neděle 28. února 2016

Gallery update 52.4: New photos for Chanel's Collection Eyes 2016

Když jsem viděla tyhle fotky, tak jsem umřela blahem. Vážně. Byla jsem zrovna na hotelovém pokoji, teda spíš penzionovém, v Rakousku a s internetem, který padal každých 10 minut, ale projela jsem si na tabletu oblíbené stránky a narazila jsem na tyhle fotky. Od té chvíle jsem nemyslela na nic jiného, než na to, že je chci přidat :D Dobře, to trochu přeháním, samozřejmě, ale v souvilosti s blogem jsem se nemohla dočkat, až přijedu a budu vám moct o nich napsat. V tu chvíli mě veškerý pocit z blogové krize opustil, což se zesílilo ještě v momentě, kdy byla zveřejněna i videa, která mám pro vás připravená v následujícím článku. V nedávné době, před pár týdny myslím, jsem vás informovala o tom, že Kristen je tváří nové kampaně módní značky Chanel, tentokrát týkající se make-upu očí. Jmenuje se to Colletion Eyes 2016 a v rámci toho Kristen nafotila úžasný photoshoot, který má na svědomí Mario Testino, a dost možná natočila i nějakou reklamu, i když to těžko odhadovat. Ta videa z placu můžou být dost možná samy o sobě reklamním materiálem, alespoň pro tak ovlivnitelné lidi, jako jsem já. Okej, Chanel líčení si fákt nekoupím, na to vážně nemám :D Nicméně mám pro vás 4 nové fotky z photoshootu pro tuto kampaň a já z nich přímo umírám. Jsou dokonalé. Hlavně ta druhá. Kristen je na nich nádherná, ona je teda nádherná všude :D ale na těhle fotkách obzvlášť! Nemůžu se jich vynadívat a upřímně doufám, že se třeba objeví i nějaké další, protože tohle nestačí! :D
* * * * * * *
I died when I've seen these pictures for the first time. I was in Austria and my internet connection wasn't good, but all I wanted to do in that moment, was to publish it. And I didn't feel this way for quite a long time, I had a blogging crisis, but that ended with these pictures, so thank you, Chanel. I told you some time ago, that Kristen does a new campaign with Chanel, this time to make-up eye collection called Collection Eyes 2016. I also published first picture from the official campaign photoshoot by Mario Testino, and today, I have for you another four. And I also have for you some videos from making this photoshoot, but first things first. I have for you these pictures that I totally love. They are amazing. Kristen is sooooo beautiful in them and I am in love once again, I can't even... oh god, so beautiful photoshoot. I still hope for more pictures, this is not enough!!! Enjoy photos. Perfect, just perfect. Especially the second one.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

9 komentářů:

  1.      Ty voleeee!!!! Tak tohle je teda něco, tohle je opravdu BOMBA! Ok, prve dopíšu tento komentář, a pak asi taky umřu blahem, protože na něco takového se snad jinak zareagovat nedá! Tak ta mi holka zase jednou způsobila pořádný šok! Ona je vážně NÁDHERNÁ, PŘENÁDHERNÁ...achich, achich, na těhle fotkách to teda extrémně vynikne! Tohle se Chanelu povedlo, i když veškeré zásluhy přísluší hlavně Kristen, mít ji v kampani byla pro ně výhra největší, snad nikdo jiný by nedokázal takto ohromit, je fakt úchvatná...já ani nevím, co psát, to se prostě ani nedá popsat Raději si ty fotky hezky pěkně poukládám do pc a budu na ně zbožně hledět v následujících dnech

    OdpovědětVymazat
  2. Vítej zpátky z hor!! :) Doufám, že sis je pořádně užila.
    A ted k fotkám, no nemám slov. Jedním slovem prostě nádhera, snad se jich objeví ještě víc

    OdpovědětVymazat
  3. Tak právě jsi mi vzala všechna slova z úst, protože jsi řekla úplně to samé, co jsem chtěla říct já Mario je prostě třída ve svém oboru a tyhle fotky jsou tak dokonale perfektní, že z toho asi oslepnu Moc se mi líbí skutečnost, že se jedná o kampaň na líčení, ale fotky jsou černobílé - takže vlastně přímo nevidíš, jakou barvu má produkt. Třeba u té čtvrté fotky se dá jenom odhadovat, že měla Kristen rudou rtěnku. No jsou to prostě parádní fotky. Nevím, co víc bych k tomu řekla. Stejně jako ty jsem se zamilovala do fotky číslo 2. To je prostě učiněná dokonalost a perfektnost (je to vůbec slovo?). Ale líbí se mi zmiňovaná čtyřka, kde Kristen vypadá jako badass ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu koukám, jak nádherná může Kristen být, ta druhá a třetí fotka je top a vypadá opravdu dokonale a doufám,že se objeví víc fotek ❤

