úterý 9. října 2012

The Twilight Saga: Breaking Dawn - part two: Soundtrack List

Ahoj. Pár dní zpátky jsem našla seznam písní, které by měly být součástí oficiálního soundtracku 2. filmu Breaking Dawn. Je mi hrozně líto, že na posledních dvou filmech už tvůrci nespolupracují s Muse, nebo že už Muse nechtěli spolupracovat s nimi, protože já Muse fakt žeru, ale jsem hrozně nadšená z té písničky od Green Day, která je tam napsaná! A pak taky z té písničky od Paula McDonalda... on totiž teď zpívá spolu se svou ženou, Nikki Reed, která - jak jistě víte - hraje Rosalie ve všech dílech Twilight ságy. A kromě toho, že jsou spolu strasně sladký:D tak i skvěle zpívají a jsem fakt ráda, že budou součástí soundtracku. A jo, Nikki je vdaná, to už ale neni žádná novinka, je to tuším asi rok.. no možná ne celej, ale už je to prostě nějakej ten pátek :D A Kris na té svatbě nebyla... ach jo, fakt by mě zajímalo, co se mezi těma dvěma stalo! No to se asi nedozvím, musím se s tím smířit. Jo mimochodem ten banner je taky novej, ale tu velkou verzi asi stihnu nahrát do galerie až zejtra...:
* * * * * * * * * *
Hi. Few days ago I found this soundtrack list with songs which will be in the Breaking Dawn - part two movie. I am so sorry that Muse doesn't do songs for Twilight anymore. They didn't have song in the previous part, but I am so excited about the Green Day's one! And About the song by Paul McDonald, who does this song together with his wife, Nikki Reed, who - as you probably know - plays Rosalie in The Twilight saga movies. Yeah, she got married... don't know when exactly, but it was last year. And Kristen was not there... oh God! I would LOVE to know what happened between these two... anyway, there is whole list... And by the way, the banner is new too:D


1. Where I Come From - Passion Pit
2. Bittersweet - Ellie Goulding
3. The Forgotten - Green Day [listen]
4. Fire In The Water - Feist
5. Everything And Nothing - The Boom Circuits
6. The Antidote - St. Vincent
7. Speak Up - POP ETC
8. Heart of Stone - Iko
9. Cover Your Tracks - A Boy and His Kite
10. Ghosts - James Vincent McMorrow
11. All I've Ever Needed - Paul McDonald & Nikki Reed
12. New For You - Reeve Carney
13. A Thousand Years (Part Two) - Christina Perri
14. Plus Que Ma Prope Vie - Carter Burwell

2 komentáře:

  1. - Jo mě by taky zajímalo, co se stalo mezi Kristen a Nikki (dvě nejlepší kamarídky), že Kristen nebyla na její svatbě...
    - Ten banner se mi líbí, ale příjde mi trochu umělý a až moc počítačově upravený...
    - A to já jsem se soundtrackem spokojená a na některé písně jsem moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat