úterý 8. listopadu 2016

'Billy Lynn's Long Halftime Walk' Cast on TODAY show (November 8, 2016)

Nooo... tak to jsem tak nějak nečekala. Kristen měla být dnes v TODAY show a vlastně i byla, ale nějak mi nedošlo, že nepoletí všichni zase znovu do New Yorku :D Mně bylo divné, že by se Kristen nestavila u Fallona, když už je u té propagace filmu, když bude v New Yorku a ono to bylo natočené už během nedávného filmového festivalu, což dává větší smysl :D Takže Kris není v New Yorku. Zato byla ve Francii chvilku, ale zatím se z toho neobjevil záznam toho pořadu, na který čekám, tak jsem vám o tom zatím nepsala, protože zveřejnili jen paparazzi fotky a ty, jak víte, já sem nedávám. No každopádně ten rozhovor je na můj vkus dost krátký na to, jak moc lidí najednou tam je. Třeba takový Garrett Hedlund se ani nedostane ke slovu. Kromě něj je tam ještě Chris Tucker, Joe Alwyn, Ang Lee a Steve Martin. Kris se tedy ke slovu dostane, reportérka jí položí jednu otázku, ale víc se toho nestihlo, bohužel. Každopádně tento týden nás čeká ještě Ellen a Conan, takže myslím, že si to vynahradíme :D
* * * * * * *
Weeell... I didn't see that coming. But it actually makes sense. It was so weird that they would all go to New York again and that Kristen would be in New York and wouldn't go to Fallon. Kristen was supposed to be on TODAY show again with the rest of the cast, with Chris Tucker, Steve Martin, Joe Alwyn Ang Lee and Garrett Hedlund. It is really short video, which I am quite disappointed about, but whatever. Garrett for example is not even talking. It was pre-taped during the New York Film Festival in October, but was in television just today. There is a lot of people and just a little bit of time, so Kristen is not talking too much, but the reporter at least asks her a question, which is fine. She looks gorgeous and I love her outfit. But I actually hoped that it will be a bit longer, whatever. Another interviews are coming this week, I cannot wait! :)

4 komentáře:

  1. ultimate-lilycollins10. listopadu 2016 v 3:25

    To je skutečně špatně zorganizované z jejich strany, že je celý rozhovor tak krátký a někteří se ani nedostanou ke slovu Ale tak alespoň něco. Rozhodně se strašně moc těším na akce, kterých se Kris ještě zúčastní, bude to určitě paráda ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že je to video krátké. Byl by to skvělý rozhovor s takovýma osobnostma. A Kristen to tam samozřejmě moc slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  3. ha a pravdupovediac ako neregistrovala som celkom rohovor ako to, že si Kris pohupuje s nohou, raz s jednou a raz s druhou      a takto dopadlo celé moje pozeranie     

    OdpovědětVymazat
  4. Tak toto teda mě naštvalo, hrozně krátký mě to přijde

    OdpovědětVymazat