úterý 31. března 2015

Gallery update 41.2: New photo for Chanel

Ahoj lidi. Vím, že tu teď moc nejsem, ale kolem Kris se toho tolik neděje a když se toho moc neděje, tak tu ani moc není. Zítra musím konečně oběhnout. Chodím k vám, ale nějak vůbec nebyla nálada na komentáře. Za což se omlouvám. Hodně se toho dělo a nějak ani nebyla nálada. Kris už je zpátky v LA, takže asi dokončila natáčení nového projektu v Montaně, nebo možná má nějakou pauzu a je na chvíli doma... a až do promítání a Q&A ke Clouds of Sils Maria se toho asi ani moc dít nebude. Zrovna teď mám pro vás jednu novou fotku z nové kampaně pro Chanel. Jen mě štve, že tahle kampaň nebyla oficiálně puštěna, takže všechny ty fotky jsou v malé kvalitě... a fanouškovské... a zrovna jsou tak úžasné! Doufám, že nás nebudou už dlouho napínat :) Do téhle jsem se totiž naprosto zamilovala.
* * * * * * * * * *
Hi guys. I know that I am not here very much, but I will try to make it better. Not today, but tomorrow, I am going to run around you, my beloved friends, make some comments, I am really sorry, but there were so many things going on... but nothing around Kristen. Well, she's back in LA now, that's a recent information, she probably finished the filming of that new project in Montana. And now there is going to be short news blank, I guess, until the Clouds of Sils Maria screening. Right now I have for you new photo for that unexpected Chanel glasses campaign. I love this campaign so much, what I don't love is the fact, that none of these pictures was released officially. This photo is also in a low quality, but I fell in love with it, completely.

imagebam.com

8 komentářů:

  1. Ahoj Angie tvůj komentář mě hnedka po ránu tak pobavil já jsem taky včera měla pivo na lačno a ještě jsem ho na sebe vylila Prosím tě, já tam jedu na tu zkoušku jak blbec, čekám tam od 11.hodin a ve dvě hodiny odpoledne se jdu zeptat k nám na katedru, kde ta učitelka je a otevře mi jedna z nedrsnějších docentek u nás (nedává totiž nikomu státnice ani zkoušku ze syntaxi) a se jí ptám, jestli neví, kde je a ona milounká (tak jí neznám ) mi odpovídá, že kolegyně musela znenadání odjet něco vyřídit atd. Takže jsem šla nasraná na jedno pivo a nejedla jsem a klepaly se mi ruce vztekem takže jsem na sebe vylila jedno pivo do toho na mě hospodská byla příjemná jak osina v prdeli, a to jsme si půl roku zpět tykaly a pily spolu panáky, teď mě ani nepoznala, jsem jí chtěla pomoct a on, odsekla a byla prostě hnusná...kamarád,co tam byl se mnou úplně koukal, co se jí stalo, že je tak hnusná...no prostě bez komentáře...včera jsem měla fakt den blbec...do toho jsem dojela domů až v sedm hodin večer a to jsem byla totálně vyšťavená...kdybych věděla, že ta zkouška nebude, tak jsem mohla jít alespoň do kina na Insurgent achjo...doufám, že ti je už líp :))))

    OdpovědětVymazat
  2. a k fotce :) já miluju tyhle typy fotek a ty velké brýle jí neskutečně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fotka vypadá úplně skvěle! Moc se mi líbí ta kombinace moderního looku - mimochodem skvělé brýle! - a staré kamery/fotoaparátu. Taky doufám, že se v budoucnu objeví nějaké oficiální fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda toho, že to nie je spustená, táto kampaň, a škoda, že fotka nie je lepšia, v lepšej kvalite, pretože to vyzerá viac ako dobre, Kristen má proste na takéto kampane tvár, hodí sa to k nej, a človeka potešili už len fotky z poslednej kampane, takže som pre ďalšie Chanel Chanel Chanel veci, aj keď som nejakým nadšencom tohto celého nebola, ale proste... Kristen je Kristen. Ona tomuto menu dáva iný výraz (ak tu môžem toto slovíčko hodiť ) a zároveň je to elegantné, vkusné a sexy, tak, ako to má byť. Proste Classy :)P.S. Už letím na ask. Je to možné, aby ma vkuse odhlasovalo? Práve keď sa chystám odpísať -_-

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, Kristen bych tu vůbec nepoznala, ale ta fotka je vážně skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak to ja poznám aj ja mám niekedy po dlhom dni nechuť hoc si pozriem alebo prečítam články ale nechce sa komentovať ale nejako sa vždy premôžem a nemôžem zo nechať len tak
    a máš pravdu je to škoda lebo sú to krásne fotky a táto je veľmi podarená

    OdpovědětVymazat
  7. Fotka je vážně krásná! Působí zajímavě a moc se mi líbí:)) Jinak to s tím obíháním mám podobně.. Když už se konečně dostanu na počítač, tak se mi vůbec nechtějí psát komentáře a vlastně ani moc články na blog:(

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, to je krásná fotka ♥. To je opravdu škoda, že tu kampaň oficiálně nespustili.

    OdpovědětVymazat