pondělí 23. března 2015

Gallery update 41.0: 3 Girls, 3 Bags + glasses Chanel campaigns


Ty vlasy, bože! Miluju je :D Nevím, proč jsem o tomhle nenapsala dřív. Vážně nevím. Miluju ty fotky. Ale prostě jsem to neudělala. Ani vlastně nevím, proč. Prostě... tak nějak jsem všechno uložila, všechno zjistila, všechno našla... a pak jsem zjistila, že se mi o tom nechce psát. A tak jsem to zavřela a nechala jsem to být, že to přidám někdy, až nebude co jiného přidat. Až se z toho musela objevit nová kampaň, aby mě to dokopalo k tomu, abych to napsala. No mám pro vás tři fotky. Dvě z nich jsou ve vysoké kvalitě, jedna z nich je jen fanouškovská, ale je hodně zajímavá. Na Pařížském týdnu módy bylo oznámeno, že Kristen bude s Chanelem spolupracovat i v tomto roce a že bude součástí nové kampaně pro kolekci kabelek s názvem "3 Girls 3 Bags". Jednou z těch tří je právě naš Kristen, která je tváří klasické kabelky '11.12'. Dalšími dvěma ženami, které jsou do projektu zapojeny, jsou Vanesa Paradis a Alice Dellal. Kristen vypadá naprosto úchvatně a ty fotky se mi hrozně líbí. Jen netuším, kde vzala ty vlasy, asi nějaký příčesek nebo nevím :D Můžete se podívat i na video k této kampani. Oříznutá verze zveřejněná na instagramu je i přímo taty z youtube, no na kompletní originální verzi se můžete podívat tady. Ta poslední fotka byla docela šokem, protože nikdo netušil, že Kristen bude tváří Chanelu i pro něco jiného, než pro tu kabelku. V Řecku ovšem nějaký fanoušek vyfotil tento plakát se dvěmi fotkami Kristen jako tvář pro novou kolekci brýlí právě této značky. Fotky jsou očividně nové, protože tam má krátké vlasy, takže doufám, že se brzy objeví nějaké oficiální fotky a bude nám vysvětleno, o co to teda jde. Ty fotky vypadají vážě skvěle :)
* * * * * * * * * *
The hair! Oh my god, I love it so much. I don't know why I didn't write about it sooner. But I just didn't. It is one of those things that you love, you save photos and everything, but you don't publish it, because... because you are just tired after you saved everything and found video and link to a better version... So I didn't finish the article. So I am finishing it now. I have for you three photos. Two of them in high quality, one in a low, fan quality, but still amazing. As you may know, it was announced during Paris fashion week, that she will be doing another campaign for Chanel even this year. The campaign is for new collection of handbags and it's called '3 Girls 3 Bags'. One of those girls is Kristen and she's the face of new version of the classic '11.12' handbag. The other two are Vanessa Paradis and Alice Dellal. Kristen looks absolutely gorgeous and I love these photos so so so much. She's very beautiful here, I just don't know, where she get that hair :D Anyway. I have for you also a video. You can watch the full version here. And the cropped version in this article. The last picture was taken by some fan in Greece. It was totally unexpected, because it is a sign of new campaign that wasn't annonced for the new Chanel glasses collection. I love those two photos, it looks amazing and I hope that the photoshoot will be officially published soon.


imagebam.com imagebam.com
imagebam.com

6 komentářů:

  1. wohohohoooo tak to je wow wow wow jednoducho vyzerá na tých fotkách skvelo musím s tebou súhlasiť jena nich jednoducho okúzľujúca      veľmi sa mi páči hlavne ta prvá tam je naj naj naj fakt to oblečenie čo má na sebe hoc j také nenosím ale je skvelé a aj tá kabelka je nádherná ... veľmi jej to pristane
    no a veľká škoda, že jej tam nie je viac v tom videu

    OdpovědětVymazat
  2. Wow... vypadá nádherně. Prostě wow ♥
    Nedávno jsem viděla Still Alice a Kristen mě omámila, byla skvělá. Tvůj blog budu navštěvovat často, tvoje články se krásně čtou a ráda bych věděla, co nového Kristen chystá

    OdpovědětVymazat
  3. Když už si člověk říká, že by Kristen nemohla být krásnější, přijde tahle kampaň. I'm done . Do té první fotky jsem se zamilovala už od prvního okamžiku, bože naprosto dokonalá, překrásná, báječná, perfektní atddd! A to krátké video je naprosto úžasné, na to bych taky mohla koukat furt
    Angie, uvědomuješ si, že mě sleduješ na Twitteru? Já o tom neměla ponětí a včera si mi hvězdičkovala jeden tweet

    OdpovědětVymazat
  4. Máš pravdu, ty vlasy tu má úžasně a moc jí sluší. Byla jsem hrozně ráda, že se dostala do této kampaně. Nejvíc nádherná je ta první fotka, koukám, že nejsem sama, kdo si to myslí

    OdpovědětVymazat
  5. ty jsi totálně zlatá :) mohu si tě zapsat do affs? :)) byla bych hrozně ráda !!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Wow! Vypadala vážně dokonale, ty vlasy jak má upravené, jsou úžasné ♥

    OdpovědětVymazat