úterý 15. listopadu 2016

Gallery update 59.9: Various new photos

Ahoj všichni, jak se máte? Zas jsem se pár dní neozvala, ale je to tím, že Kristen zrovna teď natáčí nový film, takže se kolem ní nic moc neděje a nejspíš nějakou chvíli dít nebude. O tom ale až později v tomto článku, nejdřív si potřebuju trochu postěžovat na svůj život. Mám hrozně divné období, v anglické verzi píšu týden, ale vlastně je to už dýl, než týden. Jsem pořád hrozně unavená a nejsem nějak schopná se soustředit a dělat něco smysluplnýho. Třeba dneska jsem zatáhla část školy, protože jsem ráno zaspala a místo toho, abych ten den strávila nějak inteligentně, tak jsem se koukala na Gilmorova děvčata, chápete to? A to jsem měla takový plán, jakej si udělám pěknej den, ale já pak nebyla pořádně ani schopná vstát z postele. Nevím, co to se mnou zase je. Zítra se chystám večer na koncert a ačkoliv jsem nadšená z toho, že Jake Bugg bude v Praze, jsem i smutná, protože na ten koncert půjdu sama. Asi by se mnou někdo šel, kdybych hodně prosila, ale ne každý je ochotný dát 750 za koncert člověka, kterého vlastně nezná. A tak jsem se ani nikoho neptala. Hrozně se těším na Jakea a na ten koncert samotný, ale zároveň se mi tam zas tolik nechce, právě proto, že půjdu sama. Stejně jako na nedělní koncert The Lumineers. Posledních pár dní mám zase takový ten hnusný pocit, který občas mívám. Cítím se hrozně osaměle. Přijde mi, že to já vždycky všem píšu jako první, jakoby ostatním už bylo jedno, co se mnou je, jakobych je ani nezajímala. Což pravděpodobně není pravda, jenomže já to jak známo nemám v hlavě v pořádku a tak nad tím pořád přemýšlím, vymýšlím si blbosti, které lidem píšu, jen aby mi odpověděli. Dělám to často, jsem v tomhle dost control freak, mám hrozný strach někoho ztratit, jen občas nevím, jestli má vůbec někdo občas starost, aby neztratil on mě. Protože to tak občas nepůsobí. Kromě výjimek, samozřejmě, ale stejně. Ztratila jsem takhle jednoho člověka, na kterém mi hodně záleželo a myslím na to pořád, i když už jsou to roky. Nejspíš i proto mám strach, aby se to nestalo znovu, nevím. To je fuk. Zkrátka se nejspíš na tom koncertě zejtra dost opiju a pokusím se nemyslet na takovéhle blbosti. A od teď už lidem nepíšu jako první, prostě ne, končím s tím :D Aspoň zase na nějakou dobu.

