak stal jeden z největších hoaxů showbyznysu, jelikož se jim podařilo oklamat mnoho lidí a po dlouhých 6 let si opravdu mysleli, že JT je skutečný. Scénář k filmu byl napsán na základě knihy Savannah Knoop: "Girl Boy Girl: How I Became JT Leroy". Knoop se také podílela na psaní scénáře, který má na svědomí nejspíš především Justin Kelly, který film bude i režírovat. Kromě Kristen je potom vedena i diskuze ohledně obsazení Heleny Bonham Carter. Helena by měla hrát spisovatelku Lauru Albert, Kristen by si loupla roli Savannah Knoop a obsazen už údajně byl, nebo o to má alespoň velký zájem, herec James Franco, který by si zahrál manžela Heleny Bonham Carter. Helenu já miluju a představa, že si s ní Kristen zahraje, je pro mě vážně skvělá, jsem z toho nadšená a doufám, že to vyjde. Myslím, že by tenhle film mohl být docela zajímavý, to téma je takové zvláštní, ale možná by to mohla být i docela sranda, i když těžko říct. Jsem vážně zvědavá, jestli to vyjde. Nejsem tak úplně nadšená z toho Jamese Franca tam :D On je to jako skvělý herec, o tom žádná, ale říká se o něm, že je to dost úchyl. Hlavně teda už dlouho touží po tom zahrát si s Kristen a přiznal se, že pro ni má slabost, já už bych to skoro nazvala obsesí, když jsem četla nějaký ty hlášky o jejím spodním prádle a tak... vím, že to, co nám se dostává, může být značně zkreslené a může se to dost odvracet od toho, jaký James ve skutečnosti je jako člověk, ale osobně ho neznám, takže nemůžu soudit, já znám jen tu úchylnou část :D No co si myslíte vy? Zaujal vás tento projekt?
* * * * * * * *
Hello everybody. After some time, I have for you another information about Kristen's future project. This is still just a rumor going. Well, actually, Kristen is considered for this role, she's wanted for this role, but she wasn't officially confirmed. So, as you probably understood already, Kristen is in talks for another role in a movie. It should be a biopic about JT LeRoy. If you don't know, who was it, it is fine, I've never heard it before. JT LeRoy was a person, that was created by Laura Albert. She wrote under this name to magazines and wrote books. In 2000, JT LeRoy started to make public appearances and after six long years, in 2006, was confirmed, that he was portrayed by Savannah Knoop and that it was all a huge hoax. She tricked the high society, people actually really believed he exists. She was playing a man, who identifies as transgender. So she was pretending she is a man, who thinks he's a woman. Which is quite complicated. But they fooled everyone for six years. Film about this event should be filmed based on memoirs of Savannah Knoop: "Girl Boy Girl: How I Became JT Leroy". Kris is in negotiations to play Savannah Knoop. And she is not the only famous name circling about this project. Laura Albert could be portrayed by my beloved Helena Bonham Carter. James Franco is also interested in this project. He should play Helena Bonham Carter's husband. Knoop also co-writed the script. It will be directed by Justin Kelly, who also co-writed the script with Knoop. I am not that happy about James Franco, because he's a weird pervert, who is kind of obsessed with Kristen. Maybe it's just a pose, but he's really, really weird. Hot. But weird. Or he at least seems to be. To be fair, his public image can be quite different from what he's really like. But it is known that he wanted to play in a movie with Kristen for a very long time. They've already been in talks for a movie once, but that project never happened. We will see if this one works out. I hope so. Kristen and Helena in one movie? AMAZING! And Franco is also a great actor, no doubts in that. I just have problem with his personality :D

3 komentáře:

  1. Ten příběh je takový domotaný - už při jeho čtení jsem se trochu ztratila a  nevěděla, kdo je vlastně kdo Nicméně to zní zajímavě a doufám, že tenhle projekt klapne :) Těší mě hlavně skutečnost, že by si Kristen mohla zahrát po boku mé milované Heleny ♥ No a James? To je takový případ sám pro sebe. Mně zase až tolik nevadí, ale souhlasím, že dokáže někdy opravdu působit jako úchyl

    OdpovědětVymazat
  2. Projekt zní zajímavě, určitě by bylo super, kdyby Kristen roli nakonec dostala a opravdu jsem nikoho takového neznala ale příběh je to určitě dost hustý a chtěla bych to vidět v celku :) Jinak jsem netušila, že je James nějaký úchyl, haha

    OdpovědětVymazat
  3. Tak projekt mě bez debat zaujal, i když tedy ten příběh musím vstřebat, je to nějaké zamotané a to hodně, ale klobouk dolů, že se jim povedl takový podfuk, to je povededné A ani se nedivím, že podle toho chtějí natočit film, určitě to naláká diváky a koukám, že i lákavé herecké obsazení nebude problém Také mám velikou radost z možné spolupráce Kristen a Heleny a i z toho Jamese docela, no k němu mám takový zvláštní vztah, dřív jsem ho zbožňovala, hlavně jsem ho obdivovala za všechny ty tituly, co stihl nasbírat při všech těch filmech, co natáčí, ale pak začaly na povrch vyplouvat dosti zvláštní a ne příliš hezké informace, které můj vztah k němu pozměnily a také se mi nelíbilo, jak mluvil o Anne po jejich moderování Oscarů, takže jeho popularita u mě docela klesla, ale musí se nechat, že hrát umí a snad bude pro film jen přínosem, uvidíme I když Kristen si s ním určitě dokáže poradit, kdyby se choval nepatřičně!   

    OdpovědětVymazat