sobota 13. října 2012

Breaking Dawn - part two: New scenes

Nechápu to. Fakt to nehápu. A ani to nechci chápat a nejspíš to ani nemůžu nikdy pochopit. A co ptáte se? No.. nechce se mi to tu moc rozebírat, ale prostě jde o výsledek voleb. Byla jsem poprvý volit. Bylo to vzrůšo :D teda ani ne, ale dostala jsem od mámy lízátko, abych z toho aspoň něco měla, když už senátor, kterýho jsem volila, nepostoupí :D Až vám bude 18, jděte volit.. neřikejte, že je vám to fuk. I ten váš hlas něco znamená. Obzvlášť, když je volební účast tak mizerná. No nebudu to tu rozpatlávat, jen chci říct, že mě výsledky dvakrát nenadchly. No, teď k věci... mám pro vás jedno dokonalý video. Je to video z fan akce Breaking Dawn druhé části, kde bylo zveřejněno několik scén z filmu. Kdysi jsem měla tendenci se na to nekoukat, teď už jsem se na to teda koukla, i když nebudu překvapená no:D a je to super, jsem nadšená, hrozně se těším a určitě se koukněte:) půjdu oběhnout affs a pak možná ještě něco napíšu... ty jo. Měla bych se najíst:D snědla jsem jeden malej jogurt kolem čtvrtý a vůbe nemam hlad, což mi neni podobný :D No, tak zatím:D
* * * * * * * * * * * *
I don't understant. I just don't. I can't understand and I don't want to understand. What? Well... I won't talk about that deeply, but it's about the elections. I voted for a first time. My mom gave me lollipop:D Anyway. I don't want to talk about that, everyone can have his own opinion... my opinion is not very positive. Anyway, I have for you amazing video. It's from one fan event and they showed up new scenes from The Twilight saga: Breaking Dawn - part two. I love it, totally, I am so so so excited! :) Hope you'll like it, check out, look at it, it's truly amazing. Well, I'm gonna run around my affs and then I will maybe write some other article... hm. I could eat something. I am usually really hungry this time, but I'm not now, totally not. Don't understand. That's weird:D

4 komentáře:

  1. Já už se nemůžu filmu dočkat, ačkoliv už mi pomalu ale jsitě začíná docházet, že už se pár dní to všechno skončí :(

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem z voleb taky nešťatsná. Nejde mi ani tak o postup konkrétních lidí, jako o převahu jistých stran...

    OdpovědětVymazat