úterý 2. října 2012

Gallery update 7.3: Total Film (2012) magazine scans

Ahoj lidi. Moc mě mrzí, že jsem se pár dní neozvala, ale měla jsem malou osobní krizi a vůbec jsem neměla náladu na blog ani nic kolem. Vlastně jsem se tak flákala od ničeho k ničemu, byla trochu v depce, dělala nějakou grafiku, ale na blog sem neměla ani pomyšlení. Nicméně ačkoliv moje krize stále tak nějak trochu trvá, jsem zase rozhodnutá se vrhnout na aktualizování blogu. Sem taková zablokovaná. Měla bych dělat referát na děják, jenže se mi do toho vůbec nechce, protože o tom tématu vůbec nic nevím a vůbec mě to nezajímá. Vzala jsem si to zkrátka proto, abych něco měla a teď jsem v takový křeči, že nejsem schopná to pořádně udělat, ale aspoň už jsem začla. No taky mám pocit, že je kámoška naštvaná, že sem dneska zas nešla do školy... já vim, že se nepotřebuju omlouvat za to, že jsem nemocná, ale prostě... nějak... nevim, blbej pocit. Moc přemejšlim nad věcma, nad kterejma normální lidi vůbec neuvažujou. No zejtra už jdu do školy, a zrovna máme seminář, na kterym budu tak do pěti, takže fakt bomba:D ale co no, třeba si na to za ten rok zvyknu. No každopádně dneska pro vás mám 4 scany z časopisu Total Film, kde jsou - kromě pár fotek - taky krátké rozhovory s ústřední trojicí Twilight ságy - s Robertem, Taylorem a Kristen. 'No možná vám to přeložím, ale až po té, co dodělám ten referát, takže se zatím budete muset spokojit jen se scany:D ale tak není to tak těžkej text, kdybyste si to chtěli přečíst v originále.
* * * * * * * * *
Hi guys. I'm so sorry that I was not active, I just had small personal crisis and I didn't have mood for any blogging or something like that. Actually, the crisis still didn't stop, but I'm better. I'm just, I don't know... I hate the fact that I have to make a presentation about something I'm not really interested in... and I'm kind of sad because I have a feeling that my friend is mad at me because I'm staying home today too. I just think too much about things which are usually not very important for other people. Anyway, today I have for you scans from Total Film Magazine, where are short interviews with the Twilight trio, Robert, Taylor and of course with Kristen. I'll maybe translate it, but I have to make my presentation to school first. Anyway, I hope you like those scans, enjoy them...:
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře: