čtvrtek 3. listopadu 2016

Outfit duel no. 14

No... tak ahoj :D Vím, že jsem slíbila, že ankety udělám už včera, když jsem na ně 1. neměla čas, ale nakonec to dopadlo tak, že jsem strávila asi 3 a půl hodiny s kamarádkou na víně a přijela jsem domů někdy kolem jedné ráno a to už jsem opravdu neměla kapacitu na to, abych dělala ankety :D Kromě toho mi teda bylo trochu šoufl, tak jsem šla spát :D Každopádně jsem se k nim ale dokopala dnes, protože mi nevyšel další díl seriálu, posunuli to až na příští týden, nevím proč, tak místo koukání na Blindspot jsem se vrhla na photoshop a udělala obrázky na ankety. No. Jako první mám pro vás tedy klasicky outfit duel. Tentokrát jsem vybrala dva z nejnovějších ouftifů, tedy z New Yorského filmovho festivalu. První z nich je z akce 'Večer s Kristen Stewart', který se konal 5. října 2016. Kristen měla na sobě krásný kalhotový kostýmek Cinqà Sept Resort 2017. Druhý outfit je o pár týdnů novější z premiéry filmu 'American Pastoral', která se konala 19. října 2016. Tam měla Kristen blazer Sandro Verica, Alo Yoga top a botky od Rodarte. Oba jsou si v něčem podobné, přesto jsou úplně jiné a já jsem zvědavá, který vy si vyberete.
* * * * * * *
So.. hello. I know I promised that I will make the polls yesterday, but then I went with my friend for a glass of vine, it became two glasses and three hours long chat, so I came home at 1 a.m. and I didn't really have mood to do anything in the night but sleep. But I have them for you now. For tha fashion duel, I've chosen two recent outfits from the New York Film Festival. First outfit is from 'An Evening with Kristen Stewart' on October 5, 2016. She was wearing Cinqà Sept Resort 2017. The second one is outfit from 'American Pastoral' Premiere on October 19, 2016. She was wearing Sandro Verica blazer, Alo Yoga top and Rodarte shoes at this event. I personally love both outfits and I am very curious to know, which one will you choose. Which one will it be?


Vítězem minulého kola se stal outfit s číslem 2:
* * * * * *
And the winner of last round is.... outfit no. 2:

6 komentářů:

  1. Líbí se mi, jak ty články vždy okořeníš svým vyprávěním o osobních zážitcích, já je hltám a děsně mě baví, jak to umíš podat Tak jsou hold o den déle, nevadí, i tak je na hlasování času dost Co se tedy outfit duel týče já jsem rozhodnutá  hlasovat pro ten druhý! No dobře, tak na 90% rozhodnutá, ale i to je dost Zaujal mě o něco více, přijde mi, že se ke Kristen více hodí a navíc černá okořeněná bílou to u mě jen málokdy prohraje

    OdpovědětVymazat
  2. Musím se přiznat, že dneska jsem konečně nemusela dlouho nad outfitem přemýšlet, protože první outfit se mi vůbec nelíbí, není to můj styl ,ale za to ten druhý je skvělý, má hlas! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že tohle je rychlá volba, za dvě!

    OdpovědětVymazat
  4. jupííííí som rada, že vyhrala táto gotografia lebo na nej vyzerá Kris jednoducho skvelo, mno a k hlasovaniu ako obe sú pekné to hej a v oboch vyzerá dobre ale proste moja topka je ten druhý outfit, ten mám na nej asi najradšej

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle bylo opravdu těžké vzhledem k tomu, že oba outfity mají stejný styl jen jinou barevnou kombinaci. Většinou se mi vážně moc líbí kombinace černé a bílé, vlastně jí úplně miluju, ale tady mi více u Kristen sedí ten vzorovaný kostýmek, takže hlasuji pro první outfit :)

    OdpovědětVymazat
  6. U mě tentokrát víceméně na plné čáře vyhrál outfit číslo dva :) Ten první není špatný, ale ten vzor už je trošku moc no

    OdpovědětVymazat