úterý 16. února 2016

Gallery update 52.1: AnOther magazine cover + outtakes

No... vzpomínáte si ještě, jak jsem mluvila o té pauze a o to, že se mi nechce psát články a tak? :D No tak to pořád tak nějak platí, ale zjistila jsem, že když se něco objeví, takového, jako teď, tak mě to vždycky nakopne alespoň na chvíli, abych napsala ten článek. Jen, když si ty novinky musím cucat z prstu, tak nemám moc náladu. Ta pauza určitě bude příští týden, protože budu pryč, ale dneska se objevily nějaké nové fotky a já je zkrátka musím přidat. Kristen se totiž objevila na obálce časopisu AnOther magazine na čísle Jaro-Léto Party edice. Kristen má na sobě Chanel, fotky fotil Paolo Roversi a jde o 15. výročí tohohle magazínu a Kris není jediná, která pro tuto příležitost pózovala. Musím tedy říct, že se mi ty fotky ve skutečnosti zase nelíbí tolik. Ta, co je na coveru, tak je okej... ale není to pro mě nic tak spešl... ta třetí fotka je potom taková... no nevím, přijde mi, že tam Kris vypadá trochu zdrchaně. No kterou miluju je ta druhá fotka, protože ta se odle mě opravdu hodně vyvedla a pokud mají na skladě víc podobných, tak se nemůžu dočkat dalších :)
* * * * * * *
Well... do you remember me talking about having a break and not having mood. Well.. I still don't have mood and I am still thinking about break, but right now I kind of have a little bit of a mood, because something showed up and it always kicks me to write something, despite the fact in general, I am not in the best blogging period. Kristen is on cover of AnOther magazine's Spring-Summer 2016 Party Issue. Wearing Chanel, of course and looking great, of course. Photos were taken by photographer Paolo Roversi and it is 15th anniversary of AnOther magazine's issues. Honestly, I don't like these pictures that much. I hope for more. I do love the first outtake. That one from the cover is ok and the second outtake is also fine, but it is not anything I would love that much. But the first outtake is just amazing.

imagebam.com
imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Pamatuju si, že když Dakota fotila pro Another Magazín, tak jsem z titulní strany byla nadšená, ale jakmile se objevil photoshoot celý, tak jsem si říkala bože co to je, že to je fakt hrozný U Kristen už to tak hrozný není, ty fotky se mi líbí, hlavně teda ta druhá :) Mohlo by být i víc fotek!

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky vypadají vážně skvěle a mají takovou zajímavou "atmosféru" :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak ja neviem čo k tomu dodať ty si to pekne zhrnula a ja mám na to presne taký istý názor ako si všetky fotografie popísala ty, tiež dúfam, že sa ešte nejaké objavia

    OdpovědětVymazat