sobota 7. března 2015

Nic jsem si nezlomila, tak je to dobrý.


Proč sem dávám animaci z filmu, který jsem neviděla a k tomu se vůbec netýká lyžování, vážně netuším, jen se mi ta animace strašně líbí :D Před pár hodinami jsem se vrátila z necelotýdenní lyžovačky a musím říct, že jsem si to celkem užila. Jak se mi nijak zvlášť nechtělo, když jsme měli odjíždět, tak to bylo super. Nic jsem si nezlomila, což je rozhodně pozitivní :D a bylo to fajn. Jely jsme jen já a mamka na pár dní na Špičák na Šumavě u Železné Rudy. Byli jsme v Železné Rudě, když jsem byla malá, tak před 15 lety, takže to byl takový... trochu návrat do dětství. Moc věcí si z toho nepamatuju, ale pár přeci jen. Jeden den jsme se byly v Rudě podívat a prošly jsme pár míst, kde jsme bývali často jako malí... takže zverimex :D, cukrárna a ten svah, na kterém jsem se učila lyžovat s Vašíkem. Který vůbec nevím, jak vypadal, ale tehdy mu bylo tak 25, učil v lyžařské škole a já jsem ho strašně milovala :D To byla moje první láska :D Osudová sice ne, ale první byla :D Do cukrárny jsme taky zašly, ale ta se teda změnila hodně... no stojí furt na stejném místě :D Na Instáčgram jsem házela i nějaké fotky, ale moc jich nebylo. Po večerech jsme s mamkou luštily křížovky, přes den jsme i trochu lyžovaly, šokující! :D a hodně jsme odpočívaly :D No bylo to super. Ale jsem teda ráda, že jsem doma. Jsem tu jen na skok, no chtěla jsem vám napsat, že už jsem tedy oficiálně zpátky. Večer oběhnu a napíšu i nějaké články, protože je pár novinek, o kterých bych ráda napsala. Zatím se mějte.
- Angie.

4 komentáře:

  1. Moc hezký článek a krásný blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně, že si se v pořádku vrátila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že sis to tam užila a vrátila ses nám pěkně v pořádku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je dobře, že sis to užila a že ses vrátila celá:))

    OdpovědětVymazat