čtvrtek 10. března 2016

News about 'Certain Women' & 'Billy Lynn's long halftime walk'


Nejspíš se ptáte, proč jsem si zvolila tenhle gif, když jde o novinky týkající se Kristeniných filmů. No, brzy se to dozvíte, když budete pokračovat ve čtení. Částečně je to ale i kvůli dnešnímu dni, kdy jsem strávila 3 hodiny v čekárně chirurgie, aby mi nakonec řekl, že neví, co mám s nohou, že musím na ortopedii, kde mají volný termín až 25. dubna. Parádička. Každopádně mám už zase berle. Yahoo. No nic. Taky na mě teda něco leze. Mám teplotu, měřila jsem se, ale neřekla jsem to, protože musím zítra do práce a do školy... A na koncert. Okej, ten koncert možná odpískám, uvidím, jak mi zítra bude. Hlavním důvodem, proč se mlátím hlavou o stůl, je ale něco, co se týká Kristen. Respektive se to týká jednoho z Kristeniných filmů. Původně jsem měla novinky jen a pouze o filmu Billy Lynn's Long Halftime Walk, na který se nehorázně těším, ale objevila se i informace o Certain Women. Tento film měl jak si jistě pamatujete premiéru na filmovém festivalu v Sundance a dlouho o něm bylo ticho. Včera bylo oznámeno, že práva k tomuto filmu pro uvedení v USA koupila distribuční společnost IFC Films. UŽ ZASE. A já jsem hrozně naštvaná, protože IFC tu propagaci prostě vždycky zabijou. Z nějakého důvodu si oblíbily filmy, ve kterých hraje Kristen, produkovali už On the Road, Clouds of Sils Maria i Camp X-Ray a všichni víme, jak to vypadalo. Propagace téměř nula nula nic. Klasika. Nechápu, proč tyhle filmy vůbec kupujou, když pak nejsou schopný využít jejich potenciál. On the Road jsem tedy neviděla, ale COSM i Camp X-Ray jsou oba dva úžasné filmy a opravdu mě štve, že jejich propagace byla taková, jaká byla.. a ještě víc mě štve, že přesně to samé čeká i Certain Women. Na jednu stranu je fajn, že to někdo koupil, na druhou stranu proč to zase musí být IFC? Fakt mě to štve. Ách jo. Ale budu doufat, že se to třeba tentokrát změní.

Teď se tedy už přesunu k té dobré zprávě. Ta se týká již zmíněného snímku režírovaného velmi úspěšným a známým režisérem Angem Lee. To, že s ním Kris spolupracovala, je samo o sobě naprosto úžasné. Tenhle film patří k jedněm z nejočekávanějším filmům tohohle roku, někteří lidé ho dokonce už teď předpovídají na možného favorita na příští Oscary. Což je tedy dost předčasné, ale nevadí. Nicméně bylo zveřejněno, že film byl natočen technikou 120 snímků za vteřinu, což nemám nejmenší tušení, co znamená :D Potom taky, že bude uveden v kinech i ve 3D. Což mě moc nezajímá, protože na 3D filmy nechodím, ale pro některé lidi je to asi dobrá zpráva, rozhodně to naznačuje, že si dávají záležet. Třetí věc je, že Falcon už koupil česká práva filmu a na Slovensku jedna společnost taky, nevzpomínám si, takže bude uveden v českých kinech, pokud se nic nepodělá, a to 10. listopadu tohoto roku. Poslední věc, kterou vám chci říct je, že první ukázka z filmu bude zveřejněna 16. dubna 2016, tudíž už za několik málo týdnů, což je skvělé! Moc se na to těším :)

* * * * * * * *
You're probably asking, why this gif? Well... I will tell you why. Partly because I am getting ill, I am sick and I kind of think I have fever. Night fever night feveeeer. But mostly because of the news I have for you now. I promised you some information about one of Kristen's movies, but in the end I have for you news about two of them. I decided to put it in one article, because they are not very long. First one is about Certain Women movie. This information showed up today and it is the reason of the gif. Because I am just NOT happy about it. The good news is, that someone bought the US' rights of this movie, so it can be distributed in the United States. The bad news about it is, that it was IFC Films. AGAIN. This is killing me, really. IFC is quite a new company and they for some reason love movies with Kristen. They are kind of trying to be that distribution company that cares for indie movies, or at least it seems like they are trying... but they do it wrong. With IFC Films having the rights, we know one thing for sure. The dirstribution will suck. AGAIN. Like with On the Road, Camp X-Ray and Clouds of Sils Maria... those movies had all such a big potential! It's the IFC Film's fault that Kristen didn't get bigger attention for her role in Clouds of Sils Maria, this makes me so mad and so sad.

