pondělí 4. května 2015

Gallery update 42.4: Harper's Bazaar photoshoot

Ahoj všichni. Proti Kanadě jsme to v hokeji projeli, ale není to konec světa. Zaprvé teda hokej není nejdůležitější věcí na světě :D a zadruhé je to jen jeden prohraný zápas, to se nic neděje. Máme ještě spoustu možností vyhrát další a postoupit ze skupiny, věřím našemu týmu :) Navíc nehráli vůbec špatně. 5:3, to je dobrej výsledek. Jo, skončilo to 6:3, ale do tý prázdný brány bych se trefila i já a to se sotva udržím na bruslích, takže to úplně nepočítám :D A ten jejich brankář? Ten mě fakt dostal, je skvělej. Jo, pustil sice 3 góly, ale s těma nemohl nic dělat, ale vychytal tolik jasnejch šancí. Škoda no, ale oceňuju ho, je fakt skvělej. Stejně tak Pavs. Jo, sice mu dali 5 gólů, ale vychytal tolik dalších šancí! Upřímně, když tam stojí sám proti útočníkovi, tak je to trochu sázka do loterie, jak to vyjde. S tim nemohl nic dělat. Jsem ráda, že oba dva brankáři dostali ocenění za nejlepšího hráče utkání. Jo, miluju Pavelce, kdo ne? :D No nevadí. Mám pro vás pár nových fotek, které se objevily sice už před pár dny, ale čas jsem si na ně našla až teď. A vlastně ten čas ani nemám, ale nějak poslední dobou moc nespím, takže dělám věci v noci no :D takže se sice budu ještě učit a možná zkouknu i nějakej ten díl seriálu a pak možná na pár hodin zdřímnu. Uvidíme. No, ty fotky jsou pro Harper's Bazaar, pro červnové číslo, a jsou naprosto fantastické. Nejde je nezbožňovat! Kristen tam vypadá úchvatně. Na sobě má Chanel a vlasy spáchal Adir Abergel :) Vrhnu se možná o víkendu i na ten článek k tomu :) Kris tam má pár zajímavých citátů :)
* * * * * * * *
Hello everybody. We lost against Canada, but it is not the end of the world. I believe we will beat some others. Canada is really good, really good. And their goalkeeper? Smith? Freaking amazing. He let three goals go through, but he couldn't do anything with that, not his fault, but he's really good. I am sorry for my love, Ondřej Pavelec, but he was amazing too. Canada scored six goals, one when Pavs wasn't on ice, but still, he was amazing, he showed us some really great saves. Anyway. I finally have for you photos that were published few days ago, but I didn't have time for them. They are absolutely amazing and I adore them!!! This photoshoot was made for Harper's Bazaar UK June issue and they are amazing. Kristen wears Chanel and hair is done by Adir Abergel. You cannot not love these photos.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. tak tie fotky sú wow wow wow ako fakt nádherné fotografie veľmi sa mi páčia sú také svieže a uvoľnené a nie len preto, že sú fotené na pláži ale z Kris to proste vyžaruje
    krásne šaty na každej fotke ani by som si nevedela vybrať ktoré sú lepšie a aj keď nemám ružovú v láske aj to by som prekúsila      no naj výraz má na poslednej fotky tam je krásna

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je asi můj nejoblíbenější photoshoot s Kristen! Ty fotky vypadají překrásně :) Moc se mi líbí ten efekt, co dělá slunce - doufám, že to není přidané z photoshopu nebo tak Každopádně moc se mi líbí ty její růžové šaty. Ty vypadají moc pěkně, líbí se mi ta květinová sukně :) No asi nejvíc se mi líbí ta fotka, kde Kristen leží v písku. Na té fotce vypadá fakt stylově! A moc pěkné jsou i ty dvě fotky, co následují po ní... Jo kecám, prostě miluju celý photoshoot ♥

    OdpovědětVymazat
  3. te nhle photoshoot je úžasný :) a na hokej taky koukám, sem blázen do sportu a mám vždycky nervy jako blázen, ted porazíme ty jednodušší soupeře a je to tam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky teď vidím poprvé a jsou vážně perfektní!! Podobné shooty se mi vždykcy hrozně líbí - takové prosluněné, plážové a s krásnými modely ♥ Opravdu nádhera!
    Jinak hokej jsme dneska zas vyhráli, takže super!

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle photoshoot se mi hrozně líbí. Kristen vypadá božsky ♥

    OdpovědětVymazat
  6. OMFG, Kristen má plážový photoshoot, ola jůva hejy jej!... Miluju plážový photoshooty, ale tenhle Kristenin je prostě ňůňatě boží.. Další můj moc moc moc oblíbený photoshoot je se Shailene, i když to teda není plážový, ale u bazénu a na zahradě a tak... Ale jako tím jsem chtěla říct že moje plážový photoshooty se nevstahují jen na pláž ale i na zahradu, protože já když chci na pláž mám na výběr jenom tu zahradu a to nemám ani bazén.. Chápeš to ne? No, já si myslím!

    OdpovědětVymazat