pondělí 18. května 2015

Gallery update 42.8: Portrait for Late Late Show with James Corden


Když zvážím to, že není nic moc nového, o čem bych teď psala v posledních dnech, tak mám pro vás nějaké ty starší věci, které mi visí v rozepsaných článcích. Tenhle článek jsem nezveřejnila, přestože jsem si ho připravila hned ten den, kdy byla ta fotka zveřejněna :D To se mi ale stává běžně. Jinak jsem se vás chtěla zeptat, jestli se vám pořád líbí aktuální design, nebo byste uvítali změnu? Hlasujte prosím v anketě pod článkem, děkuju :) No, teď k té fotce. Jde o oficiální portrét, který byl vyfocen před pár týdny, když byla Kristen v 'Late Late Show' s Jamesem Cordenem. Hrozně se mi ta fotka líbí. Miluju ty animace nahoře, dala jsem je sem především kvůli tomu účesu, který měla, protože přímo zbožňuju ten rozkošnej copánek. Trochu mě štve, že jí vlasy uměle prodloužili :D Hrozně jsem si totiž zvykla na ty krátké a myslím, že Kristen neskutečně sluší. Ne úplně ty nejkratší, co měla, ale tak tahle délka, kteoru měla právě v téhle show, ta je podle mě úplně ideální :D No nic. Doufám, že se vám fotka líbí :) A prosím ještě jednou, abyste se vyjádřili kvůli tomu designu, díky :)
* * * * * * * * *
Considering the fact that I don't have anything else to publish these last days, I have for you some older stuff. Like this picture, that I didn't publish despite the fact I pre-wrote this article the day it was published :D But I have it for you now. I would like to ask you one thing... Do you still like this design? Don't you think I should make a new one? Please, vote under this article, it will be very helpfull, thank you. And now... the picture... Oh my God, look at the hair! I love that cute little braid she had. She looks gorgeous with it, I am in love :D I think that this short hair suits her better than the long hair, I can't help myself. I got used to it so easily and I am completely in love with it. Especially when it's already little bit longer, but still not long, this lenght is just perfect :D For me. I don't know if for Kristen :D But, anyway. It's an official portrait made after 'Late Late Show' with James Corden.

imagebam.com

10 komentářů:

  1. Souhlasím s tebou, ty krátké vlasy jí hrozně slušely. Tak snad je třeba někdy zase bude mít.
    Mně se design líbí, ale záleží na tobě. Změna by taky nemusela být špatná (no to jsem ti asi moc nepomohla )

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem svůj názor vyjádřila, přiklonila jsem se k první možnosti, ale ne, že by to chtělo změnu, já se tohoto designu nikdy dostatečně nenabažím, jen bych velmi ráda viděla další tvé další grafické dílko, což je asi dosti sobecký důvod, ale budu upřímná:)
    Jinak tahle fotka je opravdu suprová, miluji tem její vyjukaný výraz, vždycky se nad ní musím smát! A stejně tak obdivovat její vlasy, také mi tahle délka přijde pro Kristen úplně ideální a navíc v nich byla taková šmrnc a cool! Takže ji je opravdu prodloužily, hmmm jediný důvod, proč se s tím dokážu smířit, je fakt, že to bylo pro film, tedy snad, to se nedalo svítit a třeba nás pak překvapí zase s něčím novým, ještě lepším. jak to ona umí

    OdpovědětVymazat
  3. Angie, moc ti děkuji...já jsem byla ráda, že jsem alespoň na fb něco málo, tam si píšu akorát s přítelem a jednou kamarádkou, takže jsem nějak neměla čas jít ještě dál. Ale teď k tomu, tak klauzury mám za C, což ještě jde bakalářku mám navrženou 2, tak teď tu dvojku obhájit! Pohnojila jsem totiž totálně jazykovou stránku mojí bakalářky. Jenže jak to člověk čte pořád, tak tam ty chyby nevidí a stylizační chyby tuplem, co si budeme povídat. Hlavně já to psala skoro stejně jako jedna slečna, používala jsem i ty obraty jako ona a mám to špatně tak si budu muset vymyslet odpovědi na tohle...no a teď se učím na státnice, které budu mít 5.6. což je pátek a jako nejsem schopná vstřebávat ty informace, které bych měla mít za ty roky uložené v hlavě. Mám pocit, že se mi to všechno kompletně vypařilo z hlavy takže se mám dosti bláznivě, co ti budu povídat a poslední zk jsem tedy dala, jinak bych k těm klauzurám nemohla jít a to ještě jsem měla problém se studijním a stagem prostě nikdy nebudu mít nic zadarmo. Ale tak možná je to ta kompenzace za to, že jsem jedné z učitelek řekla, že už to je poslední zk, přitom nebyla , a ona mi dala trojku Když jsem odcházela, tak mi řekla něco v tom smyslu, že ono se to někde vykompenzuje tak se kompenzuje

    OdpovědětVymazat
  4. tento desing se mi moc líbí, je nápadití, ale hlasovala jsem pro změnu, já jsem taková, že musim mít každou chvilku nový desing

    OdpovědětVymazat
  5. tak tá fotečka je úžasná Kris je na nej veľmi pekná a pristane jej to a ten pohľad skvelé
    tak čo narobíš      ale možno potom si to dá zase nakrátko ako najprv som si ju nevedela takto predstaviť ale keď ich nemala také kratulinké ale trochu dlhšie veľmi sa jej to hodilo
    ja osbne by som ho tu nechala ale keď máš chuť na zmenu alebo sa nudíš tak si ho zmeň ale mne sa páči

    OdpovědětVymazat
  6. Čj a Aj ještě nevím, to se dozvím, až to sečtou všechno dohromady na vysvědčení 29.5. .. Ale ze zeměpisu za 4 - měla jsem vesmír a Německo, mluvila jsem, odpovědi na otázky jsem znala i když mi trvalo než sem to řekla a nakonec tam přijdu a oni mi řeknou 4.. já byla tak naštvaná, já to vážně nechápala... jo řekla jsem tam pár konin, ale prostě přišlo mi to nefér, když jsem fakt věděla a mluvila...
    No a z dějepisu za 3 - dali mi 2. světovou válku, magoři.. Já a války.. Pff.. moje základy co mi v hlavě zůstaly jsem jim tam vysypala a za 3, ale jako já nemám ráda války a holocaust a protektorát mě se to všechno příčí... Třeba ten odsun němců  taky... kočárky v Labi.. no prostě nenávidím to.. chtěla jsem cokoliv starověkého.. řecko, egypt, řím.. ale ne, já musela mít Áďu..

    OdpovědětVymazat
  7. Mimochodem děkuji za gratulaci :)
    A co dál? ČB nebo Plzeň a nebo se zastřelím.. Jestli mě nevezmou na VŠ a já zůstanu nadále doma s našima, tak to mě prostě připraví o poslední kapky života..

    OdpovědětVymazat
  8. Šmankote to sou šoky pro chudáka holku lekavou jako já, jdu ti zase odepsat a vybafne na mě červená nádhera!.. To mi nedělej!.. Je to nádherný layout, prcku! Fakt jo! Já obdivuju to tvoje photoshopování! :) Fakt jo! :)Prcku můj, co bys řekla na to že bych měla fanblog?                         

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tahle fotka se mi taky moc líbí! Hlavně ten její výraz. Něco ve smyslu "Fakt si to myslíš?" Jinak ten její účes se mi taky moc líbí! Kristen v téhle show vypadala fakt skvěle!

    OdpovědětVymazat