středa 18. března 2015

Nicholas Hoult talks about Kristen & 'Equals'


Náš draze milovaný Nicholas Hoult se zase jednou zmínil o Kristen a to hned ve dvou rozhovorech. Pro ET Canad a a pro E!Online. Nich momentálě obráží různá místa kvůli jeho nejnovějšímu filmu, Mad Max, nevím jak dál a nehodlám to vidět, stačil mi trailer, abych věděla, že tohle nebude pro mě :D V tom mimochodem hraje po boku další Kristeniné co-star - Charlize Theron. No a nejspíš se ho ptají i na Equals, za což jsem ráda. Jak víte, tak Equals je futuristický příběh, který natočil Drake Doremus v loňském roce v hlavní roli s naší Kris a právě s Nicholasem. A já se na ten film nehorázně těším, no žel bohu se o něm moc nedozvídáme, jde to pomalu a mně z toho hrabe :D No nezabraňue mi to chtít ten film vidět co nejdřív. A jsem vždy nadšená, když se objeví někdo, kdo o něm mluví. O to nadšenější jsem, když mluví o Kristen, protože Nich o ní mluví vždy jen v tom nejlepším a zřejmě se při natáčení skutečně spřátelili, užili si spolu dost zábavy, dokonce spolu natočili i ALS výzvu a tak. A je skvělé číst o tom, jak o ní někdo tak hezky mluví... :D

Pro ET Canada:

Pro E!Online:

* * * * * * *


Our sweet and lovely Nicholas Hoult once more after some time talked about Kristen and about their project, Equals. There are no news about this film lately and it makes me crazy, I hope that they will publish something soon. At least some new stills or so... Well, Nich talks about Kristen in the best way possible, I think they became really great pals during the filming, enjoyed some great time together. Seems like we have another fan of Kristen here ;D

For ET Canada:

For E!Online:"She's so talented," Hoult told me at South by Southwest, where he helped unveil the new Jaguar XE at Boffin's Lab Powered by Jaguar and Wired Insider event. "I really can't speak highly enough about her. She's a talented, lovely and a wonderful girl…She's just got such a smart approach to her work and she's a real artist."

3 komentáře:

  1. Na Equals se už taky hrozně moc těším! Určitě to bude skvělý film! Trochu mi to teď připomíná film The Giver - tam taky nesměli projevovat emoce (pokud si to dobře pamatuju ). No už se hrozně moc těším na první trailer :) A jinak je hezké, jak Nicholas o Kristen mluví. Nich je skvělý "kluk" :) Už se těším na jejich společné rozhovory :)

    OdpovědětVymazat
  2. noooo to som nevedela, že niečo také točí a stačilo mi prečítať len toto a už sa na to nehorázne teším lebo si rada pozriem Kris v niečom tak určite to bude super a bude sa na čo pozerať ja takéto filmy veľmi ale veľmi rada takže nie je o čom

    OdpovědětVymazat
  3. No hele, on byl Nick v Top Gearu? Soudě podle gifů Sakra, to mi uniklo! I když teda, pokud to je z nové řady, tak to chápu, páč já viděla asi jen první dvě epizody, nestíhám nic. No nic
    Moc hezky o Kris mluví. Bože, ho miluju. Kvůli němu jsem před lety začala koukat na Skins, takže mu vděčím za mnohé A na Equals se hrozně těším! Už jen kvůli té ústřední dvojici, já z toho byla úplně vyplesklá, když jsem se dozvěděla, že tam budou hrát tihle dva. To bude super. I ten námět se mi líbí, strašně se těším, uáááá

    OdpovědětVymazat