středa 27. května 2015

Gallery update 43.0: New/Old photo from Seth Meyer's show

Ahoj všichni. Jak tak koukám na tu anglickou verzi, tak jsem se docela rozepsala :D No nevadí. Novinky. Chtěli byste nějaké? No... já jo. Ale nejsou. Prostě skoro žádné nejsou a já tak nějak nevím, co s tím mám dělat, vlastně s tím asi nejde nic dělat. Moje okaté vyvolávání toho, že se NIC neděje, tudíž mám dost času na učení, ty novinky tentokrát nějak nepřivolává :D V pátek bude pravděpodobně konečně ten trailer k American Ultra a jinak? Jinak se uvidí. Posledních pár dní tu moc nejsem, měla jsem toho moc. Proč? No zkrátka je zkouškové... a kromě toho, že se neučím a prokrastinuju, tak se sem tam i donutím se i učit, takže není čas. A vzhledem k tomu, že ty novinky taky nejsou, tak se mi to i celkem hodí zrovna v týhle době. Teď mám trochu klidnější týden, tak snad se dokopu i k nějakým článkům, uvidíme :D Bohužel na to doplácíte i vy, moje drahá affs, a za to se vám omlouvám, ale už jsem o tomhle tématu mluvila v tomhle článku a doufám, že to chápete. Ale zpět k tématu. Tématem je Kristen :D Možná si ještě pamatujete, když byla Kristen před pár měsíci hostem v "Late Night" se Sethem Meyersem. Kdo mě zná a čte všechny tyhle moje hemzy kolem, které ve článcích mám a totálně se netýkají Kristen :D tak ví, že Seth patří k mým oblíbeným moderátorům talk show. Na prvním místě je rozhodně Graham Norton, za ním je Conan a po něm přichází řada na Setha... ale teď to poslední dobou docela válcuje James Corden, tak si nejsem úplně jistá. No, znovu zpět :D Kristen tam byla během propagace jejích nových filmů, Still Alice a Sils Maria především, i když zmínka byla i o Camp X-Ray a bylo to v lednu. Můžete se podívat na video ze show přímo tady<< No a přestože to není tak úplně novinka, je to nové, protože je to sice stará fotka, ale zveřejněná byla nově :D Je to fotka ze zákulisí tohoto rozhovoru a já jsem se do ní naprosto zamilovala. Kristen tam zaprvé vypadá nádherně, protože měla skvělý outfit, který se mi hrozně líbí :) a zároveň se mi líbí, že je černobílá a k tomu je to ještě taková krásná momentka, je to zkrátka super fotka a jsem ráda, že byla zveřejněna, i když tak trochu s křížkem po funuse :D Lepší pozdě, než nikdy :D
* * * * * * * *
Hello everybody. New stuff... you would like some? Well, me too. But... nothing is going on these days. Two day until the American Ultra trailer, probably. So that's gonna be new. I have for you now one phot, which is actually new. But it's also old. It's from an old event, but it's new, because it showed up just yesterday. I was quite busy these last days because of school. I am not here very much, I know, but I don't have many things to publish and I also have many exams, so... It kinda work for me. Not so much for you, my beloved affiliates, but I hope you understand. I wrote about how things are going to be now in this article. But back to the topic. Kristen is the topic :D You probably remember when Kristen was a guest on "Late Night" with Seth Meyers. Who knows me well and reads all this shitty stuff I write in my articles that usually don't have ANYTHING to do with Kristen, knows, that Seth Meyers is one of my favorite talk show hosts. Top is Graham Norton, of course, second place belongs to Conan and the third one is Seth's. But now, I am kinda struggeling, because I am starting to freaking love James Corden's show. So we will see. Well... Back to Kristen once again. Kristen was there during her Still Alice promotion. Or Sils Maria... or both. Not sure, it was in January, you can watch the show right here<< A new photo from back-stage was published yesterday and I am completely in love with this picture, because it's a take of a moment, very natural, very beautiful. I just love it. And it's also black-and-white, so... just perfection.

imagebam.com

1 komentář:

  1. Černobílé a momentka... no o je něco pro mě. A ještě ke všemu vypadá Kristen úžasně ♥

    OdpovědětVymazat