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny tyto portréty se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. No waaau, tak nemám slov :O Kristen je na těch fotografiích strašně překrásná, opravdu čumím. Ta první a čtvrtá fotografie prostě ♥, Kristen je kočka. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já se vždycky chci na přímý přenos Oscarů koukat, protože vím, že stejně budu ráno brzo vstávat, abych se podívala na výsledky , ale bohužel u nás doma je to tak blbě udělané, že bych se v klidu koukat nemohla. Tak si vždycky stáhnu celý záznam a kouknu na to další den. A možná je to tak i lepší (i podle toho co říkáš), protože si člověk ty nudné části může přeskočit - já teda přeskočila In memoriam část, ale jinak jsem se poctivě dívala. Osobně musím říct, že mně se letošní ročník líbil víc než loňský ročník. Přišlo mi, že Chris to měl vtipnější než Neil. A i celkové zpracování se mi líbilo víc :) Ale souhlasím s tím, co jsi řekla. Čeho je moc, toho je moc. Chvilkami už to bylo trapné, jak každý opakuje furt jedno a to samé dokola. Já myslím, že všechno podstatné shrnul Chris v monologu a tím bych to utnula. Ale přiznám se, že se mi líbila ta montáž, kde dali černé herce do filmů, kde hrají bílí Nejvíc mě pobavila Leslie v Revenantovi Jo a pak se mi líbil Ali G, jak na konci řekl, že letos obrali o nominaci Darth Vadera A líbil se mi i výstup s mimoni, Woody a Buzzem a byla jsem nadšená, když se objevili C3PO, R2R2 a BB8 ♥ Co se týče výherců, tak tam jsme spolu nastejno :) i já jsem ráda za výhru Ennio Morricone - moc se mi líbilo, že mu lidi tleskali ve stoje. Jeho výhra mě těší ještě víc hlavně proto, že vlastně tu hudbu pro The Hateful Eight skládal v Praze s českým orchestrem :) Jo a když jsem u té hudby. Moc se mi líbilo hudební vystoupení Lady Gaga - troufla bych si i říct, že za tu dojemnou písničku si možná cenu zasloužila o něco víc než Sam Smith, ale i za něho jsem ráda :) No a dostalo mě video, ve kterém je vidět, jak Brie Larson po ukončení toho vystoupení objala všechny ty lidičky, co objevili na podiu. Ona je prostě boží ♥ :) Jo a pak se mi ještě vždycky líbí, jak ten orchestr, co je tam kdesi dole pod podiem, hraje melodie z různých filmových, ale i známých písní. Já si vždycky říkám, odkud to znám Letos jsem třeba zaznamenalo Lambadu a Stayin' Alive Ale většinou to nestihnu poznat, protože oni vždycky hrají tak 10 vteřin Jo a Sylvestrova prohra mě taky... nasralo no Já mu to fakt přála - viděla jsem, že jeho brácha se rozčiloval na twitteru Ale já s ním souhlasím. Ale kdyby vyhrál Tom, tak bych se taky vůbec nezlobila. Jinak teda bylo dost otravné, jak těch 6 (nebo kolik) cen za sebou vyhrál Mad Max. To byla hrůza, bylo to takové otravné... Proto se mi líbilo když Louis C.K. při vyhlašování kategorie "nejlepší krátký dokument" nebo tak něco s vtipem řekl "A cenu si odnáší Mad Max" Jo Louis měl u toho předávání taky dobrý komentář "Pro tyhle lidi tahle cena fakt něco znamená. Oni nevydělávají miliony jako vy" To bylo prostě trefné!

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Jo a Jenn prý přišla na předávání nějak těsně před vysíláním. Někteří říkají, že se chtěla vyhnout tisku, aby nemusela dávat žádné rozhovory. Někteří říkají, že to udělala kvůli tomu incidentu na Zlatých globech, jak tam "sprdla" toho novináře, že s ní mluví a používá telefon - to si pamatuješ, že jo? Ale podle mě je to blbost.

    OdpovědětVymazat
  9. to je super, že ťa to takto postupne opúšťa teda aspoň dúfam      a ani sa ti nečudujem, že si sa nevedela dočkať aby si ich tu dala lebo sú fantastické aj mne sa dosť páčia, je skvelé, že na nich nie je až tak vážna a dokonca sa tam aj smeje tá sa mi páči dosť , tiež ta druhá je fakt skvelí ta sa mi tiež veľmi páčimno a prvú časť som videla a ako som z toho nadšená a neviem sa dočkať tej ďalšej časti, čakám na titulky ale mám z toho obrovskú radosť, Hugh a Tom sú v tomto perfektný a som rada, že to takto dopadlo

    OdpovědětVymazat