Ale teď už teda ke Kristen. Nebudu mít asi tenhle týden už moc jiného času, tak alespoň dneska jsem se chtěla hecnout, i když mám zítra školu od 7:30. Což mě asi zabije pěkně prosim. Každopádně Kristen teď natáčí zatím nepojmenovaný film o nejspíš vražedkyni Lizzie Borden, která měla brutálně zavraždit svoje rodiče, až tak brutálně, že se o tom skládají básničky. Je to hodně známý případ brutální vraždy spáchané ženou, je to tedy film podle skutečné události odehrávající se někdy na konci 19. století, takže se můžeme těšit na dobové kostýmy. Lizzie zabila své rodiče sekerou, ale Kristen tedy nehraje Lizzie, tu si zahraje herečka Chloe Sevigny. Kristenina postava se jmenuje Bridget Sulliven, která dělala v Bordenovic domě služebnou a údajně měla být i milenkou Lizzie a tuším i svědčila v tom případu vražd. No jsem každopádně zvědavá, co s tím filmem udělají. Z toho důvodu se teď kolem Kris nic moc neděje a tak pro vás mám pár fotek, které jsem nashromáždila na někdy, až jich bude dost, aby mělo cenu o nich psát. Mám pro vás tři fanouškovské fotky ze státu Georgia, konkrétně z města Savannah, kde se natáčí ten nový film. Pak mám pro vás tři nové stillsky z Personal Shopper, jednu novou fotku z natáčení Billy Lynn's Long Halftime Walk, bohužel ne v moc dobré kvalitě... jednu osobní fotku s fotografkou, která měla na starost photoshoot a video v rámci projektu ELLE Women in Hollywood a přidávám také 10 nových fotek z předávání ocenění ELLE Women in Hollywood, tři jsou s Amy Adams, pár jich je s Lupitou Nyong'o a Annou Kendrick a je to zkrátka pár nových fotek, které se objevily až teď. Potom je tam ještě jedna s fanouškem/osobní z Paříže, když Kristen natáčela nějaký francouzský pořad, po kterém se mimochodem musím podívat, nějak jsem na to zapomněla. Ono to ale stejně asi bude dabované, jak znám francouze.
* * * * * * * *
Hello everyone, how are you? I have pretty weird week, I am very tired all the time, so it is actually hard for me to focus on something that actually makes sence. I go to a concert tomorrow and I cannot wait, but I don't want to go in the same time. It is very strange feeling, I am really excited, it's just... I am going alone, because I have no one to go with, so it will be kind of sad in this way, but I love Jake Bugg, so I have to go there to see him. I missed the Passenger concert that I had tickets for few weeks ago and I still cry over that, so I cannot miss another concert, I just kind of feel lonely these days and going alone to a concert doesn't really make me feel better. And I go to another one on Sunday, also alone. But I chose to do that, I wanted to go no matter what, it is The Lumineers, I HAVE to see them, but still. Weird. Whatever. At least to all the other concerts I go with someone else, with my best friend to Jelen in December, to Green Day with one of my friends, to Ennio Morricone with my mom... and to one Dutch music group or Alvaro Soler, I haven't decided yet in February also with some people and not alone, which is good. I don't know what's wrong with me, it's like... I am always the one who writes first and it kind of makes me feel like the others don't really care. I know that at least some of them do, I am just pretty messed up person. Whatever. Kristen is filming new movie right now, the Untitled Lizzie Borden project about infamous axe murderer Lizzie Borden. Lizzie is played by Chloe Sevigny and Kristen is supposed to play a maid in the house of Borden and her parents that Lizzie probably brutally killed. Supposedly, Kristen's character was a lover of Lizzie. And I have no idea if they are going to work with that or not, but it's going to be interesting. It is a film based on true events and you can find out more here. Well, so she's in Georgia right now, so nothing is really happening for us. Just three fan pictures were taken, but nothing else. So I have for you at least some photos I saved during last few days and I have already enough to write about them. I am actually writing this article and I haven't uploaded them into the blog gallery yet and I will probably do it tomorrow, I just wanted to write an article before I go to bed. I have school till 7:30, that is fucked up. Whatever. I have for you three new stills photos from Personal Shopper, one new behind the scenes picture from Billy Lynn's Long Halftime Walk filming, apart from those 3 photos with fans, I also have for you one more from Paris and one personal picture with a photographer and editor who made that ELLE Women in Hollywood video and shoot. And last I have for you three new/old pictures from the ELLE Women in Hollywood event wih Amy Adams that I love. I actually have more... I realized right now. I actually have for you 10 new photos from this event, some new with Lupita and also Anna Kendrick in the gallery, hopefully after I finish this article. I just fell in love with all of them, it was a great evening.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Ahoj, no mám se docela dobře, co ty? :) Jinak nemůžeš si to brát tak osobně (to říká ta práva! ), lidi jsou prostě takoví, taky většinu lidem musím psát první já, zkus hodit záda, třeba zjistí, že se něco děje a budou se ozývat sami, u mě to tak teda funguje. :) A co se týče fotek, jsou všechny krásné, fanouškům fakt závidím, co já bych za to dala mít s ní fotku. :) I fotky s Amy Adams jsou povedené. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě než se vrhnu na tu část o tvém osobním životě, tak jsem jenom chtěla napsat, že jsem hrozně ráda, že světlo světa spatřily ty tři fotky, kde je Kristen spolu s Amy Adams ♥
    Ale teď už teda k tobě. Je mi líto, že se teď máš tak špatně, já jsem na tom docela podobně. Mám depku ze školy. Dneska jsem šla na seminář, do které jsem neudělala ten mid-term test, já jsem myslela, že to nijak nevadí, že důležitý je nějaký ten závěrečný test, a učitel dneska brblal, že ti, co to neudělali, do toho semináře už nemusí chodit, protože za něj nedostanou kredit -_- Super. Poslední dobou vidím svůj život hrozně černě. Nejradši bych se na tu školu vybodla a šla někam pracovat. Jenže kam, když nic neumím? Doufám, že si teda najdu nějaký lepší obor a že se na něj dostanu. Z tohohle mám fakt depku...
    Hele, rozhodně máš můj obdiv za to, že jdeš rovnou na dva koncerty sama. To já bych si netroufla - já nechci jít sama ani do kina proboha Ale mrzí mě, že nemáš s kym jít. Co se toho psaní týče... Tak tohle já úplně neprožívám. S kamarádkami si prostě napíšeme, když chceme té druhé říct, jak se máme nebo jestli se sejdeme. Ale je pravda, že se mi už párkrát stalo (dokonce i teď nedávno), že někteří lidi přestali úplně psát nebo začali psát takové strohé odpovědi. Že to člověku přijde, jako by jim něco udělal, ale nevíš co... Doufám, že v životech nás obou zase vysvitne sluníčko. Tohle je dost na houby -_-

    OdpovědětVymazat
  3. Já to mám uplně stejně, taky když si naplánuju pěknej den, že budu dělat víc věcí, tak nakonec zůstanu doma a sleduju seriál .. Týjo, na koncert sama bych asi nešla, ale hodně lidí si to chválí, že se vždycky s někým tam seznámí a potom je to fajn. Závidím ti The Lumineers, tak si e pořádně užij i za mě! Já jedu příští čtvrtek taky na koncert Sice jen na český UDG, ale už se těším

    OdpovědětVymazat
  4. Kristen a Amy Adams společně na jedné fotce!!! Můj splněný sen, ještě aby spolu natočili nějaký film a můžu vklidu umřít....nebo ne, ještě by to chtělo vidět Meryl a Kristen v jednom filmu a pak bych mohla...a nebo Sakra, chci toho prostě nějak moc

    OdpovědětVymazat