The second information is about Kristen's project called 'Billy Lynn's Long Halftime Walk' directed by Ang Lee. It was announced that this movie will be released also in 3D. Which I don't really care about, because I don't go to 3D movies... and also 120 frames for a second, which I have no idea what means, but it is the first film in the history filmed like this. The important thing I wanted to tell you is, that the very first preview of this movie will be screened on April 16, 2016! So next month! And I cannot wait for that! I can also tell you that Falcon already bought Czech rights for this movie and the premiere in our cinemas is set on November 10, 2016.

3 komentáře:

  1. Tak tohle je teda zákon schválnosti...no tohle jsem nečekala, i když asi už bychom to měli s každým Kristeniným snímkem čekat, tam mají snad její filmy dopředu zamluvené, neuvěřitelné! Ale tak třeba, TŘEBA, to bude tentokrát jinak, třeba nás mile překvapí a třeba to pro změnu nezvorají...jo málo pravděpodobné, ale zázraky se stávají! No jo no, tak jsem zvědavá, kdy uslyšíme o filmu nějakou novinku
    Ale ještě, že má Kris teď tolik projektů, s druhým zmiňovaným filmem to bude bez pochyb zase zcela naopak, tam nás s propagací šetřit nebudou a já si to nechám líbit Ang Lee je génius, zbožňuji jeho tvorbu, těch filmů má sice jen pár, ale dává si na nich opravdu záležet! Nedivím se, že je už teď takovým favoritem, určitě dostojí svým očekáváním a už teď jsem navnaděna na tu ukázku, snad sv ní bude i Kristen, juchůůů No jinak také netuším co tamta technická záležitost znamená a pochybuji, že si toho u filmu vůbec všimnu, teda jestli se to dá nějak postřehnout, fakt nemám ani malou páru, čeho se to sakra týká

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nejdřív jsem nemocná já a teď to asi přešlo na tebe No doufám, že to nebude nic hrozného a nějak se z toho dostaneš ;) Jinak to s tou nohou je docela drsné. Ale asi pořád lepší než kdyby jsi šla do nemocnice u nás - tady by ti totiž řekli, že s tou nohou nic nemáš a pak by ses musela vyrovnat s následky v budoucnu -_- Ale to je zase jiné povídání. Co se týče filmů Kristen, tak snad ta propagace bude o něco lepší. Třeba Certain Women by mohl být film, ke kterému by se mohly dělat nějaké diskuze nebo tak :) A na ten film s Angem Lee jsem docela zvědavá :)
    Jinak já už jsem nějaký ten pátek zdravá Nejhorší byl teda návrat do školy, kdy jsem musela v jeden týden napsat 11 písemek - v jeden den jsem jich dokonce psala 5. No hrůza. Jinak úterní matika dopadla dobře - mám 3, což je super, když jsem na tu látku v podstatě nebyla a matice moc nerozumím A maturiťák už mám za sebou - měli jsme ho 6.února. A bylo to fajn. Jako líbily se mi ty věci, co se týkají maturiťáku - náš nástup, stužkování, půlnoční překvapení, ale jako ples to stálo za hovno - když nemáš s kým tancovat společenské tance (tzn. nemáš boyfrienda nebo nějakého ochotného kamaráda), tak tam sedíš jak pecka a vysvobodí tě jen dikotéka Takže to bylo tak 50/50. Něco bylo dobré, něco už tolik ne. Každopádně jsem o sobě zjistila, že na plesy už asi v budoucnu chodit nebudu Radši si zajdu do kina! Btw viděla jsi ukázku na Captain America: Civil War? Vypadá to naprosto úžasně! Ale sere mě, že premiéra u nás je chvilku po státních maturitách, to na to se mnou nebude chtít nikdo jít + ani nevím, jestli na to budu mít náladu Ale to jsem odbočila. Momentálně řěšíme tablo Ve středu jsme se byli fotit a dopadlo to dobře, všichni jsme tam krásní :)

    OdpovědětVymazat