sobota 19. března 2016

Gallery update 53.0: New portrait, outtake, fan and personal photos

Ahojte všichni. Po nějaké době mám po vás i nějaký ty fotky z poslední doby. Kristen se teď moc neukazuje, respektive ukazuje, ale ne na nějakých akcích nebo tak. Momentálně si užívá volno v Paříží, kam jela navštívit zpěvačku Soko a užívá si zaslouženou pauzu, protože vloni pracovala, až se z ní kouřilo, což je super, že si užívá pauzu pro ní... ale pro mě jakožto majitele blogu o ní ani moc ne, protože se neobjevují novinky. Přesto jsem ale něco málo vyšťourala a tak to tu nebude opuštěné. Mám pro vás celkem 4 fotky, každé z jiného koutu. První fotka je nový portrét pro časopis Madame Figaro, který byl zveřejněn včera. Pořízen byl ale již před několika týdny na večeři, která se konala den před Oscary a kterou pořádal Charles Finch spolu s Chanelem. Kristen to na tom potrétu moc sluší, vypadala na té akci skvěle :) Další fotka už je staršího data. Vznikla už v minulém roce, ale zveřejněna byla až teď. Respektive tahle její varianta. Tahle fotka pro časopis Elle UK byla zveřejněna už v září, ale v jiné barevné variantě. Tohle je originální verze, která se mně osobně líbí ještě víc, než ta původní, kterou najdete v galerii. Další fotka je fotka s fanouškem, která vznikla před pár dny na letišti LAX v Los Angeles, když Kristen odlétala do Paříže. Ta se mi hrozně líbí, ale já jsem děsně alergická na fotky s fanoušky od té doby, co byla Kris v Praze a já jí nepotkala :D No a poslední je osobní fotka, která vznikla před pár dny v Paříži. Můžete na ní vidět jak Kristen, tak zpěvačku Soko, která sedí vedle ní... a nějakých pár dalších lidí, kteří nevím, kdo jsou, ale nejspíš nějací známí Soko nebo tak. Vlastně nevím, jestli to nejsou fanoušci, ale prý je to osobní fotka, tak jsem jí hodila do osobních no :D
* * * * * * * *
Hello everyone. After some time I have for you some new pictures from last time. Kristen wasn't at any event for a long time, she's in Paris right now visiting Soko and enjoying free time, which is great, because she worked a lot last year, but when we talk about blog, it sucks, because there are almost no news. Right now I have for you at least four pictures. One new portrait, one old outtake, one photo with a fan and one personal picture. The first one is the portrait that was taken for Madame Figaro magazine at Charles Finch & Chanel pre-Oscar dinner. I love it, Kristen looks very beautiful on it. The second picture is older, but it showed up just now. Well, it didn't but it was published in original version in color. The official outtake from Elle UK and was published with others in September 2015 had different coloring. But I actually like this one better. The next one is the photo with a fan from LAX airport when she was heading to Paris. And the last one is one personal picture from Paris in which you can see Kristen with Soko and some friends or I don't know who those people are, but Kristen is in that picture :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

9 komentářů:

