úterý 2. října 2012

Kontrola a náběr (ha ha:D) affiliates!

Ahoj lidičkové, jak se máte?
Tohleto je asi první a poslední kontrola affs, kterou kdy na tomhle blogu budu dělat.
Řekla bych, že to tu krachne dřív, než stihnu udělat další, protože jsem si za těch 5 - 6 let, co blogařím, vypěstovala silnou nenávist k těmhle druhům kontrol.. protože víte co? Já na ty blogy fakt chodim, i píšu komentáře, ale prostě si toho blbýho nápisu: KONTROLA AFFILIATES nevšimnu, i když je velkej, červenej a bliká! :D Fakt ne, já vim, že mi to lidi nežerou, ale já sem prostě na tyhle věci slepá... :D Každopádně, mám teď v seznamu pár lidí, který úplně nevim, jestli skončili, nebo ne, nebo sem prostě nechoděj a tak... takže bych si to ráda utřídila. Je mi jasný, kdo zůstane, no třeba i někdo přibude, byla bych ráda. Takže ať se napíše i ten, kdo by chtěl spřátelit nově.

Aktuální affs prosím vyplňte do komentářů tento krátký formulář:
1) Váš nick (přezdívka)
2) Adresa vaší stránky
3) upřímně, co si myslíte o Kristen?:D *
-------------------------
* na to odpovídat nemusíte, jen sem zvědavá:D
Nehodlám vás trápit otázkama typu: proč chcete být nadále affs a tak, zkrátka jen tyhle dvě tři věci, to mi úplně stačí... No pro potenciální nové affs je to obdobné. Kdo by chtěl spřátelit, tak vyplňte formulář a přečtěte si skromná pravidla, která najdete zde.

1) Váš nick (přezdívka)
2) Adresa vaší stránky
3) Odkud znáte Kristen Stewart?
4) Co si o Kristen myslíte?

A to je vše. Kontrola bude trvat do konce října.

10 komentářů:

  1. Poslední doobu přemýšlím, jestli se vůbec na blog vrátím.. Já nevím, prostě pokud nejsou novinky, tak je fakt na ho*no si nějakej takovej fan blog vůbec udržovat A když tak přemýšlím, tak si fakt neholdám troufat, kdy se Adele vrátí a kdy bych mohla mít znou pravidelný přísun novinek. Takže pokud chceš, tak si mě smaž, protože nechci slibovat hory doly, jakože se třeba někdy vrátím a pak se nevrátím Já fakt nevím, ale asi s tímúplně skončím.. Vždyť k mým affskám můžu chodit i tak, takže se celem nic vlastně nezmění :) No, zatím je to tvoje volba, jestli si mě tu necháš, ale tak do týdne dám vědět, jak to teda bude. btw pokud tě zajímají vzácné novinky o Adele, tak jak tu kolují po netu zvěsti, že měla nazpívat znělku pro nový díl Bonda 'Skyfall', tak je to pravda a tady je malá ukázka, celý song bude zveřejněný 5.10. v 0:07 londýnského času (čili u nás 1:07 ) Jen tak, kdyby tě to náhodou zajímalo Ukázka tu -> http://soundcloud.com/rfmfrance/adele-skyfall-james-bond-rfm

    OdpovědětVymazat
  2. btw kdyby ti link nešel, tak na tom soundcloudu normálně dej vyhledat 'adele skyfall', ta ukázka má něco kolem 1:29 :) jo a ta celká znělka bude zveřejněná v 1:07 (ráno) na http://adele.tv/ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Katie*
    www.justa,bkig,cz
    Tak to snad ani nejde popsat slovy... Prostě proto, že je to úžasná osoba, má charakter, styl a UMÍ HRÁT! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. 1)Andrea
    2)andrea-twilightsaga.blog.cz
    3)Z Twilight sagy
    4)Je to super herečka a líbí se mi její styl. Ta nevěra mě u ní dost překvapila, ale každý dělá chyby.pokud mě bereš pls zapiš se tady-
    http://andrea-twilightsaga.blog.cz/0912/spratelimediky

    OdpovědětVymazat
  5. 1) Jenny
    2) talented.blog.cz
    3) asi až z Twilight
    4) raději nic Já mám trochu jiný názor na to, co nebo kdo se má nazývat celebritou, což ona rozhodně není. Ani jako herečka mi nepříjde světová, ale není to tak, že bych ji neměla ráda - pak bych nechtěla spřátelit... Je mi prostě jen sympatická.

    OdpovědětVymazat
  6. 1) Saša a Timi
    2) iwebpears.yolasite.com
    3) Twilight
    4) Je to skvelá herečka, skoro všetky jej filmy sme videli :) Máme ju veľmi radi :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1) katka219
    2) katka219.blog.cz
    3) Z Twilight sagy
    4) Je mi sympatická a mám moc ráda její filmy a styl oblékání:)

    OdpovědětVymazat
  8. Derryn
    nadalistas.com
    Několik let, ale nejvíc z Twilight
    Je nádherná, miluju ji celou

    OdpovědětVymazat
  9. MiA
    adulka16.blog.cz
    Ona je nepopsatelná ;D. Je pro mě symbolem něco jako symbol dokonalosti Co se týče té "kauzy", jen mě to ve fanouškovství utvrdilo. Každý děláme chyby . Mám ráda její styl, vlasy , filmy, její hraní...prostě ji beru jako úžasný celek, který se skvěle vymyká hollywoodské představě o tom, jak má herečka vypadat a přesto nebo právě proto ji mám tak ráda

    OdpovědětVymazat