úterý 1. března 2016

Chanel's 'Collection Eyes 2016': #EyeCanBe BTS videos + Sophie Turner mentions Kristen


Okej, včerejšek stál docela za prdlačku, takže jsem ani nepsala žádný článek. Respektive psala, ale ne sem. Psala jsem masterpost na blog o Sophie Turner, protože Sophie se objevila na červeném koberci letošních Oscarů, takže horda fotek a všeho a já jsem měla zase svou fangirl chvilku, kdy jsem se naprosto rozplývala :D Tu jsem měla vlastně i dneska, kdy Sophie zmínila v jednom rozhovoru Kristen. Byla dotázána na to, kdo je na druhém místě jejího seznamu lidí, na které má crush, protože měla takovou slabou chvilku ohledně Leonarda DiCapria :D a Sophie řekla, že má crush na Kristen Stewart, že je k sežrání. Tak to mě prostě dostalo, mám z toho hroznou radost :D Vím, že je to blbost, ale prostě mě to potěšilo. Odkaz na video můžete najít v první animaci nebo na mém blogu o Soph. Když už mluvím o Oscarech, tak jsem se tedy koukala na přímý přenos na ČT2 a upřímně to bylo dost vyčerpávající :D Spala jsem za celou noc asi dvě hodiny a tak jsem byla včera docela vyřízená. Po dvou kafích a energy drinku ale ne tolik :D Celkem to šlo, ale dneska to na mě nějak padlo. Každopádně mám pro vás ale alespoň něco, co se týká Kristen, plus ještě udělám ankety o fotku měsíce a outfit měsíce. No, co se Oscarů týče, tak mě mrzí, že nevyhrál Sylvester Stallone, ale jinak jsem celkem spokojená. Jsem samozřejmě nadšená, že vyhrál Leo, ale nejvíc jsem asi ráda za to, že byla oceněna Alicia Vikander za nejlepší ženský herecký výkon ve vedlejší roli za Dánskou dívku. A potom samozřejmě, že vyhrála Brie Larson, protože film Room byl vážně hukot. Největší radost jsem ale měla z výhry hudebního skladatele Ennia Morriconeho, který vyhrál za The Hateful Eight, on je úžasný!:) A hudbu nahrával v Praze s českým orchestrem, takže to bylo vlastně i ocenění pro ty, co ji tak skvěle nahráli :) No... ale ke Kristen. Mám pro vás čtyři videa z focení photoshootu pro kampaň Collection Eye 2016. Zaměřuje se na make-up očí a tato videa byla vždy zveřejněna s hashtagem #EyeCanBe, tedy "Oko může být" a potom různá témata. Videa jsou čtyři a to: Oko může být Tomboy, rozpustilé, hravé, hvězdou. A z těch videí umírám blahem :)
* * * * * * * *
Okay, I had pretty bad day yesterday, so I didn't publish anything. But, I am going to write some articles today. First I have for you videos that I promised you on Sunday but then I just didn't write the article. But before I will talk about them, I have to talk to you about the Academy Awards 2016. I was watching and it was craaaaaazy. I was on twitter watching photos from the red carpet and then I watched it live on ČT2. And I almost died, it was terrible :D Well, it wasn't terrible, some parts were quite fun, but I think it would be better, if I went to bed and got up at 5 a.m. for Leo and go to bed again :D I slept like 2 hours and I was so tired. But not as much as I expected actually. Whatever. Sophie Turner appeared at Oscars this year and at the Vanity Fair after party, she mentioned Kristen in one interview. She was fangirling over Leonardo DiCaprio, and then she was asked about to who she has also crush on... and Sophie said that on Kristen Stewart. Leo did win, finally and I am happy for it :) But what I am most happy about is, that Alicia Vikander won an award in category best actress in a supporting role. And I am really happy for Brie Larson, because she was brilliant in Room... and Room itself was an AMAZING movie. Well, back to those videos. I have for you four behind the scenes videos from the making of Chanel's newest photoshoot for its new make-up campaign. Every video was published with hashtag #EyeCanBe and every video has its topic. Kristen is face of the Collection Eye 2016, so it's focused on eye make-up.

Tomboy:


Mischievous:

Playful:

Star:

1 komentář:

  1. videa sú skvelé mno ja som si zamilovala druhé a tretie tam je proste úžasná a strašne rozkošná     

    OdpovědětVymazat