  1. Musím říct, že nejvíc mě z téhle čtveřice nadchly nové photoshootové fotky. Ta černobílá je fakt moc pěkná, ale víc se mi líbí ta pro ELLE UK :) Ta je naprosto parádní!
    Jinak ráda vidím, že je tu někdo další, kdo vyšiluje kvůli marvelovským filmům!   A o to víc mě sere, že všechny ty skvělé filmy teď vyjdou najednou v období mých maturit :/ Což o to, já bych do kina šla, to by pro mě takový problém nebyl, ale asi nebudu mít s kým, protože  všechny moje kamarádky se budou chtít šprat :/ A úplně se mi nechce čekat na titulky, které můžou vyjít třeba 3 měsíce po premiéře. No, budu to muset nějak vymyslet Každopádně po shlédnutí toho nového traileru se na X-Meny těším daleko víc :) Jsem hodně zvědavá, co se tam semele - teď mě tak napadlo, jestli tam bude i Wolverine? Myslím, že by měl. A to s Mystique se mi taky moc nelíbí - ale mám pocit, že moje oblíbená modrá mutantka přežije všechno Jinak se ještě děsně těším na Civil War. To vypadá taky parádně a tenhle film si už vůbec nechci nechat ujít. Ale zase - premiéra v období maturit, u nás v kině to budou beztak dávat v češtině (fuj) a do Olomouce se mnou asi nikdo nepojede :/ Zajímalo by mě, jak to mezi Americou a Iron Manem dopadne Ale co mě nechává úplně chladnou je Batman vs Superman. Mně se Muž z oceli moc nelíbil. Pro mě to byl prostě jen film o demolici celého města. A taky se dost obávám, jak Affleck zvládne roli Batmana - už teď se mi nelíbí ten jeho kostým :/ (vypadá to jako robotický oblek Iron Mana). Takže mám jisté obavy, ale snad to zvládne. Já jsem hold obrovská fanynka batmanovských filmů od Nolana s Baleem, takže jakákoliv změna v obsazení je pro mě tragická. Musím prostě dojít k tomu, že nový Batman vypráví nový příběh, novým stylem ;) Ale na film se určitě podívám - jen si nejsem úplně jistá, jestli se mi bude tolik líbit. Každopádně doufám, že Batman nakope Supermanovi prdel

    OdpovědětVymazat
  2. Panečku, tak ta první fotografie pro časopis Madame Figaro nemá opravdu chybu na něm je Kristen dokonalá! :) Další fotografie jsou ovšem taky dost skvělé jde vidět, že jsi užívá :)
    Jinak v únoru si mi psala o spřátelní mého blogu a já se chci omluvit, že jsem si toho všimla až teď :O vůbec to nechápu. Já si toho hrozně vážím, že zrovna ty by si chtěla spřátelit s mím blogem nečekala jsem to a mile mě to překvapilo :)) Takže jestli to stále platí a máš zájem budu jedině ráda :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten portrét se mi opravdu moc líbí, hlavně proto, že je černobílý a ty já zbožňuji, vždycky to té fotce dodá takovou eleganci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak vidím, že to cítíme stejně Já taky Supermana moc nežeru - upřímně ani Spiderman mi moc nepřirostl k srdci. Z DC Comics se mi fakt líbí jen Batman, kterého totálně miluju ♥ A proto se mi moc nelíbí, že v Batman vs Superman má představovat padoucha - aspoň tak se mi to jeví z těch ukázek... Afflecka mám jinak taky docela ráda, ale taky to pro mě není Batman. V mých očích je Batman Michael Keaton a hlavně Christian Bale :) Nevím, nevím, jak to zkousnu, ale film si asi taky stáhnu a mrknu na něho. Moje geekovská stránka mi nedovolí 100% ignoraci

    OdpovědětVymazat
  5. panebože, ta první a druhá fotka..já to už nesnesu bez tebe sluníčko

    OdpovědětVymazat
  6. Je super, že si dává menší pauzu. :) Určitě si to v Paříži užívá, jak se má. :) Ten portrét je neskutečně skvělý, Kris je tam přirozeně nádherná. ♥ Líbí se mi takové "jednoduché" fotografie a ta s fanouškem je taky super! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já se mocinky těším na Batmana, šel by se mnou někdo do kina?

    OdpovědětVymazat
  8. mno tak mne sa veľmi páči na tej druhej fotogafii tá vyzerá fakt skvelo a aj to čo ma Kris oblečené ale tie topánočky tak to by som dala okamžite preč, ako vôbec sa mi to nepáči tá kožušinka tam, pre mňa to teda nevyzerá veľmi lákavo

    OdpovědětVymazat
  9. Ta portrétová fotka je naprosto užasná! :)

    OdpovědětVymazat