sobota 6. října 2012

Kristen Stewart thanks Spanish fans

Ahoj lidi, jak se máte? Já celkem fajne, dneska byl super den, fakt sranda!:) Byla jsem totiž a kámoškama na festivalu stolních her. Jmenuje se to Deskohraní a spočívá to v tom, že si prostě zaberete stůl, vyberete si hru a hrajete a tak no, klidně tam můžete bejt celej den, no my tam byly snad přes čtyři hodiny:D ale bylo to super:) občas se tam najdou hry, který jsou fakt hodně dobrý. Vloni jsme tam takhle narazily na Time's up, což je naprosto dokonalá hra, můžu vřele doporučit:D Pro celou rodinu nebo partu kamarádů, my se u toho vždycky můžeme potrhat smíchy:D Když jsem to dostala k Vánocům, tak jsme to já, brácha i rodiče hráli každej večer a bylo to fakt skvělý:D Musím je přesvědčit, abysme si zas někdy zahráli:D No letos to bylo taky fajne, hra Záchranáři byla dobrá, to mě bavilo. No ale nebudu to tu zas rozebírat do detailů:D No když jsem se dneska koukala, co bych tak o Kris mohla přidat... zabrousila jsem i na pár stránek, který znám o Twilight ještě z dob, kdy jsem začínala s mým blogem o Twilight sáze, což už je... fůůů, ty bláho, skoro čtyři roky:D Napadlo mě se kouknout na nějaké starší, které jsem znávala a ze kterých jsem brala informace (samozřejmě se zdrojem)... a zjistila jsem, že většina těch, který jsem znala před těma 3 a půl lety už neexistuje nebo je neaktivní. IFeltHope... jedna z mých oblíbených stránek zaměřená na Ashley Greene a Jacksona Rathbona? Dávno neexistuje. LionAndLambLove.org.. no, pořád existuje, ale už to dávno není, co to bejvalo. Nevím, co se stalo, ale z nějakého důvodu přestali dělat galerii a ty aktuality už nejsou takové, na jaké jsem bývala zvyklá. HisGoldenEyes? Přestěhováno. Everglow? Nefunguje. Cullen-Enterprise? Neaktivní. Kris-Stewart.net? Neaktivní. PattinsonDaily - stránka mojí skorosestry? Dávno zrušená. Jedna z mála stránek, která zůstala, což mě těší, je BreakingDawnMovie.org, to mi vykouzlilo úsměv na tváři. Ale je mi to tak nějak líto. Já chápu, že to prostě už lidi pustilo, ale stejně je to takový smutný:D a o českejch stránkách ani nemluvím. Jediná nadále existující je StephenieMeyerova.com, ale už jí dávno nevede moje kámoška Tess, no možná hannah-montana-twilight, že je na tom časově podobně jako já. Ale z těch blogů fakt jen málo zůstalo... to já tu po ty čtyři roky furt smrdim.. s blogem, kterej se pořád dotýká Twilight...:D cítím se tu trochu opuštěná... a zároveň jsem trochu sentimentální. Ale tak co, chápu to, ne každýmu stránka dokáže vydržet tak dlouho jako mně:D Já jsem na tyhle dlouhověký stránky expert, tak doufám, že to tak bude i u týhle stránky. Už abych vymyslela, jak oslavím dabl narozky tohohle blogu:D Ale tak do prosince času dost:D No nic, přestanu si tu zoufat a konečně půjdu k věci:D Mám pro vás nové video, ve kterém Kristen děkuje španělským fanouškům za podporu. Proč nemůže děkovat těm českým? Není to fér! :D A Robert natočil to samý video taky, ach jo, nějaký španělský fanoušci, ts... já vim, že sme malej stát, ale to je přece jedno!
No Kristen to tam sluší, tak se koukněte:D
* * * * * * * * *
Hi guys, how are you? I'm fine, I had great day today. So fun! But I'm home again and I have for you some articles. I was just surfing on the Internet... and I realised, that almost all sites I was used to know... don't exist anymore. I live in this topic of blog for a long time. I had site about Twilight saga, I have it since... January 2009. It's a long time ago. And most of my sources are already gone. And almost all blogs I knew are gone. IFeltHope... One of my favorite sites - gone. Lionandlamblove.org... well, still exists, but it's not the same like it was. They just stoped doing gallery, well, it's different. HisGoldenEyes? Moved. Still it's a site about Twilight, but it's not the same. Everglow? Gone. Cullen-Enterprise? Inactive. Kris-Stewart.net? Inactive. PattinsonDaily - my "almost"-sister's site... gone. I was used to know many more... but I don't even remember them, because it's a long time ago. I know some new sites, especially about Kristen... but I feel abandoned a little, because I'm one of small group of people, which started and had their sites in the same time like me. It's sad... and quite funny too:D because I'm the one who's still here:D Weird. But always had sites for a long time. I hope it's gonna be the same with this one. Well, I felt just sad about that a little. I will stop being sentimental:D Now, I have for you new video where Kristen thanks to Spanish fans. And Rob made the same video too... Why don't they thank Czech fans? That's so unfair! But Kristen look there beautiful, so enjoy:)

2 komentáře:

  1. Wow, tak na něco takového bych si někdy taky ráda zašla, ale u nás ve městě se dělají tak akorát věci pro důchodce Hru Time's up bych si jednou ráda zahrála... Určitě to musí být fakt sranda, předvádět slavné/známé osobnosti
    Jo, taky je mi líto, že tolik skvělých blogů skončilo... jaká já Twilight ságu miluju a vždycky bude tvořit součást mého života, ale taky už to nemám tak silné, jako na začátku... Myslím, že vždycky to poleví, ale důležité je, aby něco takového zůstalo ♥
    Hele mě taky štve, že nikdy nepoděkuje nám, ale, víš co, Česká Republika už je jen stát, který je pro posměch ostatním... nedivím se, že na nás si nikdo nevzpomene...

    OdpovědětVymazat