čtvrtek 11. února 2016

First official 'EQUALS' teaser trailer!!

JE TO TADYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!! První oficiální teaser trailer k filmu Equals!!!!! Doufala jsem, že ho zveřejní hned ráno, abychom my měli možnost ho vidět ještě dneska a ne až někdy zítra ve tři ráno. A mé modlitby byly vyslyšeny a já pro vás mám první oficiální trailer! Je přesně takový, jaký jsem si myslela, že bude. V celém traileru padne jen jedna věta, je to opravdu hodně vizuální podívaná, ale vůbec mi to nevadí, naopak. Má úžasnou tajemnou atmosféru a vypadá to fakt hodně hustě. Teda asi ne pro lidi, co nemají rádi scifi, ale pro mě? Já jsem nadšená a nemůžu se toho filmu dočkat. O to horší je, že přijde do kin až v létě, ách jo. Vůbec jsem teda netušila, že exekutivním producentem filmu je Ridley Scott, to je docela hustokrutopřísná informace. Možná jsem to věděla někdy kdysi, ale stihla jsem to zapomenout :D No každopádně se určitě na trailer koukněte a pak mi dejte vědět, jak se líbí vám a jak na vás působí:) Já jsem z něj hotová :D Jdu si ho pouštět pořád dokola tak, jako obvykle :D I ta píseň, kterou pro trailer vybrali, je dokonalá... Jo jinak pokud byste měli problém s tím, co Kris na konci říká, tak za pomoci Ajjinky to vím, říká: "Just remember what this feels like".
* * * * * * * *
IT'S HEEEEEEEEEEEEEERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! An official first teaser trailer to Equals movie!!! I hoped they publish it in the morning so we could actually watch it today! And here it is, I can't even... I cannot handle it. First of all, I really didn't know that the executive producer of this movie was Ridley Scott, that is a hell of a surprise for me. But whatever. I love the trailer so much, it is exactly what I expected from it to be. It is very intense, very intimite, just one single sentence is said in it, it's is very visual and it looks so good. SO GOOD. Well, maybe not for people who don't like sci-fi movies and stuff, but for me? Oh my god, I am freaking out! The film is coming to theatres this summer... so we will wait some time for it, I cannot wait already. I definitely cannot handle this.. too much:D Even the song is perfect... I'd kill for us. This will be devastating movie.


OD EXEKUTIVNÍHO PRODUCENTA RIDLEYHO SCOTTA
A REŽISÉRA 'LIKE CRAZY' DRAKEA DOREMA
BUDEŠ RISKOVAT VŠE,
ABYS NĚCO CÍTIL.
Nia: Jen si pamatuj, jaký to je pocit.
EQUALS
NAJDI SOBĚ ROVNÉHO
TOTO LÉTO

8 komentářů:

  1. Páni! Páni! Páni! Jsem prostě nadšená! Vypadá to fakt skvěle. Ze začátku to člověku moc neřekne, ale pak se to rozjede. Jsou tam fakt zajímavé speciální efekty. Mě osobně se moc líbily scény mezi Kristen a Nicholasem :) A dostaly mě scény, kde se Kristen pere s těmi strážnými a pak je na tom vozíčku. No jsem na tenhle film hrozně zvědavá a určitě si ho nenechám ujít :) Hrozně mě totiž zajímá, jak to s jejich postavami dopadne :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow tak to je fakt niečo ako ja milujem sci-fi filmy takže to je určite niečo pre mňa, ako som pozerala na trailer tak mi na rozum prišiel film Ostrov, ako určite s tým toho nemá veľa spoločného ale tak to oblečenie a všetko tak sterilné, a určite to bude pekne vystupňované a nebude to monotónna linka takže som na to veľmi zvedavá

    OdpovědětVymazat
  3. Trailer vypadá vážně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Noo, tak po tomhle doufám, že se co nevidět objeví i celý trailer, teasery jsou moc krátký Áááá, to je úžasný, já tenhle film chci fakt moc vidět, úplně se na to těším, a myslím, že si na to skáknu i do kina. Doufám, že to nebude takový to young-adult scifi, ale prostě dospělejší verze, ne pro puberťáky Docela mi to připománá film Ostrov, btw. ...Kristen a Nick, áááá, to bude něco pro mě. A to, že je Ridley Scott producentem mě teda překvapilo, ale mile, je super, že se na tom podílí, když je to taková legenda. No ať už je tady léto, to ještě bude Suicide Squad a já si budu moct jít hodit mašli

    OdpovědětVymazat
  5. Já normálně scifi moc často nevyhledávám, ale tohle si určitě ujít nenechám! Vypadá to vážně hodně dobře:) Na film Ostrov, který je tu v komentářích párkrát zmiňovám, jsem si taky vzpomněla a to jsem ho vlastně ani neviděla. Jen mi o tom vyprávěla kamarádka, která scifi naopak úplně zbožňuje. Musím jí tenhle trailer hned poslat a určitě spolu vyrazíme do kina:))

    OdpovědětVymazat
  6. Ty vago!!! Ok, prve se musím uklidnit, alespoň na tolik, abych byla scopna napsat normální komentář...teda to se mi asi nepodaří a tak to ze sebe prostě vysypu...umírám nad tou dokonalostí:)) Nejlepší teaser jaký jsem kdy viděla, absolutně bezchybný, poutavý a originální...klobouk dolů nad tím, kdo ho tvořil Myslím, že bez debat upoutá pozornost všech a určitě láká k tomu koukat na něj znovu a znovu...asi mám program na následujcí dny Nemůžu se dočkat traileru, jestli bude jen z jednoho procenta takhle ohrormný, budu ho milovat:) Dobře jdu na to krásu znova a  hned poté si musím najít tu nádhernou písničku, jejím posloucháním budu prokládat koukání na teaser

    OdpovědětVymazat
  7. Páni vypadá to hodně dobře! Moc se mi líbí jak je to zpracované :)

    OdpovědětVymazat