pátek 27. března 2015

Gallery update 41.1: New photo for 'Madame Figaro'

Dnešek... teda vlastně včerejšek, byla vážně naprosto úchvatnej den. Proč? Nooo... nezačal zrovna slavně. Každý pátek vstávám v půl sedmý, protože mám fonetiku od 8:20, takže to není zrovna nic moc. Ale je to pátek, což znamená zaprvé, že další den je sobota :D a zadruhé to, že mám jogu. Což není nijak ultra úchvatná věc, to si zase nemyslete, že jsem tomu nějak propadla nebo tak... ale jde o to, že chodím na jogu s jednou spolužačkou, která je prostě naprosto skvělá. Je to vážně úžasná holčina, se kterou se hrozně snadno povídám, mám jí strašně ráda a jsem hrozně vděčná, že jsem ji měla tu možnost poznat, protože je to jeden z těch nejskvělejších lidí, jaké znám. Je tak hrozně snadné s ní vyjít, je hrozně otevřená a je to ten typ člověka, kterýmu můžete říct úplně všechno, i když je to nějaká blbost a on stejně tak řekne vám všechno, protože se nestará o to, jestli je to trapné nebo osobní nebo tak, prostě vám věří a řekne vám to. A s touhle holčinou se pokaždé hrozně nasmějeme. Máme tam mezeru mezi hodinama, takže si vždycky sednem na kafe, semelem živý mrtvý, pak jdem na tu jogu a pak ještě společně na metro... no a konkrétně dneska jsem vážně celou dobu umírala smíchy. Takhle jsem se hrozně dlouho nezasmála, to prostě nešlo. Ona ta hodina jogy sama o sobě je chvílema dost vtipná, že se člověk skoro dusí, jak se snaží zadržet smích :D hlavně teda my dvě, protože na tohle jsme nemožný a vzájemně se rozesmíváme. No ale už jen ta chvíle v bistru nebo ta cesta tam :D žvaníme, žvaníme a najednou přejedem stanici, why not :D Tak, jako dneska, jsem se už vážně hodně dlouho nenasmála :D No a odpoledne a večer jsem ještě byla se svým Marvel přítelem, jak to nazvala Veru :D na Star-Conu a chystám se i zítra (teda dneska), takže tu asi příliš nebudu, ale neměla bych tam být tak dlouho, jako dneska. No a to bylo taky super, tyhle akce jsou prostě parádní. Jen jsem zase skončila kompletně bez peněz, což už tak parádní není :D No nic. Teď ke Kris. Zase sto padesát slov o mém dni a dva řádky o Kris, klasika. Každopádně se objevila nová fotka z photoshootu pro Madame Figaro, francouzský časopis, ve kterém je i rozhovor, kterého mám anglický překlad, konečně, takže ho i možná přeložím :D Ten photoshoot se velmi rychla stal mým hodně oblíbeným a tahle nová fotka je další do sbírky naprosto úchvatných a nádherných snímků Kristen, je tam skutečně překrásná a do té fotky jsem se naprosto zamilovala :)
* * * * * * * *
Today, well, actually yesterday, was a freaking amazing day. Why? Well... It didn't start very well, I had to go to school for my lesson of phonetics, which starts every Friday at 8:20, so that's really bad... but then... I just love Fridays. You know, because I usually spent a lot of time with my friend from university, M., who is just so cool girl, I love her so much, she's so great. She's one of the greatest people I know. I am so glad I had the opportunity to meet her, because she's just brilliant. We are attending joga classes together and it's usually pretty fun, because I make fun of everything and sometimes... it's just impossible to stay calm and not to laugh during these classes. And today? Today was just special, we laughed so much, I didn't laugh that much for a pretty long time, I just literally felt really happy, that I am spending this time with her, laughing at everything. And then I was with my Marvel friend, how Veru calls it :D at Star-Con, going again tomorrow, which was pretty awesome too. Anyway. This is just becoming my most favorite photoshoot so far. These photos for Madame Figaro are just so amazing. A new outtake was published and I totally love it, Kristen looks stunning!

imagebam.com

6 komentářů:

  1. Jo, takhle mám taky takovou kamarádku. Jen teda, se moc nevídáme, protože ona studuje v Praze a já jsem tam, kde jsem no, takže se vídáme jednou za čas, ale vždycky to stojí za to a moje břišáky dostávaj díky tomu smíchu pěkně zabrat A věřím, že takhle u jogy to musí bejt občas sranda, já teda na žádný hodině nebyla, ale když stíhám tak si jí ráno cvičím podle videa a je fakt, že si dokážu představit, jak bych se tlemila, kdybych na nějakou hodinu chodila a dělala ty polohy vedle ostatních lidí
    A jo, s tím Bambim to jsem fakt já To mě vždycky dostává, když takhle narazím na člověk z blogu

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, páni, páni! Tady na té fotce vypadá Kristen vážně úžasně ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že jsi měla včerejšek takový parádní :) A ještě radši jsem, že sis našla takovou suprovou kamarádku. Vážně zní jako parádní človíček :) Já jsem taky dřív chodila na jogu, ale nebylo to nic extra - i když teda, uklidňující to bylo, to zase jo. Ten Star-Noc ti závidím. Zní to skvěle! Angie, já si tě rezervuju na Comic-Con - příští zastávka San Diego
    Ta fotka s Kristen vypadá vážně skvěle! Moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Angie, chtěla jsem se ti omluvit, že jsem neodepsala, ale vůbec jsem nestíhala...nejsem na tom o nic lépe, bakalářku jsem poslala vedoucímu a nebyl schopný mi ani odepsat, že ve čtvrtek musím na konzultačky, v úterý mám zk, u které nerozumím polovině zkoušky (je to souborná zkouška ze stylistiky a textové lingvistiky, a te lingvistice nerozumím ani ťuk, nějaký izotopický řetězce a tématický posloupnosti, vůbec prostě) a příští týden zkouška z literatury 20. století...taky pěkná sračka pardon za vyjadřování a jedna alespoň potěšující zpráva vracím se na blog, sice pomalu,ale vracím :) a k fotce Kris, viděla jsem je někde na fb a ten shoot je prostě nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten Star-Con ti opravdu závidím . Já bych tam taky určitě šla, jenže Prahu mám strašně daleko :(. Muselo to být určitě super, já sama jsem strašný blázen do sci-fi .
    Jinak fotka je naprosto perfektní. Kristen tu vypadá opravdu úžasně, škoda že je jen jedna fotka :).

    OdpovědětVymazat
  6. tak to je skvelé, že máš takúto kamošku to je vždy dobre keď niekoho takého máš kto ti rozumie a neodsudzuje ťa :) a je rovnako šialená ako ty ja mám to iste v práci a som veľmi spokojná ´, že sme sa takto našli
    no a Star-Con tak to by som si aj ja dala povedať to ti závidím a nedivím, že si ostala bez peňazí u mňa by to bolo rovnako     
    no a Kristen je krásna, veľmi jej to pristane keď je takí elegantná

    OdpovědětVymazat