pondělí 21. listopadu 2016

'Billy Lynn's Long Halftime Walk' Press Junket Interviews


Mám takové pravidlo. To pravidlo zní, že na blogu nezveřejním video, které jsem sama neviděla. Jednou jsem to udělala, ale proto, že jsem spěchala a chtěla jsem to tu mít a koukla jsme se na něj pak ještě ten den, ale nikdy jindy. Je to zkrátka a dobře moje zásada. Jak bych měla psát o něčem, co jsem neviděla, že? Jenomže v průběhu New Yorského Filmového Festivalu v říjnu vzniklo z tiskového dne k filmu Billy Lynn's Long Halftime Walk hrozně velké množství rozhovorů, které jsem při množství novinek absolutně nestíhala sledovat. Ä tak nějak jsem to odkládala, než jsem to vůbec dohnala, protože už se mi ani nechtělo. Takže ano, všechna videa v tomhle článku jsem poctivě shlédla, ale po 5. rozhovoru už to zas tak strhující záležitost není :D Takže vám jich sem sice dávám hodně, ale nepředpokládám, že byste se koukli na všechny. Koukněte aspoň na nějaké, třeba na dvě, tři... protože jsou zajímavé, ale ty tiskové konference většinou probíhají tak, že se všichni ti novináři ptají na dost ty stejné věci a herci na ně odpovídají stále dokola a dokola, takže když vám nějaká uniknout, dost možná jste to, co tam bylo řečeno, už slyšeli v jiném. Kristen to tedy hrozně moc slušelo. Rozebírají různé aspekty filmu Billy Lynn's Long Halftime Walk. Dozvídáme se víc o postavě Kath, kterou hraje Kristen, o tom, že měla vážnou autonehodu v době před tím, než začíná tento film, mluví o tom novém formátu natáčení, že je to skutečně velmi neobvyklé, ale zároveň průlomové a že si na to chce chvíli zvyknout, že je to nezvyk, ale že je to opravdu výjimečné. Tak uvidíme v únoru, jak výjimečné to bude no, snad to u nás budou v tom formátu v kinech dávat. Kristen dělala pár rozhovorů spolu s Garrettem Hedlundem a většinu tedy s Joe Alwynem. To jsem zjistila až v průběhu těch rozhovorů, že Joe Alwyn je vlastně Brit, to jsem netušila... A přijde mi to trochu vtipné, že jeho první filmová role je role amerického válečného hrdiny :D A je to Brit. Ale to je vedlejší. V některých videích můžete vidět i části s ostatními lidmi z castu. Hrozně se mi líbí to první, to je úplně rozkošné, když se moderátorka ptá Joa, jaké to bylo spolupracovat s Kristen, ta je tam úplně rozkošná. Z toho jsou i ty animace nahoře. No každopádně se mrkněte aspoň na nějaké, jsou zajímavá, ale chápu, že všechna nepadají pro většinu v úvahu. Možná třeba na několikrát... budete mít asi čas, protože teď se toho fakt moc neděje, tak to tu asi bude celkem viset.
* * * * * * * *
I have this rule... that I never publish any video that I haven't seen myself. I did that one time already few weeks ago, but I watched it right after I did it. But it took me so long to actually force myself to write this article, because during the press junket of Billy Lynn's Long Halftime Walk in New York at the New York Film Festival Kristen and the cast made a looot of different interviews and it became completely impossible to watch all of them. So in the end of the day, I just decided to publish just some of them, because I don't believe you would watch those 30 interviews that are all basicaly about the same thing over and over again. Some are different, some of them I didn't see, so those I will not publish now, maybe one day. I just really wanted to write some article, but I kind of don't have any news, because Kristen is filming and no more photos from the set showed up, so I decided to catch up with interviews a little bit. What I learned during watching these interviews is, that Joe Alwyn is actually from the UK... he was born in London. I didn't know. It was a bit of a surprise and it actually feels kind of funny that his first role is an American war hero and he is British. I love the first interview, because Kristen is supercute in it, despite the fact it is very short and you have to skip the part with Vin Diesel. The one fot Entertainment Weekly is very interesting, I love it. We can learn a lot about Kristen's character and her part in the movie, so that is interesting, definitely. Kristen did part of the interviews with Garrett Hedlund and part with Joe Alwyn by her side, she mentions they know each other for years and that Joe is also a great guy, so it was easy to work with them. She of course talks a lot about the format of the film that is completely new. Garrett seems a bit high to me, don't you think? Whatever. Watch at least some of them if you want to know more about this film.

ET:


Entertainment Weekly:

Sunrise (Australia):

Screenslam:

Collider:

Hollywood Happenings:

Reuters:

Global Grind:
Cca 4:00

Fox 2 Now:

Yahoo:

Getty:

Made in Hollywood:

4 komentáře:

  1. jop tak to je pravda ako može o niečom človek písať keď to ešte nevidel a tak čitateľa navnadiť, na druhej strane pozarať všetky kde sa točí stále o tom idtom sa mi tiež niekedy nechce pouerať, mno a rada by som si ich aj pozrela lenže mi akosi blbne net e nechce mi prehrávať videá takže di ich prezriem potom

    OdpovědětVymazat
  2. To pravidlo je super a keď si to pozrieš tak nám o tom perfektne povieš. Na ten film sa tešim hlavne na Kristen v roli Kath. Konečne sa zachvíľu rozbehne a budú veľa fotiek 😂😂😂

    OdpovědětVymazat
  3. Super pravidlo myslím, že to tak děláš dobře :) jinak jí to hrozně sluší :)

    OdpovědětVymazat