sobota 26. listopadu 2016

Gallery update 60.1: New photoshoot + new personal photo + photos with fans

Ahojte všichni. V poslední době tu moc nejsem, já vím. Taky jsem si všimla. Má to několik důvodů. Prvním důvodem je fakt, že Kristen zrovna v Georgii natáčí nový film, takže se toho kolem ní moc neobjevuje. Taky buď točí interiéry nebo si víc zabezpečili plac, protože se neobjevují ani další fotky z natáčení. Dalším důvodem je to, že chodím domů ze školy každý den kromě pátku dost pozdě a většinou jsem dost utahaná, když přijdu domů, ale hecnu se, jenže tenhle týden jsem každý den ještě k tomu i vstávala hrozně brzy, takže jsem byla úplně vyřízená, k tomu nebyly novinky a tak jsem neměla moc důvodů se nějak hecat. Nicméně mám pro vás ale tedy dneska i článek, wow, to koukáte, co. Okolo Kristen se přeci jen něco málo objevilo a to konkrétně nový photoshoot!!! A pak jedna osobní fotka a pár fotek s fanoušky. Dobře, s tím novým photoshootem to dneska nebudeme nijak dramatizovat, protože se zatím objevila jenom jedna fotka, ale to je detail. Kristen si v průběhu New Yorkského filmového festivalu odskočila do Paříže, kde nafotila photoshoot pro francouzský Vogue. Photoshoot fotil Karl Lagerfeld a je to tedy i photoshoot pro Chanel zároveň. Zatím se objevila jen taková ukázka v podobě jedné fotky a jednoho scanu. Ta fotka se mi moc líbí, i když Kris ani nevidíme do obličeje. Je ale hrozně poetická a úplně mě navnadila na ty další, co snad už brzy přijdou. Potom mám pro vás ještě jednu osobku ze Savannah s holčinou, co dělá make-up v tom novém filmu, ale spolupracovala s Kristen už mnohokrát. Nakonec ještě pár fotek s fanoušky. Ještě se objevila jedna fotka, kde je Kris s přáteli, ale ta je taková... no nebudu jí zveřejňovat, nevěděli, že ji fotí... Ale vypadá to, jakoby tam byl s Kris její taťka. I když je tam zezadu, ale trochu mi ho připomíná :D Rozkošná je ta fotka s tím štěňátkem <3
* * * * * * *
Hello everyone. Lately, I am not here very often. It has its reasons. First of all, Kristen is filming now in Georgia, so she's not really going anywhere or showing up very much. They probably secured the set better, because no more photos showed up. Second reason is, that I had really terrible week, I didn't sleep much at all, I was getting up early and I was still in school or had to do something else and I was coming home very late and very tired... So I didn't have mood to try to figure out what to write about, because nothing was pushing me really, no news, no work, kind of. Not really, you know I love this blog, it is my precious, but there are moments in my life when I am just... not here that much. But something new show up today and it is going to be bigger soon, I hope. This is just a preview. Do you remember the New York Film Festival? Well in the same time of the festival, Kristen had time to travel to Paris between the premieres and make a new photoshoot for VOGUE France. Photoshoot was photographed by Karl Lagerfeld, so it is also for Chanel. I cannot wait to see the rest of the photoshoot, because even this one picture looks absolutely stunning. And we don't even get to see Kristen's face. The article about her is called in English translation "Queen Kristen". Yeah, she is. I also have for you one personal photo from Savannah with make-up artist Stacy Panepinto, who was working on several of Kristen's films already. I was writing this article yesterday, but today showed up new photos with fans from Savannah, so I have for you also these. The one with the puppy is the cutest thing ever. There is also one picture that is not with fans, just by a fan and I am not publishing that one, but it kind of seems like Kristen's father is there with Kris. But maybe it's not him, he is there just from the back.

imagebam.com imagebam.com
imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Ta první fotografie je strašně krásná, moc se mi líbí, jak je vyfocená, sice tam Kristen nevidíme do obličeje ale i tak má své kouzlo. :) Fotky s fanoušky jsou skvělé, vždycky jím strašně závidím, ach jo! A ta fotka s psíkem, jeee. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je mi líto, že jsi to tenhle týden měla tak náročné. Snad to bude tenhle týden lepší :) Já zítra zjistím, jestli mám ve středu chodit na seminář nebo skrz to, že jsem neudělala ten mid-term test, tak nemusím. Aspoň budu mít dva dny po sobě volno A zítra se kouknu na Fantastická zvířata! Už se moc těším :)
    Co se fotek týče, tak mám za tebe radost, že se můžeme těšit na nový photoshoot! Ta první fotka se mi taky moc líbí. A vůbec nevadí, že na ní nevidíme Kristen do obličeje Už se těším na zbytek fotek :) A souhlasím - ta fotka s pejskem je úžasná ♥, jen škoda, že je trochu majzlá, ale to neva

    OdpovědětVymazat
  3. Taky by se mi nechtělo nic přidávat, kdybych chodila tak pozdě domů a mrzí mě, že nemáme žádny fotky z natáčení :/ Ale tak třeba časem.
    K fotkám - líbí se mi moc ta první pro Vogue, zase bez obličeje ale je skvělá, těším se na zbytek! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ha tak to je v pohode ja to mám takto s práce. som rada keď všetko obehnem ale aj možem niečo pridať a možem isť spať      človeku sa niekedy naozaj nechce a vždy sa premocť nedá , takže v pohode, na nový shoot sa teda veľmi teším lebo ako si spomenula aj keď je to fotografia zo zadu je to zaujímavé a pravda tá fotka so psíkom je naozaj rozkošná

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten photoshoot je skvelý. Je aspoň odlišný tým že jej nevidno do tváre ale možno jej tvár uvidíme v ostatných fotkách. Inak ta titulka je božia. Je jednoduchá a to povznešuje tu krásu na tej fotke 😍. Inak všetky fotky sú pekne a Kristen tam všade sluší. A to šteniatko a Kristej je cute.

    OdpovědětVymazat