čtvrtek 18. února 2016

Gallery update 52.2: AnOther magazine - new outtakes

Vážně nevím, jak se momentálně cítím... škola je divná, v práci je to divné, moje myšlenky jsou divné... hrabe mi docela solidně ze všeho, ale vím jistě, že teď zrovna chci zveřejnit tenhle článek, protože mě dneska nějakou záhadou zase trochu chytila blogová nálada. Dokonce natolik, že jsem udělala nový design na blogu o Sophie, když už se kolem ní teď nic neděje. To samé se ale nedá říct o Kristen. Nemusela jsem doufat v další fotky ani tak dlouho, protože v podstatě jen několik hodin poté, co jsem napsala článek o coveru a dvou fotkách z shootu pro AnOther Magazine, se objevilo dalších 7 nových a ta, co je na coveru, jako součást photshootu bez textů a tagů a tak. Tenhle shoot je hrozně divný a já jsem se pořád nějak nerozhodla, jestli se mi spíš líbí nebo spíš nelíbí. Došla jsem k závěru, že se mi zároveň líbí a zároveň i nelíbí. Což se mi upřímně moc často nestává, protože já většinou miluju všechny shooty s Kristen, protože je na nich Kristen. I když už se stalo, že se mi nějaký nelíbil. Teď už ale dlouho dlouho ne, až doteď. Abych byla přesnější, tak mě se některé z těch fotek líbí hrozně moc a myslím si, že jsou vážně úžasné a vydařené. Třeba se mi hrozně líbí ta černobílá tady (ostatně celkem i ty zbylé dvě v galerii), líbí se mi hrozně moc ta čtvrtá tady. Ale potom jsou tu zase takové, které se mi nelíbí téměř vůbec... ani vlastně nevím proč, to prostředí je na mě asi takové moc temné, nebo nevím. Zároveň to byl nejspíš umělecký záměr, ale všechny ty fotky jsou tak nějak rozmazané... a působí to možná tak trochu retro, ale na mě osobně to působí spíš divně. Trochu jako kdyby se tomu fotografovi klepaly ruce a on pak prohlásil, že je to schválně, aby to nějak zachránil :D Tak to samozřejmě nebylo, protože je jasné, že to skutečně JE umělecký záměr, ale mě osobně tenhle umělecký záměr trochu míjí a jsem z toho shootu zkrátka taková rozpolcená. Tak se určitě koukněte i na ty zbylé 4 v galerii a jsem zvědavá, jak se líbí vám.
* * * * * * * *
I really don't know how I feel about everything right now... school is tough, work is weird, my thought are even weirder, but what I know is, that I want to publish this article. I didn't have to hope for more pictures for a long time. Another 8 outtakes for AnOther Magazine were published just a day after the cover and the first two photos. I have to say one thing. This is probably the only photoshoot that I like and don't like in the same time. I usually love Kristen's photoshoots, because it's Kristen and she's beautiful in every picture, but this photoshoot just feels so weird to me. I love some of these pictures a lot, like... the fourth one here, I adore that one. I love the first one here two, the black-and-white one. But then there are photos that just seem like they didn't work out, the are fuzzy and they seem a bit like retro style but kind of weird in the same time. I don't know. I just feel like the photographer was shaking and messed all the pictures up, so he is pretending that it was a purpose from the very beggining :D I know that it ACTUALLY really was a purpose, but some of these pictures just look weird. Well... but it is just my oppinion, so don't be afraid to tell me yours. Check out pictures in the gallery, there are 7 new and the one from the cover without tags and texts.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Pane bože, tak teď mi spadla čelist. :O Kristen je na těch fotografiích neuvěřitelně nádherná a sexy. Naprosto jsem se zamilovala do té první fotografie, nemám slov. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mě ty fotky nepřijdou tak hrozné, naopak se mi tu Kristen líbí, vypadá opravdu skvěle ale chápu že to téma je poněkud ponuřejší. Je úžasně fotogenická ♥ U mě v galerii se můžeš podívat na Dakoty photoshoot pro Another, to jsou teprve divné fotky, hlavně ty blond a Kristen se ti po nich určitě hned zalíbí http://dakotajohnsondaily.fan.pw/gallery/thumbnails.php?album=149

    OdpovědětVymazat
  3. Řekla bych, že na tenhle photoshoot máme asi stejný názor Mně se líbí v podstatě všechny ty černobílé fotky a pak ty poslední dvě - hlavně ta úplně poslední, na které vypadá Kristen fakt nádherně ♥ Ale jinak teda musím říct, že mně docela dost vadí ta skutečnost, že jsou ty fotky tak rozmazané. I když je to teda asi naschvál... No není to ten nejúžasnější photoshoot ze všech, ale asi by se našly horší fotky.
    Jinak děkuju za tvé soucítění ohledně angíny. Já být na tvém místě, tak už jsem asi 14x po smrti. Mně to stačilo teď jednou. Hlavně doufám, že nic nechytnu během maturit!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je v pohode názor ja mám tiež niekedy tak podobný čo sa týka fotiek o Toma, tiež a mi niektoré páčia a niektoré nie
    mno a tuto to je asi tiež rovnako ako veľmi sa mi páčia farebné fotografie a aj celkovo tento štýl ja môžem a čiernobiele čo sa mi páči asi vždy tak tu veľmi nie

    OdpovědětVymazat