středa 20. května 2015

Zase po dlouhé době jedna kontrola affiliates.


Chtěla jsem sem dát oficiální obrázek, který dávám ke kontrole, ale zjistila jsem, že by ten nápis nebyl na červeném pozadí asi vůbec vidět, a tak jsem ho vyměnila za tuhle animaci. Myslím, že je to lepší :D Co myslíte vy? Thor nikdy nezklame, to je jasné :D Kontrola affiliates. Jo, já vím, fakt trapná věc. A jak se znám, bude tu viset tak dva měsíce a pak stejně nesmažu nikoho, kdo se nezapsal, protože mám ke všem možná až trochu nezdravě velké citové pouto, ale nevadí :D Vzhledem k tomu, že jsem tu v poslední době byla o něco míň než dřív a kvůli tomu trpěli i moje spřátelené stránky, tedy vy, zaznamenala jsem, že sem někteří lidé už nechodí tolik, jako dřív. Nebo vůbec. Což může mít hordu důvodů a já nechci nikoho buzerovat, když nemáte čas, nemáte čas, ale chtěla bych, abyste ke mně byli upřímní a pokud nechcete být nadále spřátelení, ať už z jakéhokoliv důvodu, prosím, abyste mi to napsali pod tenhle článek. Nemusíte uvádět důvod, jen prostě napište, že už nechcete být spřátelení a já to vezmu, nemůžu nikoho nutit, aby sem chodil. Každopádně kdo chce i nadále zůstat spřátelený, prosím, ať do komentářů napíše přezdívku + adresu blogu
a kdo by chtěl nově spřátelit, může se sem napsat taky, budu jedině ráda :) Pro ty z vás, kteří by se náhodou chtěli napsat nově, tak mi ještě připište, proč byste chtěli spřátelit.

Klasicky teda, jako obvykle ještě dodávám, že sisters sites nemají za povinnost se do kontroly zapisovat. Ledaby už nadále nechtěly být sisters sites :D Což doufám, že nehrozí, ale kdyby náhodou, tak mi taky napište, já to zvládnu :D To je ale privilegium sesterských stránek, kontroly se jich netýkají :D Ale pokud mi chcete něco sdělit, cokoliv, tak klidně můžete taky :D Jinak teda kontrola tu bude, dokud mě bude bavit jí tu mít. Tak doufám, že se aspoň někdo zapíše :D Kontroly sama nesnáším, takže tu bude dostatečně dlouho na to, abyste jí neprošvihli, pokud budete chtít v našem spřátelení pokračovat. Zatím se mějte famfárově :)

15 komentářů:

  1. Pay
    teenwolfsource.blog.cza Thor je prostě boží večer ti odepíšu na ten komentář, teď se smolím s prezentací k bakuli už od včerejška

    OdpovědětVymazat
  2. Teď bych měla napsat něco jako "pffff" nebo jak to vyjadřuješ ty? Ale jelikož jsem jak koukám pořád v sisters, tak žádný "pffff" psát nebudu, jen ti napíšu, že chci být dál affs! :)

    OdpovědětVymazat
  3. katka219
    katka219.blog.cz
    Samozřejmě že chci být pořád affs:)) Taky jsi mi připomněla, že i já už bych měla tu svojí kontrolu vyhodnotit...

    OdpovědětVymazat
  4. Katie*
    www.justa.blog.czTy víš, že já se vždycky zapíšu, i když teda nemusím no A použila jsi výbornou animaci! Tuhle scénu absolutně miluju ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsme 2.. já tu animaci taky miluju! Já vím, že jo, ale když mě nic nebaví a přitom mě hrozně baví blogování, já jsem začarovaný kruh.. chci být na blogu a chci "obíhat" a psát články ale v podstatě nikdy nevím co chci... Tenhle kruh nemá řešení věř mi.. jsem prostě magůrek..

    OdpovědětVymazat
  6. Another one! Luv this gif :3 Musím, či nemusím zapisovať, ja sa radšej zapíšem, pretože chcem mať svoj flek istý, aj keď viem egoisticky viem, že istý je Je to proste blogová sesterská láska, no Clove
    stewartlawrence-fan.blog.cz :)

    OdpovědětVymazat
  7. susan, emmy-rossum.blog.czHa to já se zapisuji a jsem na sebe náležitě pyšná, protože tyhle kontroly jsou pro mě muka, většinou je totálně přehlídnu a nebo se pak mučím nad otázkou, proč chceš být nadále aff, ta je pro mě zabijácká takže jsem velmi  ráda, že si ji vynechala Angie., máš u mě plusový bodík

    OdpovědětVymazat
  8. Merylka
    www.meryl1.blog.cz
    Jsem ráda, že jsem jí neprošvihla!

    OdpovědětVymazat
  9. Petra
    i-am-sherlocked.blog.cz
    Mám speciální talent si kontrol nevšímat, ještě, že jsem si teď všimla, nerada bych o tebe přišla

    OdpovědětVymazat
  10. Danielle
    Rivera-daily.blog.cz
    Animace z Thora skvělá! Ale ještě lepší byla scéna ze zverimexu, kdy tam chtěl po nich koně. D A teď k otázce proč chci spřátelit. :) Tvůj blog znám již delší dobu, kdysi jsme byly spřátelené (měla jsem blog o Kim Kardashian) a vážně mě bavilo číst tvé články. Taky se stále zajímám o Kristen, nepřestala patřit mezi mé oblíbené herečky, takže se chci o ní dozvídat jen více a více z tvého blogu. :P Ach jo, prosíím, jen ať to vyjde. ^.^

    OdpovědětVymazat
  11. Vera
    evanschris.blog.cz
    Visí to tu velmi, opravdu velmi, dobře čitelné od 20. května, ale já si toho všimnu až dneska. No, hlavně že. Angie, pamatuj, ty nás s Chrisem nesmíš opustit!

    OdpovědětVymazat
  12. K tomuto komentáru sa odhodlávam už veľmi dlho ale len teraz som sa dokopala k tomu konečne ho napísať Dlhšiu dobu som sa chcem chcela zapísať do affs, keďže tvoj blog pravidelne sledujem, zbožňujem čítanie tvojich dlhých člákov, tvoje originálne designy... Samozrejme, ďalším dôvodom je aj Kristen, ktorú mám rada a novinky o nej ma fakt úprimne zaujímajú :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak teď se jdu normálně zahrabat několik kilometrů pod zem, protože jsem si tohohle článku vůbec nevšimla a protože je tady už měsíc, MĚSÍC a já vlastně sama nevím, kdy naposled jsem sem komentář psala (jestli to je takhle dlouho, tak kašlu na zahrabání pod zem, lepší mě bude vystřelit někam mimo galaxii) - šmarjá, já si vždycky přijdu tak strašně nemožně Na moji omluvu jsem nepsala komentáře takřka nikam - vždycky jsem začala a skončila u prvního blogu a pak už se mi nic psát nechtělo, aneb mé pokusy komentování (říkám, vystřelte mě někam do prčic), třeba se polepším ( ale tak Roxy, ty kecko. Srsly, snad jo )
    Roxy
    emmastone-hq.blog.cz

    OdpovědětVymazat