sobota 12. listopadu 2016

Kristen on 'The Elen Show' (October 11, 2016)


Ahojte všichni. Jak se máte? Mám velkou radost, že vám můžu napsat o tomhle rozhovoru. Mám pro vás video ze včerejší účasti Kristen v show Ellen Degeneres. Můj zdroj tvrdí, že je to celý rozhovor, ale já si nejsem úplně jistá. Nejspíš ano, ale Ellen na konci říká, že se vrátíme, tak je to trochu divné. Takže možná se objeví ještě nějaká část, ale ještě se mi nepodařilo objevit celou epizodu online, abych to ověřila. Pokud je to celý rozhovor, tak mě to trochu mrzí, že tam byla Kristen tak krátce. Tohle je takový týden zklamání :D nejdřív kraťoulinký rozhovor pro TODAY, potom odřeknutý rozhovor s Conanem a teď krátký rozhovor s Ellen :D ale ne, má to přes 6 minut a je to opravdu moc pěkný rozhovor, takže doporučuju se kouknout. Kristen to opravdu moc slušelo :) Měla na sobě šaty značky Pinko, které byly takové zvláštní, ale Kristen vypadala podle mého krásně. Mluví o různých tématech. Mluví o tom, že tam předtím byla před 5 lety při propagaci Twilight a co to pro Kris znamená, když nad tím přemýšlí. Říká, že kromě nepohodlných prodloužení vlasů je to pro ni, jakoby to bylo včera, když vidí nějakou fotku a že to pro ni sice bylo těžké, ale že je za to ráda. Mluví o tom, že se přesunuja k nezávislejším filmům. Ellen se zmíní, že je Kristen přirozeně velmi stydlivý člověk a Kristen vtipkuje, že záleží, že jen o víkendech :D To mě pobavilo. Mluví také o Clouds of Sils Maria, o tom, že vyhrála Césara za tu roli, o francouzštíně, taky řekne pár slov francouzky, což je hrozně roztomilé :) Mimochodem se vrámci toho tak nějak i vyjádří k volbě přezidenta, nebo alespoň to tak bylo pochopeno, když říká, že "v rámci toho, jak se teď všichni cítí" a dodala francouzské Oh putain, což znamená "kurva". Potom tedy také krátce mluví o filmu Billy Lynn's Long Halftime Walk a o své roli v tom filmu. Také mám pro vás k tomu ještě dvě fotky z rozhovoru. No určitě koukněte :)
* * * * * * *
Hello everyone. How are you? I am really happy to tell you, I have for you interview with Kristen from yesterday's appearance on Ellen Degeneres show. But to be honest, I actually have no idea, if it's full or not, because it is ending with we will be back, but I wasn't able to find the whole episode online yet, so maybe I will add another video or maybe it's all we have. If so, I am kind of sad. Well, I will not say disappointed, because it's a great interview, I just hoped it will be longer, after those 20 minutes with Jennifer Lawrence and Chris Pratt, but whatever. This week is full of desilusions XD Short TODAY interview, no Conan interview and short Ellen interview, but this one is really nice and I love it. So I might publish some other video in the future, but for now I have just this. Kristen is talking about Billy Lynn just very briefly, she talks about her experience with Twilight, about César award she won, about her French, she also speaks French a little bit. She is incredibly cute there, so definitely check it out. I also have for you two new photos from the show.

imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Mně se to video načítá a načítá, ale spustit se nechce ani náhodou:// No nevadí...tohle jsem si nemohla nechat ujít, těšila jsem se na to pomalu jako na Ježíška, tak jsem zabrousila na youtube, kde to naštěstí je, i když v bídné kvalitě, ale dalo se to Tak a Kristen je prostě naprostý poklad, neuvěřitelné zlatíčko! ♥♥ Líbí se mi, jak rozebírají na začátku Twilight a do toho ty fotky, upřímně jsem cítila, jak se mi do očí tlačí slzy, he, taková nostalgická chvilka:) Ale Kristen se od té doby neskutečně posunula a jsem ráda, že se vydala zrovna tímhle směrem, ona je pro nezávislé snímky jako dělaná a posbírá za ně bez pochyb kupu cen, César byl jen začátek:) A proč sakra já nezním takhle dobře, když se snažím mluvit francouzsky?! To byl tak pěkný moment, pustila jsem si to hned dvakrát    Jo a na tom internetu to má taky jen těch šest minut, tak toho asi bohužel víc nebude

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se obávám, že tohle asi bylo celé interview. Ona Kristen totiž řekla v podstatě všechno, co říct měla Ale taky mě trochu mrzí, že po těch 5 letech dostala jen necelých 7 minut a ani si nezahrála nějakou hru A do toho mi ještě řekneš, že se neobjeví u Conana -_- To naštve... Každopádně tohle byl fakt moc pěkný rozhovor a na Ellen bylo docela vidět, že se snaží, aby se Kristen cítila pohodlně :) Jinak mě teda hodně překvapilo, že je Kristen zase hnědovlasů, ale v jednom z předchozích článků jsem viděla, že jsi psala, že natáčí další film, tak to bude asi kvůli tomu, co? Každopádně ta část, kde mluví francouzsky se mi taky moc líbila :) Fakt tu byla roztomilá :) A ještě jí to moc slušelo! Ty šaty se mi fakt moc líbí ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je škoda, že i po takové době je jen krátký rozhovor, ale třeba se fakt objeví i druhá část, já si nejdříve myslela, že to je starší rozhovor, který se až teď objevil, jelikož má Kris ty hnědé vlasy a jak jsem dlouho tady nebyla, tak jsem byla zase překvapená, ale je fascinující, že za tak krátkou dobu toho bylo řečeno tolik, akorát jak psala Katie, škoda, že nehrály s Ellen žádnou hru :/

    OdpovědětVymazat
  4. Já Ellen show miluju, jsem ráda, že se show teď zúčastnilo hodně mých oblíbených osobností. :) Musím říct, že to Kristen moc slušelo, měla moc pěkný outfit, ty šaty jsou zajimavé ale mě se prostě líbí, Kristen to seklo. :) Hlavně se zas pěkně usmívala! Hned jak budu mít čas se na video kouknu, chci to vidět. :)

    OdpovědětVymazat
  5. juuu a ona to má už hnedú farbu ? dala sa prefarbiť, tak to je skvelé lebo takto ju mám rada a pristane jej to , mno a k jej modelu ako príde mi to ako nočná košieľka        a ako sa na to pozerám a pozerám vždy mi to tak príde   , mno a pravdupovediac som sa cele video tešila na to ako bude trošičku rozprávať po francúzsky    a bolo to skvelé a celkovo bola zábavná

    OdpovědětVymazat