středa 10. října 2012

Líná huba, holý neštěstí.

Yahoo, stáhla jsem si úplně dokonalou verzi Snow White. Teda, dokonalá neni, ale vzhledem k tomu, že už je DVDčko, tak to mám fakt v dobré kvalitě. No hodlám si to přát k Vánocům, ale v tom počítači se mi to hodí na animace. Nějak mě to chytlo. Nejnovější můžete najít u mě na tumblr. Ale možná je dám i sem, jen nevím, jestli vůbec dneska něco zveřejním, jsem totálně mrtvá. Vstávala jsem v půl sedmý a ze školy odcházela v pět. Fakt na nic. Jsem totálně vyšťavená!
ALE! Dobrá zpráva je, že už vůbec nemám blbou náladu kvůli tý plazmě, krvi a tak všemu, vůbec ne. Proč? No, protože jsem byla za svym doktorem. Ten mi řekl, že nevidí žádnej problém, že bych klidně krev eventuelně plazmu darovat mohla a že by mě to zabít nemuselo... :D No upřímně doufám, že u týhle části si dělal srandu:D Takže ať jde ten doktor z dárcovskýho centra někam. Mám potvrzení od kardiologa, že můžu darovat krev i plazmu, takže má smůlu, i kdyby nechtěl. A kdyby mu to náhodou nestačilo, tak může mýmu doktorovi klidně zavolat, mně je to jedno. Já se nenecham jen tak pro nic za nic nechat zdeptat. Darování krve je něco, co jsem fakt shledala důležitym a vzhledem k tomu, že fak nemám předpoklady k tomu bejt doktor nebo boháč, musím si najít aspoň nějakej způsob, jak můžu pomáhat lidem. Darování krve je věc, v jejíž důležitost fakt věřím. Není šance, jak by mi to mohlo ublížit a teď už to mám i potvrzený kardiologem. Takže jo, půjdu darovat krev i plazmu. Hlavně ten papír nesmim nikde ztratit:D No tenhle tejden se tam už nedostanu, půjdu ten příští, ale prostě mě musí vzít, jinak se z nich fakt picnu :D No ještě je možnost, že mi vyjde blbej ten krevní obraz, ale snad ne. Po tom, co sem se z toho málem zvencla už mě snad další haló nečeká:D

Jinak vím, že jsem v tom článku, co jsem psala v pondělí, byla hrozně hysterická a smutná a tak, ale bylo to takový čestvý a já jsem byla naštvaná na celej svět, znáte to, docela mě to sebralo a asi jsem to i trochu přehnala, ale tak snad to chápete. Jinak moc děkuju za podporu v komentářích:) <3

Prostě miluju tuhle scénu, jen tak mimochodem:D

0 komentářů:

Okomentovat