úterý 12. května 2015

On Carversation with Suzie Riemer

Posledních pár dní až týdnů... se tak nějak vracím večer domů se dvěma pocity. Zaprvé si nadávám, že se neučím, i když už je zkouškové za dveřmi a místo toho jsem někde venku nebo čučím na seriály. Zadruhé si nadávám, že je pozdě a já jsem nic nepřidala na blog, přestože se nějaké ty věci dějí. Obzvlášť naštvaná sama na sebe jsem, když se objeví něco tak skvělého, jako dneska, ale stejně se pořád nejsem schopná zbavit toho malého hlásku, který mi připomíná, že ve čtvrtek mám důležitý test a že bych se na něj měla učit. V jedenáct večer bych se ale už stejně nic nenaučila bez nějakého toho Shocku, mám sotva kapacitu na napsání článku a pak to půjdu zalomit :D Každopádně jsem ale nemohla jít do postele bez toho, abych zveřejnila tohle video. Jestli to nevíte, tak Kristenina skvělá kamarádka Suzie má jakýsi vlastní video projekt, kdy natáčí různé lidi při jejich cestě v autě a různě si povídají a ona to pak sestříhá a vznikají z toho taková ne moc dlouhá videa, ale zato sem tam dost vtipná. No a jedno takové udělala právě i s Kristen a to během jejich cesty na promítání filmu Sils Maria v LACMA divadle, kde si možná pamatujete už z fotek, že Suzie byla s ní. I proto, nejspíš, že Suzie byla při natáčení tohoto filmu Kristeninou asistentkou v Evropě, takže má taky svůj podíl na tom celém procesu. To video snad nemůže být roztomilejší. Líbí se mi na něm hlavně to, že je to takový náhled do zákulisí. Sice je tam kamera, ale zároveň je to prostě normální rozhovor, baví se dvě kamarádky a sem tam se stane něco, co je obě rozesměje. Jako třeba, když si Suzie v půlce jízdy uvědomí, že jí celou dobu nesvítila světla :D Kristen tam mluví o Sils Maria, o tom, kde se film natáčel. Suzie pak vytáhne z tašky Kristenina Caesara :D pak je tam neskutečně cute scéna, kdy Kris objeví, kde je kamera :D moje oblíbená část :D Suzie s ptá Kris, co by asi dělala, kdyby nebyla herečka. Ta na to říká, že by nejspíš dělala katering, doufala, že prorazí a napsala by svůj první scénář, o kterém by si myslela, že naprosto změní filmový svět :D Nefunguje mi zvuk, takže co přesně bylo dál vám shrnu možná zítra, až si brouček trochu odbočine. Pro teď se s vámi loučím, a rozhodně se koukněte, je to skvělé video!! :) Jo, líbila se mi ta část, kdy Kris mluví o tom, jak se se Suzie seznámily. Že to bylo na nižší střední (middle school? já vám nevim, co to je :D) a tak jí tam popisuje jak vypadala a že znala slova snad všech hip hop písniček, na které si Kris vzpomněla... :D
* * * * * * * * *
Last couple of days or weeks it's like... I come home in the evening and I realise that I first, didn't study at all, despite the fact the fucking examination time is coming next week and second, thinking about that I didn't publish anything and I feel bad about that. Especially when something like today comes out and you just... sit in your room, deadly tired, really trying to do your best and write something interesting, but in the same time, you are still thinking about that you didn't study at all, despite the fact you have an important test on Thor's day. I was in the theatre today and it was great, I kinda liked that. It was a birthday gift from my best friend and it was, as usual, a great evening. Right now, I have for you the top of cuteness. If you are not aware of that, Kristen's friend Suzie has her own special videos, that are called Carversations. So conversations in her car. She's filming the people she's talking to and is asking them some questions... and.. well, on their way to Sils Maria screening at LACMA, Kristen agreed to do this with her friend Suzie. I think that Suzie is Kristen's best friend, I think I can say that... or at least one of the best friends, she knows her from the middle school and Kristen is talking about how they met for the first time in this super-cute video. I love it, especially because you can see like... Kristen Kristen, like the real Kristen, chatting with a friend. Kristen doesn't really care about how she should behave properly, but she's an actress and celebrity, she just sometimes has to. We can just see something from the backstage, or behind the scenes, if you understand what am I trying to say. Check out this video, it's great.

4 komentáře:

  1. Jo viď, seriálový dilema s maturitou / zkouškovým na krku.. To znám moc dobře! Ani ten svaťák mě nějak nepřesvědčil o tom, že veškerý svůj čas mám trávit učením.. Mě to totiž děsně moc nebaví!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle interview se mi fakt moc líbilo! Hlavně proto, že zde byla Kristen tak přirozená :) Myslím, že tohle by měla dělat častěji. Líbilo se mi, jak na konci, když už dojeli do své "cílové destinace", jak řekla něco ve smyslu "Tady zastav. Jdu dělat svou práci" - to byla trefa do černého. A pak se mi líbilo, jak Suzie řekla, že ji má ráda. Je vidět, že jsou si opravdu blízké :)
    A middle school je v podstatě 2.stupeň + taková příprava na střední

    OdpovědětVymazat
  3. tak to ti ani trochu ale ani trochu nezávidím lebo som si to zažila aj ja a je to hrozné keď sa ti nechcela ale mala by si sa učiť a na blog som vtedy srala ale poriadne lebo sa to proste nedalo
    a video je skvelé lebo v ňom je Kris taka viac prirodzená a to sa mi veľmi píčilo

    OdpovědětVymazat
  4. Awww to je krásné video. Opravdu úžasně. Moc se mi líbí ten nápad a skvěle se to poslouchala. Více takových věcí prosím

    OdpovědětVymazat