pondělí 22. října 2012

The Twilight Saga: TV spot - Forever

Miluju lekce italštiny, na které chodím každé pondělí. Fakt miluju! Je to taková sranda:D Máma tam dneska nebyla, je nemocná, tak se mi tam moc nechtělo samotný :D ale byla to sranda. Mám tam novou... no kámošku :D bavíme se dvě italštiny no:D možná můžu říct kamarády, ale každopádně jsem obklopena fajne lidmi a je to super, hrozně mě to baví a už se nemůžu dočkat příštího tejdne. Mi chiamo Björn:D:D No nic, takovej soukromej žertík :D Nicméně, teď mám pro vás nový spot k Breaking Dawn - 2. části. Je fakt super, jmenuje se Forever, prostřihy jsou tam ze všech filmů a nejen z filmů a mně se hrozně líbí, třeba pochopíte proč:
* * * * * * * * * *
I love my italian lessons. I truly love them, it's so fun! My mom was not there today, because she's ill, but it didn't matter, I loved that anyway, I have a new friend there... i can say friends. Mi chiamo Björn:D :D personal joke:D anyway, I can't wait for next Monday:) But now, I have for you new TV spot to the Twilight saga: Breaking Dawn - part two. It's called forever, and I love it, you may see why:D I am so excited.

4 komentáře:

  1. Skvělé video, strašně se těším. Taky bych šla na italštinu :)

    OdpovědětVymazat
  2. To video je krásné, škoda že tak krátké.Ano, je tam všechno zařízené, vím o tom přes 2 měsíce, no teď se tomu nevyhnu. A to jsem chtěla v listopadu na Breaking Dawn tady do kina, takže zase nic Pořád mám ale pochybnosti, to by měl asi každý... Třeba tento risk bude mým ziskem

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybych tam letěla sama bez prostředků a toho, mít kde složit hlavu, tak bych určitě neletěla. Ale je to domluvené, práce tam je, bydlet kde taky. Teď už jen zařídit ostatní a nic mi nebrání odcestovat...

    OdpovědětVymazat