pondělí 1. února 2016

Outfit Duel no. 5

Ahoj ahoj ahoj. Nemůžu pořádně uvěřit tomu, že už je opravdu únor. Leden utekl hrozně rychle, i když zároveň se se všemi zkouškami hrozně táhl. Mrknutím oka je tu další měsíc a spolu s ním i další ankety, módní duel a fotka měsíce březen. Už 5. anketa za sebou a já jsem si zatím pokaždé vzpomněla. Dneska dokonce i sama od sebe, ne jako minulé měsíce, kdy mi to připomněla anketa u Katie* :D Tentokrát jsem zvolila dva naprosto odlišné outfity. Napadá mě úsloví "nebe a dudy". Tyhle dva outfity nemají v podstatě nic společného až na to, že je na sobě měla Kristen. První na sobě Kris měla na akci Chanel Cruise 2015/16 Fashion Show in Seoul, která se konala 4. května 2015. Kristen měla na sobě samozřejmě Chanel, černé netradiční šaty, které já osobně zbožňuju a podle mně jí opravdu slušely. Rudá rtěnka a velmi elegantní účes. Druhý outfit potom pochází z poměrně nedávné akce, která se konala 3. ledna 2016. Šlo o speciální promítání filmu Clouds of Sils Maria v New Yorku. Kristen na sobě měla model značky Atea, sestávající se z bílého sáčka, bílých kalhot a béžového topu, šperky od Jillian Dempsey, hodinky od Chanelu a botky od Louboutina, které zbožňuji, vlasy pak měla rozpuštěné, tenhle outfit vypadá zkrátka tak nějak na pohodu. Já osobně mám svého favorita, ale já v anketě hlasuji pouze za určitých okolností, které doufám nebudou potřeba... tudíž, když je to plichta a já musím rozhodnout, kdo tedy vyhraje. Což nikdy dělat nechci, tudíž hezky hlasujte vy. Jsem vážně zvědavá, který vyberete.
* * * * * * *
Hello hello hello. I actually cannot believe it's February already. January passed so far. Like a blink of an eye there is another month and with it another polls. Outfit/Fashion duel and Photo of the month. First things first, I have for you outfit duel no. 5 for month March. This time I chose two absolutely different outfits. Completely different, they don't have anything in common, except that Kristen was wearing them. First one is from Chanel Cruise 2015/16 Fashion Show in Seoul on May 4, 2015 and the second one is from 'Clouds of Sils Maria' screenings in NYC on January 3, 2016, so quite recent event. Kristen was wearing Chanel dress at the first event, obviously, red lipstick, very elegant hairstyle and in my oppinion, she looked gorgeous. At the second event she was wearing Atea clouth, Louboutine shoes, Chanel watch and Jillian Dempsey jewelry, natural-like hairstyle and she also looked gorgeous in this light outfit. So I am very curious, which one do you choose this time. I have got my favorite. But I will vote just in case it will be a tie or obvious. I don't want to be the one who decides.


A vítězem pro měsíc únor jeeeee.... outfit číslo 2. Je to upřímně vlastně dost nečekané. Přestože mně osobně se líbí víc ten model, který vyhrál, tak nějak jsem trochu čekala, že u vás to vyhrají ty červené šaty z Cannes 2012.
* * * * * * *
The winner of the February's fashion duel iiiiiiis.... outfit no. 2. It was actually quite unexpected. Despite the fact that I personally love the winning one more, I really expected that the red dress from Cannes 2012 will actually win.


7 komentářů:

  1. S tím hlasováním to mám stejně tak nastavené a asi budu teď muset rozhodnout outfit duel na mém blogu, což zřejmě nezvládnu, ale mám na to celý měsíc a hlavně tak trochu doufám, že to udělá někdo za mě Já bych si vážně nedokázala u Emmy vybrat jen jeden outfit/jednu fotku, stačí jaké dřina je to pro mě u jiných celebrit    Viz tady! V POTM jsem měla docela jasno, ale tohle nebude tak snadné a víš co, já to prostě opět udělám vyčuráně, teď hlas pro jedničku, pro druhý outfit pak z mobilu! Jo slabošské, ale někdy se k této nekalé praktice prostě musím uchýlit, u Kristen je to tak poprvé, ale jednou to přijít muselo

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš Tentokrát na to zapomněla Katie, ale nakonec jsem si taky vzpomněla Ještě, že já dělám jen jednu anketu měsíčně, i když taky uvažuju, že bych na blogu zavedla nějaký "outfit duel" - no tak možná po maturitě nebo příští rok :) Ale teď už teda k anketě. Víš, že já taky nejsem zrovna fanouškem Chanelu, ale ty černé šaty se jim fakt povedly a Kristen to v nich moc slušelo :) ALE mně se víc líbí ten její bílý outfit z akce z letošního roku. Prostě mi přijde, že jí to víc sedí a vypadá to... prďácky

    OdpovědětVymazat
  3. Jednička je taková zvláštní, ale líbí se mi víc

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je dobrá náhoda, já mám na zítřek připravený taky outfity a je to v podobném stylu - jeden šatový, druhý kalhotový Právě jsem taky chtěla něco "nebe a dudy"  protože mám vždycky pocit, že dávám docela v podobném stylu Tady jsem se moc dlouho nerozmýšlela, mě se víc líbí ty šaty, tak dávám hlas jim. Ten komplet je na mě moc bílý a není pro mě tak zajímavý jako ty šaty :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak a tuto budem hlasovať za jednotu opäť lebo pre mňa je to dosť zaujímavý outfit a podľa mňa kris to aj dosť pristane k tomu ešte aj čiernu milujem a biela mi ako nevadí je fajn ale čierna je moja ale zase musím napísať, že ani v tom druhom nevyzerá zle ale to prvé je nie čo pre mňa   

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tady jsem se moc dlouho nemusela rozmýšlet, hlasuju za jedničku, Kristen ty šaty neuvěřitelně sluší, takže já mám jasno. :) ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem hlasovala pro druhý outfit, protože ten se mi prostě a jednoduše líbí víc:))

    OdpovědětVymazat