pátek 11. listopadu 2016

'Billy Lynn's Long Halftime Walk' New Spot

Ahoj ahoj, dnes ještě jednou v rychlosti. Kristen je aktuálně v Savannah, což se nachází ve státě Georgia, byla tam zachycena na fotkách pár fanoušků. Co tam Kris dělá? No, to je jednoduché. Kristen tam zrovna teď natáčí nový projekt. Respektive nevím, jestli už natáčí, ale každopádně natáčet budou. Konkrétně jde o zatím nepojmenovaný snímek o Lizzie Borden, o kterém jsem vám psala před několika měsíci. Dlouho se nevědělo, jestli se uskuteční, pak to bylo potvrzeno někdy během prázdnin a teď už se skutečně začalo něco dít [více si můžete přečíst zde]. Každopádně jsem to ale tušila, protože mi nepřišlo, že by se Kris chtěla těch blond vlasů jen tak vzdát, kdyby nemusela. A zároveň to může mít souvislost s tím zrušením Conana, že zkrátka s tím, že měla odjet natáčet, to už nestíhala. Fakt by mě zajímalo, jaký film tedy bude natáčet příští rok. Mluvila o tom v jednom rozhovoru na NYFF a já si myslela, že se možná posunulo natáčení Lizzie Borden a ono ne. Doufám, že se brzy dozvíme víc. Nicméně tedy stále ještě čekám, až se někdo odhodlá zveřejnit celý rozhovor s Kristen, která byla v dnešní epizodě Ellen, tak snad zítra bude k dostání. Jedno video je oficiálně od Ellen, ale já to chci prostě vidět celé :D Takže to asi až zítra. Teď mám pro vás ale krátký klip nebo spot nebo jak to nazvat k filmu Billy Lynn's Long Halftime Walk, který je zaměřený na Kristeninu postavu Kath. Jsou tam i prostřihy na Kris, jak o své postavě mluví a v tom klipu můžete vidět několik ukázek ze scén s ní. Jak už jsem párkrát psala, Kristenina postava je starší sestra Billyho, která je nepřímým důvodem toho, proč šel do armády a zároveň ten, kdo se ho snaží přesvědčit, aby se už nevracel. Na konci mě tenhle krátký klip donutil začít trošku slzet, a to je to jenom klip :D já vážně věřím, že se mi ten film bude fakt líbit... a když ne, tak už teď je jisté, že Kristen v něm bude prostě skvělá.
* * * * * * *
So Kristen was spotted in Savannah, Georgia. Why? Because she left to film a new project! Yes. My feeling was right, I thought she didn't dye her hair just for no reason and I also kind of think that she might has cancelled the appearance on Conan, because she had to leave or because she had to prepare or something. But of course, I don't know that, she maybe just didn't want to go there, of course. Whatever. She is now going to film the Untitled Lizzie Borden project that I wrote about couple of months ago [here]. Now I am still waiting for someone to publish the whole Ellen interview, so before someone does it, I have for you at least something else. I have for you a new spot or clip or whatever for Billy Lynn's Long Halftime Walk, that is focused on Kristen's character of Billy's older sister, Kath and you can see some new scenes in this video and I truly believe that this movie is going to be incredible, especially those parts with Kristen. I cannot wait to see it. It even made me cry and it is just a clip, so. There are also short cuts at Kristen talking about her character.

1 komentář: