úterý 2. února 2016

Gallery update 51.6: New campaign for Chanel!

Ahojte všichni, jak se máte? Já jsem hrozně, ale opravdu hrozně unavená... byla jsem dneska v práci a to mě dost vyčerpalo. Špatně a málo jsem spala, takže jsem unavená i toho, ale 5 hodin v práci mi k tomu taky zrovna nepomohlo. Lidé chodí do práce většinou na 8 a více hodin a ano, já bych tam taky těch 8 hodin vydržela, kdybych musela, ale naštěstí nemusím. A už i těch 5 hodin je dost na to, aby člověk málem zdechnul, jen si nemyslete. Kancelářská práce není zrovna dvakrát záživná věc, obzvlášť, když už to děláte přes dva roky. Jsem ráda, že tu práci mám, ale že by mě to nějak extra bavilo se úplně říct nedá. Musím tam i zítra a nejspíš i ve čtvrtek. V pátek asi nepůjdu, abych měla alespoň nějaký den volný. Je to trochu na palici, včera jsem se radovala, že už mám za sebou konečně všechny zkoušky.. a potom si člověk uvědomí, že musí většinu volnýho času strávit v práci, to jednoho úplně energií nenabije, ale tak... co se dá dělat. Každopádně mám pro vás jednu skvělou zprávu týkající se Kristen. Bylo oznámeno, že Kris se stala tváří nové kampaně Chanelu, konkrétně jde o kolekci očí 2016 (Colletion Eyes 2016) a jde o kampaň týkající se kolekce make-upu, tedy konkrétně věcí, které se používají na oči. Já jsem z toho osobně nadšená, protože to znamená jistě haldu skvělých fotek a možná i nějakých těch akcí a jsem na to hodně zvědavá. Už teď mám pro vás první fotku z kampaně, která nejspíš vznikla už před nějakou dobou. Fotografem této kampaně je totiž Mario Testino a je pravděpodobné, že v době, kdy vznikla fotka do jeho ručníkové kolekce, vznikal právě tento promo shoot ke kampani Chanelu. Ta fotka je opravdu úchvatná a já jsem se do ní zamilovala. Kristen má krásné oči a jsem nadšená, že bude spolupracovat s Chanelem i na dalších projektech :)
* * * * * * *
Hello everyone. How are you? I am very very very tired. I was at work today... for five hours and I am dead. I know that people pretty often work for 8 hours or even for more, but I am still so tired. I would be able to work longer, but I am lucky, I don't have to if I don't want to. The work has to be done, but I don't have to be there for some number of hours, it just has to be done. I am going tomorrow too and probably also on Thursday and I am not very excited about that, because I've finally finished my exams and now I don't even have time to rest a little bit. I really need to sleep, so I am going in the afternoon tomorrow, definitely not in the morning. Anyway. I have for you some exciting news. Kristen was named a face of another Chanel's campaing, she will be face of new make-up beauty campaign that is called 'Collection Eyes 2016'. I have for you already one picture, that was taken by Mario Testino probably the same day he took that photo for his towel series. I think this picture is absolutely amazing and stunning. The most important thing in this collection are eyes and Kristen has very beautiful eyes and I am very excited to see more soon. In March, probably. Hopefully some photos could be published sooner. Before that you can enjoy at least this one.

imagebam.com

4 komentáře:

  1. Jo to znám, taky jsem hned po zkouškovém začala zase chodit do práce, takže volno vlastně žádné jinak fotka se mi taky moc líbí ale už aby jich bylo víc :) Kristen je tu nádherná a má takové kočičí oči (oko)

    OdpovědětVymazat
  2. v dnešnej dobe to máš tak, že skoro nikto nerobí to čo ho baví alebo to čo vyštudoval a keď pracuje v takej práci tak ho to niekedy proste ožerie ale čo už to človek niekedy proste musí robiť a za tie spravené skúšky ti gratulujem   
    mno a fotografie je veľmi prekrásna ja ráda takéto fotky a určite sa teším aj na tie ostatné

    OdpovědětVymazat
  3. Ani mi nepovídej! Já mám pocit, že ze mě ta škole vysaje všechnu životní energii...  Celou sobotu budeme připravovat věci na ples, v neděli to budeme vyspávat a vlastně od pondělka nám zase začínají písemky - jedna pěkně za druhou. Třeba ten náš češtinář se rozhodl, že budeme v úterý psát na renesanci, humanismu, klasicismu a boroko - což je tak 20 stran z učebnice. A k tomu ta posraná básnička. Já fakt myslela, že ho asi zabiju na místě! No ještě, že existují sousedi a "týmová práce"
    Jinak ta fotka je naprosto úžasná ♥ Já se do ní hned zamilovala. Kristen je na ní neskutečně sexy a překrásná. Doufám, že budou brzo zveřejněny i dalšíb fotky :)

    OdpovědětVymazat